Ethän sä nyt ole mikään 8 vuotias! Et kai sä nyt oikeasti kuvittele että ostaisin sulle vielä jonkun joululahjankin?!
Ethän sä nyt NIIN tyhmä voi olla??? Mähän maksan muutenkin sun elämisestä niin paljon. Ja olen vuoden aikana ostanut vaikka mitä tähän asuntoon. Mies lähes huusi.
Olen kyllä nyt melkoisen tyrmistynyt. Ihan hullu purkaus mieheltä. Olemme olleet yhdessä lähes 30 vuotta. Aina jouluisin on jotain pientä ostettu toisillemme, ei mitään arvokasta mutta tarpeellista. Mies tienaa yli 100 tuhatta vuodessa. Itselläni tulot ovat selkeästi pienemmät. Tämä miehen haukkumis-konsertti lähti siitä kun sanoin mainosta katsoessani että tuollainen lahja olisi kiva, maksoi noin 20 euroa. En käskenyt sitä ostamaan, kunhan vain ääneen ajattelin. Miehen tekemät hankinnat asuntoomme hän on tehnyt itse, kysymättä minulta mielipiteitä ollenkaan. Ei mies ole varsinaisesti minulle mitään ostellut. Toki enemmän asumisesta on maksanut. En minä tarvitse lahjoja, en tässä nyt siitä kitise. Tuntuu vain pirun pahalta tuollainen kohtaus minkä mies järjesti. Ihan turhaan. En ymmärrä.
Kommentit (7)
17 vuotta yhdessä, sanoin puolisolle etten mitään halua. Ostan edelleen itse omat, paketoin ja avaan jouluna. Yhtenä vuonnakin sain NIIN ihanan käsilaukun. Ja joka vuosi sama konvehtirasia, mikä on ihan must. Eipähän tule pettymyksiä.
Tänä vuonna saan puhelimenkuoret.
Eikö ikinä ennen ole ollut kiukkukohtauksia?
Elätkö sinä sitä elämää, jota haluat? Oletko onnellinen?
Itse en katsoisi enkä tuhlaisi tuntiakaan kallista elämän aikaani tuollaisessa suhteessa.
Moni katuu katkerasti myöhemmin suhteitaan ja niihin jäämistä.
Kodin pitäisi olla rento lepopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Elätkö sinä sitä elämää, jota haluat? Oletko onnellinen?
Itse en katsoisi enkä tuhlaisi tuntiakaan kallista elämän aikaani tuollaisessa suhteessa.
Moni katuu katkerasti myöhemmin suhteitaan ja niihin jäämistä.
Kodin pitäisi olla rento lepopaikka.
Kait se on myönnettävä etten ole onnellinen. Miehen käytös on alkanut vaikuttaa mielialaani. Mies on ollut viime aikoina hermostunut ihan kummallisista jutuista? Sitten taas onkin hyvällä tuulella. On kuin tuuliviiri. Tämä lahja-asia oli todella törkeä ja turha purkaus. Onko miehillä jotain "vaihdevuosia"?
Toinen nainen/mies, ja hänen mukaansa vaihtuu muudit. Pohtinut jo naikkoselle kalliin lahjan niin ei haluaisi enää sinullekin joutua ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta yhdessä, sanoin puolisolle etten mitään halua. Ostan edelleen itse omat, paketoin ja avaan jouluna. Yhtenä vuonnakin sain NIIN ihanan käsilaukun. Ja joka vuosi sama konvehtirasia, mikä on ihan must. Eipähän tule pettymyksiä.
Tänä vuonna saan puhelimenkuoret.
Musta tää on niin noloa. :D Ei siis, että ostaa itelleen mitä haluaa, mutta tuo pakkaaminen ja feikki avaaminen.
Boomer ikäpolvi on hankala. Vuosikymmeniä katsottu porsastelua. Siihen lopulta turtuu..