Mies ilmestyy 2kk myöhemmin takaisin
Tapailin ko miestä muutaman kerran, kumpikin oli sitä miestä että välillämme voisi olla enemmän. Tosin mies myönsi pelkäävänsä sitoutumista. Sitten koko juttu päättyi riitaan ja hän esti minut.
2kk myöhemmin mies ilmestyy takaisin, pyytää anteeksi ja kysyy mahdollisuutta hyvittää.
Tapaaminen olisi se yökyläily johon tapailumme jäi. (Kuulostaa seksiltä, en voi noin vaan jatkaa siitä mihin jäimme)
Hyväksyisitkö anteeksipyynnön? Selitys oli kyllä hyvä, en sitä tässä selitä tarkemmin. Ja minusta tuntuu että riitelimme koska kumpikin aidosti välitti toisesta.
Kommentit (47)
Redflag/kuulostaa pelimieheltä.. Hän varman tuon 2kk aikana tapaili jtn toista, jonka kanssa ei sitten toiminutkaan. Tunnen ainakin yhden playerin joka toimii näin ja hän kuulemma pettää parisuhteessakin. Tuo 2kk poismeno on hänellä kai joku testi odottaako tyttö kiltisti ja uskooko hänen bullshittiään, jos uskoo ja odottaa hän saattaa ottaa tyttöystäväksi.
Anteeksi, mutta minkä ikäinen olet? Vaikutat jotenkin lapselliselta. Vai etkö vaan tajua, että miehellä on ollut pari kuukautta joku "parempi" joka on nyt samasta syystä ehkä jättänyt kyseisen miehen kun sinutkin silloin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni naisena on sen veran oman arvon tunto , etten suostuisi olemaan hätä vara,kun muita ei saatavilla.
Naisena sinun pitäisi tietää että, se on omantunnonarvo ja myös hätävara kirjoitetaan yhteen.
Voisin tavata. Mutta ehdottomasti ei seksiä eikä yökyläilyää vaan ihan tapaaminen ja jutteleminen jossain neutraalissa paikassa.
Jos tuntuu, ettei ole taaskaan yhteistä niin siitä tilanteesta on helpompi lähteä ja toivottaa hyvää jatkoa.
Ehkä antaisin mahdollisuuden. Olen itsekin joskus vetäytynyt kun on tullut tunne, etten halua kuitenkaan suhdetta.
Mutta olen kyllä selittänyt. No heh, vanha tuttu "sinussa ei ole vikaa vaan vika on minussa".
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta minkä ikäinen olet? Vaikutat jotenkin lapselliselta. Vai etkö vaan tajua, että miehellä on ollut pari kuukautta joku "parempi" joka on nyt samasta syystä ehkä jättänyt kyseisen miehen kun sinutkin silloin aikaisemmin.
Oletko hieman lapsellinen jos kuvittelet että sinun todellisuus on se ainoa todellisuus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin tavata. Mutta ehdottomasti ei seksiä eikä yökyläilyää vaan ihan tapaaminen ja jutteleminen jossain neutraalissa paikassa.
Jos tuntuu, ettei ole taaskaan yhteistä niin siitä tilanteesta on helpompi lähteä ja toivottaa hyvää jatkoa.
Ehkä antaisin mahdollisuuden. Olen itsekin joskus vetäytynyt kun on tullut tunne, etten halua kuitenkaan suhdetta.
Mutta olen kyllä selittänyt. No heh, vanha tuttu "sinussa ei ole vikaa vaan vika on minussa".
Niin aion nyt joka tapauksessa hänet tavata.
Ap
Voi näitä riittää! 30 vuoden päästä tullaan kyselemään viattomasti "mitä kuuluu". Sanoisin, ettei kannata vastata. Ja uskomattomat sikailijat lähettävät somessa kaveripyytöjä 10 vuoden päästä. Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hieman lapsellinen jos kuvittelet että sinun todellisuus on se ainoa todellisuus.
