Arvuutellaan mikä on Sofia Virran seuraava kohu
Kommentit (19)
Vetää kännit jossain rokissa ja lääpii nuoria miehiä
Onko ennen Ruisrockia jotain festareita?
Haukkuu valkoiset heteromiehet ja kehuu ma-muja
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hänelle normipäivä.
Taitaa käydä sukupuolitautien poliklinikalla ja valittaa kun ei päässyt jonon ohi, vaikka on kansan"edustaja".
Medialla on paljonkin tekemistä asian kanssa, mutta joskus tuntuu, että nuorten naispoliitikkojen elämän tärkeimpiin asioihin kuuluu biletys ja minäminämaa. Muihin asioihin suhtaudutaan kyllä painokkaasti, mutta ne ovat vain osa brändin rakennusta.
Vierailija kirjoitti:
Perustaa oman nussibussin ja ottaa sinne pelkästään paperittomia rintamakarkureita.
Sohvi ja persujen Mikko Lunden ilmoittavat syksyllä löytäneensä rakkauden kesällä ja muuttavansa yhteen. Diarralla ja Purralla menee viherlitku ja pulla väärään kurkkuun ja äänestäjät haukkuvat molemmat ja toisensa.
Sofia ei katsonut minua!
T:persu
😭
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei katsonut minua!
😭
Persuhullu poistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei katsonut minua!
😭
Persuhullu poistoon
Hullu persu poistoon!
🥰
Teköö enemmän etunojapunnerruksia kuin yksikään sonni tuossa orkesterissa. Ja sehän kouraisee kiveksistä.
Ampuu pimperostaan prinssinakkeja eduskuntatalon lehteriltä suoraan puheenjohtajan aitioon...?
Ehkä ilmoitus kihloista Mabele Ngiyen kanssa ja sitten parin viikon päästä ilmoitus erosta. Häilyväinen on hänellä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ampuu pimperostaan prinssinakkeja eduskuntatalon lehteriltä suoraan puheenjohtajan aitioon...?
Se on Halla-ahon hommaa se. Pyytää nakkeja salavaimoltaan, ja sitten kohdistaa vihervas, koska ei ymmärrä muuta ajattelua.
Synnyttää tunnistamattoman kädellisen.
Ammuskelee jurrissa baarin edustalla, paskoo housuihinsa televisiossa...
Uusi mies joka aiheuttaa kysymyksiä.