Mies joka ei koskaan itke, eikä näin näytä tunteitaan. Mikä asia/tilanne saa häneltä oikeasti kyyneleen silmäkulmaan?
Itkeekö hän edes lapsensa syntymää tai isänsä tai äitinsä kuolemaa?
Vai eikö hän osaa itkeä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli itkettää. Sellaiset "mikään ei tunnu miltään" tyypit on monesti aika kovia säälimään itseään, eli kyllä tunteita löytyy ainakin itseään kohtaan.
Tämä.
Tunsin tuollaisen. Kertoi itsekin että ainoa asia mikä saa hänet itkemään on Idolsin kauniit koelaulut, ja niin tosiaan oli.
Ei itkenyt lasten syntymää. Ei itkenyt, kun vaimo oli kuoleman porteilla. Ei itkenyt, kun sisaruksellaan todettiin syöpä.
Pelkkää kylmyyttä koko ihminen.
Misarables akustisessa tilassa, osa teatteriesityksistä, tietyt osa tietystä leffasta, tiedtty kirja jne. Kuolemat olen tiedostanut pitkään ennen tapahtumaa joten ei kyyneleitä. Kuolema on osi tietyssä tilanteessa kaikille helpotus. Ja eipä tiedä henkilö sisimpää jos väittä kivisydämeksi.
Nessun Dorma. Aretha Franklinin tulkinta Grammy-palkintojen jaon gaalassa. Itkin vuolaasti.
M50
Ette siis usko että on tunteita. jos niitä ei näe päällepäin?
Syytetään nyt tuostakin miestä. Monen muun vian ohella.
En tiedä.
Sellaista tilannetta ei ole vielä tullut että mieheni itkisi.
Tuli töistä kotiin, sanoi että äitinsä on kuollut, itki ehkä 15 sekuntia. Tämä ainoa minun näkemäni itkeminen 10 vuoden aikana.
Enpä itsekään itke edes joka vuosi. Pitää olla tosi "hyvä" syy. Eli tässä on kai vakka kantensa valinnut.
Noh kuinkas moni mies vältelee teatteria/ooperaa, kun ei halua julkisesti itkeä?
----
Ja WOKE-vihaa näkyy puolet ketjusta olevan. Eikö WOKE-porukalla ole empaatista älykyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Tuli töistä kotiin, sanoi että äitinsä on kuollut, itki ehkä 15 sekuntia. Tämä ainoa minun näkemäni itkeminen 10 vuoden aikana.
Enpä itsekään itke edes joka vuosi. Pitää olla tosi "hyvä" syy. Eli tässä on kai vakka kantensa valinnut.
Vaatii traagisen tapahtuman, mutta jos pääosa sisimästä on jo poistunut tuonpuoleiseen niin se on helpotus.
Kun menimme naimisiin, itki alttarilla, toinen kerta kun lapsemme syntyi, kolmas kerta, kun Suomi voitti lätkän MM-kultaa, neljäs kerta, kun ajatteli, että hänet jätän ja viimeisin kesällä kun vanha koiramme jouduttiin lopettamaan.
Ollaan oltu yhdessä 34 vuotta.
alkoholin mukanaan tuoma itsesääli
Kuolemat on liikauttaneet, läheisten ihmisten ja koirien.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Sellaista tilannetta ei ole vielä tullut että mieheni itkisi.
Kysyms kuuluu - tartuuko suru ja sen mukana paha-olo myös toiseen? Empatia on joskus aika paha asia.
tunnen pari miestä jotka eivät itke niin sanotusti koskaan. olen nähnyt toisen itkevän kerran oman äidin hautajaisissa. oli läheinen äitinsä kanssa.toinen väittää itkevänsä kuunnellessaan klassista musiikki biisiä. en ole nähnyt koskaan henkilön itkevän. eivät ole mitään ikäviä tyyppejä, vaan itsehillintä on kova.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä mutsin skrubulla snadisti spidasin kun kukaan ei tsiigannu.
Nyt kyl stydiä proggista bamlaat!
Minun mies ei itke koskaan,
mutta ei hän ole mikään kivisydän tai tunnekylmä.
Miksi kaikkien täytyisi itkeä, jos ei itketä!
Kyl mä mutsin skrubulla snadisti spidasin kun kukaan ei tsiigannu.