Kuinka jalkapallon Mm-kisojen boikotointi on sujunut?
Mahtavia pelejä on ollut, terkut boikotoijille. Keep up.
Kommentit (22)
Oikein hyvin, kiitos kysymästä.
Viimeksi katsoin potkupallon MM kisoja telkusta -80 luvulla. Sen jälkeen en matsiakaan yhdestäkään muustakaan sarjasta.
En halua tukea urheilua, josta on tullut bisnestä.
Harrastan aktiivisesti itse kahta lajia, mutta en kilpaile enkä katso kun muut kilpailevat. Urheilu ja liikunta kunnon pitämiseksi ja terveyden tukemiseksi on kannatettavaa, mutta kilpailu ja siitä elävä bisnes ovat syöpä josta urheilun ongelmat aiheutuvat.
Hyvin sujuu, Ylen videoklippeihin välillä sortin, mutta yhtään ottelua en ole katsonut.
Tämä vuodenaikakin tekee asiasta jotenkin helpompaa.
Huonosti. Mä oon muutamia matseja katsonut.
En sentään paikanpäältä katsonut, kuten eräs työyhteisöstäni.
Eilen oli muuten ihan mahtava argentiina-hollanti ottelu. Sääli kaikkia boikotti-hermanneja.
En ole peliäkään katsonut. Että ihan hyvin on sujunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen boikotoinut joka vuosi.
Jopa niinä vuosina kun kisoja ei järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli muuten ihan mahtava argentiina-hollanti ottelu. Sääli kaikkia boikotti-hermanneja.
Meidänkin naapurissa vähälahjaiset huusi kun ilmeisesti joku teki maalin. Naapurit eivät ole ikinä Hollannissa tai Argentiinassa käyneetkään. :D Aivan vajakkisakkia.
En ole katsonut yhtään ottelua joten ainakaan minun katsomiseni eivät nosta katsojalukuja.
Aloitin seuraamaan eilen, muuten ole vältellyt (boikotoinut) vaikka eihän se mitään muuta!
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut yhtään ottelua joten ainakaan minun katsomiseni eivät nosta katsojalukuja.
Hyvä, nyt voit kätellä itseäsi.
Minä boikotoin kisoja joista en muutenkaan välitä ja keksin jonkun puolivillaisen tekosyyn katsoa jalkapalloa.
Hyvin on sujunut. Ei kiinnosta katsoa pelejä, koska on samantekevää mikä maa sen mestaruuden voittaa.
Palataan asiaan, kun Suomi pääsee finaaleihin.
Boikotoin Espanjaa, Brasseja ja Sakuja.
En ole ainoatakaan ottelua katsonut, enkä katso. Tuloksia näkee väkisinkin verkossa, mutta en klikkaa linkkejä auki. Jotain solidaarisuutta pitää olla orjille. Korruptio-fifan boikotointi on hyvä keino sitä osoittaa.
Vieläkö Englanti on mukana? Eipä silti, vaikka olisi finaalissa, en aio katsoa. Miten aikuiset kouluja käyneet ihmiset jaksavat katsella kun aikuiset miehet potkii palloa? Siis jossain kehitysmaassa ymmärrän viihdearvon, kun ei ole välttämättä edes kännykkää eikä ihmiset osaa aina edes lukea. Mutta länsimaissa nykyaikana - käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin naapurissa vähälahjaiset huusi kun ilmeisesti joku teki maalin. Naapurit eivät ole ikinä Hollannissa tai Argentiinassa käyneetkään. :D Aivan vajakkisakkia.
Ai että Hollannin tai Argentiinan matsia ei olisi saanut katsoa, jos ei ole käynyt kummassakaan maassa? Mikä logiikka 😂😂😂😂
Nämä puolivälierät ja sitä seuraavat ottelut katson, koska ne ovat todella jännittäviä ja tasaisia ja täynnä ihan mieletöntä draamaa. Ei niitä vaan voi jättää katsomatta. Nuo kisat olisi pitänyt siirtää ajat sitten pois Qatarista. Siis jo ennen kuin stadikoita alettiin edes suunnittelemaan. Nyt on jotenkin myöhäistä kitistä. Alkueriä en seurannut ollenkaan.
Vasemmistolainen yle tehnyt kaikkensa ettei kisoja katseltaisi.
Ei tartte boikotoida kun ei vaan kiinnosta katsoa isäntämaan takia. Ei kiinnostanut neljä vuotta sittenkään.