Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivooja heittänyt pois tärkeitä tavaroita?

Vierailija
10.12.2022 |

Olin jättänyt sivupöydän päälle tavaroita ja kirjekuoren, jossa postiin lähetettäviä papereita. Nyt em tavaroita ja papereita ei löydy _mistään_, ei lipastosta tai sen läheisyydestä, eikä mistään muualtakaan. Olen aika tavalla varma että siivooja on ne heittänyt roskiin, koska aiemmin olen huomannut että roskien seassa on ollut mm. pipo, isoja palautusmuovipulloja, mittanauha ym eli eivät yhtään kyllä katso mitä sinne menee. Olisi tietysti pitänyt sanoa asiasta aiemmin ja lopettaa palvelu, kun tiesin tällaisen riskin, mutta kun siivous oli muuten ok, jäi asia tulevaisuuden murheeksi. Nyt sitten saan kärsiä siitä. Ihmettelen kuitenkin kovasti! Olin palvelusuhteen alkaessa ohjeistanut, että jos tasojen päällä on tavaroita, niitä ei tarvitse siirtää eikä tasoja pyyhkiä. Ja pitäisi olla ihan itsestään selvää, että mitään ei heitetä pois, mistä ei ole varma tarvitaanko sitä vielä. Ja aikaisemmat siivoojat ovat toimineet niin, että ovat joko kysyneet erikseen tai keränneet kaikki pikkutavarat talteen. Itse en ainakaan edes uskaltaisi koskea jonkun toisen papereihin ja heittää pois!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule, kun se asia ei tänne kirjoittelemalla selviä. Ja olen jokseenkin varma, että olet itse hävittänyt ne "tärkeät" paperit. Mutta siivoojaa on aina hyvä syyttää.

Vierailija
2/2 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs kermaperse jos siivoaisit tästä lähtien ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme