Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rakkaus voi loppua?

Vierailija
09.12.2022 |

En ymmärrä miksi ihmiset valehtelevat? Sanovat rakastavansa mutta sitten yhtäkkiä haluavatkin erota? Ei minulla ainakaan rakkaus lopu koskaan, muotoa voi muuttaa mutta ei loppua.

Ymmärrän kyllä että eroja tulee monista syistä ja se on normaalia. Mutta olet kyllä valehdellut sanoessasi kumppanillesi rakastavasi häntä, jos kuitenkin kohta haluat erota.

Selittäkää viisaammat.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin loppui rakkaus siihen paikkaan, kun toiseen ihastuin. Exä kohteli vuosia mua kuin p askaa, mutta ajattelin että tämmöistä tää vaan on, itsepä menin tekemään ton kanssa lapsen ja ostamaan talon. Että tässä ollaan loppuelämä. Hän ei kuitenkaan juonut, niin hyvä mies oli. Mitä nyt jatkuvasti raivostui kaikesta ja mä sain harva se päivä kuulla olevani ämmä. Ja kyllä, kolikolla on kaksi puolta, en minäkään täydellinen ollut. Mutta kyllä edelleen näen, että parisuhteemme ongelmat johtuivat pääosin hänestä.

Kun ihastuin toiseen, tajusin vihdoin ettei tähän suhteeseen tarvitse jäädä. Että voin lähteä tavoittelemaan onneani. Että en ollut rakastanut enää vuosiin, vaikka itselleni olin uskotellut niin. Ero oli raskas, exäni otti sen todella huonosti vastaan. Mutta nykyään on kaiketi ihan onnellinen, mä ainakin olen.

Vierailija
22/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi tietää mitä rakkaus on. Onko se ihastumisia, jotain huumaa, seksuaalisuutta vai mitä lisääntymisviettiä? Luulen että jotain tämmöistä ainakin miehen ja naisen välillä. Tarkoitus saada ihmiset lisääntymään ja perustamaan perheitä. Moni ei kuitenkaan käytä rakkautta perhelähtöisesti vaan on esim sarja deittailija. Tykkäävät siitä hetken huumasta johon ovat koukkuuntuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen rakkaus on vain tunne, se voi loppua siinä missä muutkin tunteet alkaa ja loppuu. Ennemmin pidän lapsellisena ajatella että rakkaus on joku erityinen asia joka kestää ikuisuuden. Toki jos sellainen ajatus jollekin sopii, niin kiva juttu.

No eihän se ole tunne, mietipä tarkasti. Rakastuminen on tunnetta. Rakastaminen on kyllä joukko erilaisia tunteita, mutta kyllä siihen kuuluu paljon muutakin.

Vierailija
24/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko joku osaisi ensin kertoa, mitä se rakkaus on, niin asiasta olisi helpompi keskustella/ väitellä 🤔..

Miehen / naisen kunnioittamista!

Mm.

Välittämistä, halua tehdä hyvää, tuottaa aidosti iloa ja onnea toiselle. Empatiakykyä, sitoutumistakin osalla.

Vierailija
25/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen rakkaus, vanhempien rakkaus lapsiaan kohtaan ja veljellinen rakkaus loppuvat kaikki joskus, kun mennään tietyn rajan yli. Mutta Jumalan rakkaus ihmisiä kohtaan ei lopu koskaan, eikä mikään mahti voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta. Kyse on vain siitä, annammeko Jumalalle vastarakkautta.

Vierailija
26/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko joku osaisi ensin kertoa, mitä se rakkaus on, niin asiasta olisi helpompi keskustella/ väitellä 🤔..

Miehen / naisen kunnioittamista!

Mm.

Välittämistä, halua tehdä hyvää, tuottaa aidosti iloa ja onnea toiselle. Empatiakykyä, sitoutumistakin osalla.

Kyllä, olin yhden miehen kanssa yhdessä, mutta hän kiusasi minua. Siitä oli kyllä rakkaus kaukana. Ihmettelen tuollaista toisen ihmisen kiukaamista.

Sama

Vierailija
27/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi loppua? En käsitä.

Vierailija
28/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä haluta erota, vaikka kuinka rakastaisi,

Eikä se aina ole siitä halustakaan kiinni jos kokee ettei suhdetta ole järkevää enää jatkaa.

Vierailija
29/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viina vaan osaa tappaa tunteet niin käyttäjän kuin sivusta seuraajan, aina olet ja tulet olemaan se ikuinen kakkonen ja viinapiru se ykkönen sille sun rakkaalle juopolles...

Vierailija
30/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin loppui rakkaus siihen paikkaan, kun toiseen ihastuin. Exä kohteli vuosia mua kuin p askaa, mutta ajattelin että tämmöistä tää vaan on, itsepä menin tekemään ton kanssa lapsen ja ostamaan talon. Että tässä ollaan loppuelämä. Hän ei kuitenkaan juonut, niin hyvä mies oli. Mitä nyt jatkuvasti raivostui kaikesta ja mä sain harva se päivä kuulla olevani ämmä. Ja kyllä, kolikolla on kaksi puolta, en minäkään täydellinen ollut. Mutta kyllä edelleen näen, että parisuhteemme ongelmat johtuivat pääosin hänestä.

Kun ihastuin toiseen, tajusin vihdoin ettei tähän suhteeseen tarvitse jäädä. Että voin lähteä tavoittelemaan onneani. Että en ollut rakastanut enää vuosiin, vaikka itselleni olin uskotellut niin. Ero oli raskas, exäni otti sen todella huonosti vastaan. Mutta nykyään on kaiketi ihan onnellinen, mä ainakin olen.

Lähes samoin. Rakkaus oli jo loppunut ennen kuin ihastuin, kun kohtelu oli niin kylmää. Oli vain jotenkin pysyttävä suhteessa, kun lapset ja talo. Ihastuminen toiseen mieheen selvensi kaiken. Välitön ero exästä ja uusi onni.

Vierailija
31/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nykyään ole tapana että vedetään kännit ja paneskellaan ketä sattuu?

Sitten ihmetellään kun ei yhteiselo sujukaan.

Mikä edes nykyään on keskiverto parisuhteen kesto?

Vuosi?

Mitä järkeä sellaiseen on edes ruveta?

Vierailija
32/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen rakkaus, vanhempien rakkaus lapsiaan kohtaan ja veljellinen rakkaus loppuvat kaikki joskus, kun mennään tietyn rajan yli. Mutta Jumalan rakkaus ihmisiä kohtaan ei lopu koskaan, eikä mikään mahti voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta. Kyse on vain siitä, annammeko Jumalalle vastarakkautta.

Olisiko hyvää säkeistöä tähän.

Vierailija
33/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi loppua ja voi myös erota vaikka rakastaa. Joskus ei vaan ole hyvä olla yhdessä vaikka rakkautta olisikin.

Ei tuohon ole mitään yksiselitteistä vastausta.

Vierailija
34/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää häviävän viestejä..

Se johtuu siitä, että et ole samaa mieltä kuin mode. Varmaan rakastat väärin.

Vierailija
35/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin loppui siihen, kun toinen alkoi kohdella välinpitämättömästi ja tylysti. Ensin se loukkasi ja sitten pikkuhiljaa tunteet kuolivat.

Vierailija
36/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tahtotila. Se sanotaan jo vihkivalassa.

Ja se tahtotila voi muuttua hetkessä, jos vastapuoli paljastuu epäluotettavaksi narsistiseksi.

Vierailija
37/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota voi Tottakai, pettämiset juomiset jne.

Mutta ei se tarkoita rakkauden loppumista. Jos olet aidosti rakastanut se ei lopu koskaan. Jotka väittävät että rakkaus loppuu, eivät ole aidosti rakastaneet.

Vierailija
38/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää häviävän viestejä..

Se johtuu siitä, että et ole samaa mieltä kuin mode. Varmaan rakastat väärin.

Mikäs tää mode kuvittelee oikee olevasa, joku saatanan narsku besserwisser putleri vai mikä hä?

Vierailija
39/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erota voi Tottakai, pettämiset juomiset jne.

Mutta ei se tarkoita rakkauden loppumista. Jos olet aidosti rakastanut se ei lopu koskaan. Jotka väittävät että rakkaus loppuu, eivät ole aidosti rakastaneet.

Kyllä rakkaus loppuu, jos toinen tekee pahaa.

Rakastatko itse ketään? Rakastaisitko vaikka tulisi haukkuja ja nyrkkiä?

Vierailija
40/56 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi loppua? En käsitä.

No miten se voi alkaa ?