Ap
Olen eri, mutta yleensä kumppanin valinnassa kannattaa karsia tyypit jotka antaa redflagejä. Voihan olla että mies ei ole playeri, mutta hänellä on jotain muita ongelmia kun toimii noin. Mutta silti ei kuulosta että hän pystyisi tarjoamaan hyvää parisuhdetta sinulle, jos kerran riidan tullessa katoaa pariksi kuukaudeksi. Niin ei toimita jos haluaa terveen suhteen.
Tietty jos haluat vaan kaverin tai friends with benefitsin hänestä, niin antaa mennä
Vierailija kirjoitti:
Annatko kakkoseen?
Antaisin ja haluaisin.
Ap
Mies kävi panemassa muita naisia välillä ja nyt on sinun vuorosi taas. Ihan selvästi mies on pettäjä eikä halua edes sitoutua.
Kerronpa tarinan lähipiiristä: tapailin noin 3kk miestä, mutta sitten tajusin että hän on playeri ja pettää ja poistin hänet elämästäni. Myöhemmin hyväksyi hänet ihan vaan platoniseksi kaverikseni kun hän halusi minua takaisin ja kaverina hän on ihan ok.
Itse olen ollut vuosia onnellisessa parisuhteessa ja yritämme vauvaa.
Tämä playeri mies taas alkoi seurustelemaan jonkun toisen naisen kanssa ja teki pian vauvan tämän kanssa. Mutta nyt tämä mies tuli kertomaan minulle että tämä nainen on seonnut niin ettei pysty huolehtimaan lapsestaan, ja mies on ottanut lapsen itselleen. Mietin päässäni että ei ihmekkään että nainen on seonnut kun on ollut vuosia miehen kanssa joka pettää. Itselleni 3kk tämän miehen kanssa oli jo liikaa, niin ihmettelen miten nainen jaksoi vuosia. Paha mieli lapsen puolesta koska äiti ei pysty huolehtimaan hänestä mielenterveys ongelmien takia ja isä taas pettää 😔 pointtini on että näillä tyypeillä ei ole onnellista loppua tarjota ja pahimmillaan tulee lapsiakin jotka kärsivät.
Kohta vaimo antaa taas, unohda koko juttu.
Sanon vaan kirjoitti:
Mies kävi panemassa muita naisia välillä ja nyt on sinun vuorosi taas. Ihan selvästi mies on pettäjä eikä halua edes sitoutua.
Miten se hänestä pettäjän tekee, jos ei uskalla sitoutua.
Itsellänikin on huomenna tapaaminen eri miehen kanssa. En halua mitään vakavaa juuri nyt, enkä yleensäkään syöksy suhteeseen kenenkään kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kohta vaimo antaa taas, unohda koko juttu.
Hahaha olen ollut hänen luona useita kertoja. Ei hänellä vaimoa ole.
Ap
Ja miksi riidellään, jos aidosti välitetään toisesta?
Meillä se lähti 2kk sitten roskapussin viemään eikä oo palannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut kaksi kuukautta hyllyllä ja nyt on niin että kukaan niistä, joiden takia hän ei ole tavannut sinua ei kelpuuta häntä enää. Haluatko että sinulla pelataan vai haluatko parisuhteen?
Juuri nyt haluan vaan seksiä. Se oli erityisen hyvää.
Olin lähinnä vaan utelias mitä vastaatte.
Ap
Mitä vielä täältä kyselet, jos vain seksiä haluat. Mene hänen luokseen, niin ei tarvitse edes siivota ja vaihtaa lakanoita. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Miten se hänestä pettäjän tekee, jos ei uskalla sitoutua.
Itsellänikin on huomenna tapaaminen eri miehen kanssa. En halua mitään vakavaa juuri nyt, enkä yleensäkään syöksy suhteeseen kenenkään kanssa.
Ap
Ihmisillä on eri standardit tossa, monet jo tapailu vaiheessa haluu että tapailee vaan yhtä. Mutta tietty teillä on sama näkemys asiaan, mikä on hyvä.
Käyttäjä4749 kirjoitti:
Ja miksi riidellään, jos aidosti välitetään toisesta?
Kuvitteletko todella ettei silloin koskaan riidellä??
Ap
Niiiin, kuvitteletko että se on naisilla jotenkin erilaista. Kuvitteletko että tuo on vaan miesten etuoikeus :D