Yle: Elon Musk haluaa istuttaa tietokoneen ihmisten päähän ihmiskokeet alkavat pian
Mitä ajatuksia herää tästä?
Kommentit (39)
''Toiseksi taloudessa pitäisi hyödyntää laajasti uusia teknologioita, joita Maailman talousfoorumi kutsuu ”neljännen teollisen vallankumouksen” teknologioiksi.
Niitä ovat esimerkiksi tekoäly ja robotiikka, 3D-tulostus, bioteknologia sekä aivojen ja tietoisuuden toimintaan liittyvä neuroteknologia. Innovaatioita käytettäisiin muun muassa teollisuuden automatisointiin, palvelujen digitalisointiin sekä yhteiskunnallisten ja terveyteen liittyvien ongelmien ratkaisemiseen.''
kun tekniikka kehittyy, niin voi olla erilaisia käyttökohteita. olemassa on sarjakuvia, joissa henkilöt käyttävät virtuaalilaseja ja pelaavat roolipelejä. joten tuota voisi käyttää siihen että pelejä voisi pelata ilman että käyttää käsiä. sitten voisi ohjata erilaisia kulkupelejä ajatuksella. tuo ei välttämättä kaikille sovi. kun ajatus alkaa harhailemaan, niin auto voi ajaa ojaan. tieteisjutuissa pilotin aivot yhdistetään ison robotin keskusyksikköön. tekniikan pitää aika lailla kehittyä että saataisiin tehtyä talon kokoisia robotteja.
n23v kirjoitti:
Oksettavaa, mihin tämä yhteiskunta on menossa: digitalisaatio, digi-id, propaganda, aivopesu, ihmisten jaottelu kahtia, great reset..... En todellakaan suostu tuollaiseen, jos pakolliseksi tulee. Mieluummin vedän kuulan kalloon.
Älä vedä kuulaa kalloon. Alapeukutin siksi, koska en halua, että vedät kuulan kalloon.
Kaikesta muusta olen täysin samaa mieltä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa omasta päästään.
Musk on jo ilmoittanut itse ottavansa Neuralinkin sirun päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoria.
Vihervassun vastaus kaikkeen epämieluisaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi sekoaa lopullisesti. On todellinen esimerkki liikaviisaasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin jokunen vuosi sitte, että Musk tulee muuttamaan jossainvaiheessa tätä maailmaa sillee oikeesti isosti johonkin suuntaan, mä en vaan sillon vielä tiennyt mitä se on mutta mulla oli sellanen ajatus kokoajan että tää ukko tulee tekemään isoja muutoksia ihmiskuntaan joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä.... ennusteet ovat käymässä toteen.
Mä olisin tykännyt siitä salamannopeasti Turusta Tukholmaan -hyperputkesta, mutta eipä taida olla tulossa. Ei ollut Elonista lupauksensa pitäjäksi. 😕
Näyttääkö tämä tietokone pakkomainoksia kaksi kertaa tunnissa ellei maksa premium jäsenyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sitten ottaisikin, eikä taas peru puheitaan, niin kuin niin usein.
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Ilmestyskirja 14:11
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö tämä tietokone pakkomainoksia kaksi kertaa tunnissa ellei maksa premium jäsenyydestä?
NIMENOMAAN!
Mikä se oli se microsoftin patentti että kehon liikkeillä louhitaan digivaluuttaa...
Digi identiteetti digi raha ja aita venäjän rajalle... Se aita on meitä siviilejä varten... Dronet vahtivat lämpökameroiden kanssa ettei kukaan karkaa aidan yli...
"Elon Muskin aivoihin asetettavan tietokoneimplantin pitäisi mahdollistaa ihmisen ja tekoälyn saumaton kommunikointi."
Hauskasti alaotsikosta saa kuvan, että kyseessä on nimenomaan Muskin aivoihin asetettava implantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
_Hullu_ se on. Kukaan ei voi tietää mitä tää tekee sulle fyysisesti, saati sitten psyykkisesti.
Hyi, ei kiitos.