Miten te parisuhteettomat vietätte viikonloput?
Olen eronnut, ja monta kertaa ollut parisuhteessa. Nyt taas mietin eroa koska olen tyytymätön suhteeseeni. Toisaalta en jaksa enää tinderiäkään tai muutakaan.
Mutta viikonloput ilman parisuhdetta tuntuvat vaikeilta. Ystävät on pääasiassa perheidensä kanssa. Kertokaa miten vietätte viikonloppuja jos ette ole parisuhteessa?
Kommentit (28)
Suhteni kuoli 1v. sitten.Samassa venessä olaan yksin viikon loput.Ulkoilun merkeissä, tänään katsoin naisena jalkapalloa.Postiti vain mutaman joulukortin eli vein ulos postin keltaiseen laatikoon,Nyt tapan aikaa lukemalla näitä,Odotan sauna vuoron alkamista.Kaiken totuu,sihenkin on monesta diskattu kun ei edes suhdetta.Niin ja en ole F.B.Instagram.Sekin viellä,Omansa teki korova aika 3v.Rajotuksia,ystävien kuolemat. Tässähän tää menen päivä keralla murehtimatta.Jutuni on kuitenkin ulkoilu säällä kuin säällä ja 3 kertaa viikossa 3 eri lajin liikunta tunti.Jotka tietysti menen tauolle joulut uudevuodet. Yksin nekin.Kaikken totuu,
Ainakin nyt olen töissä. Mites ap?
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina pari olutta yksin kotona, nettiä, telkkua. Joskus käyn salilla.
La käyn kaupoilla, teen jtn ruokaa, käyn saunassa, usein istun viinipullollisen ääressä kaverin kanssa.
Su ehkä areenaa, netflixiä, lukemista, kävelylenkki.
Jännä, että se alkoholi on meillä suomalaisilla aina ja joka paikassa läsnä. Aikuiset ihmiset pilaa yöunensa tissuttelemalla joka viikonloppu, vaikka oikeasti ei kannattaisi.
Kun 28 vuotta kestänyt parisuhde päättyy (yllättäen) ja mies muuttaa pois niin tuntuu, että tämä 49 vuotta elämää riittäisi. Elin hyvää elämää, ei tämä yksinäisyys tunnu hyvältä. Lapsen (16v) takia yritän jaksaa.
Onneksi jokainen päivä ei tunnu näin pahalta.
Käyn tapahtumissa, kahvilassa, elokuvissa, ulkoilemassa koiran kanssa, katson telkkaa, luen dekkareita, soitan siskolle, tekstailen tuttujen kanssa, kyläilen.
Yksin on oma rauha.
itse lähinnä ryyppään viikonloput.nuoruus takana eikä tulevaisuudelta mitään odotettavaa..eli ihan sama mitä tässä enään tekee.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan, luen kirjoja, taiteilen, ulkoilen, kokkaan, katson telkkua tai tubea, kuuntelen podcasteja, soitan musiikkia, siivoan, nukun, meditoin, kirjoitan runoja, käyn jossain, shoppailen, juttelen ystävien kanssa yms yms yms.
Voisi olla minun kirjoittama, paitsi en runoile :D
Perjantaina pari olutta yksin kotona, nettiä, telkkua. Joskus käyn salilla.
La käyn kaupoilla, teen jtn ruokaa, käyn saunassa, usein istun viinipullollisen ääressä kaverin kanssa.
Su ehkä areenaa, netflixiä, lukemista, kävelylenkki.