Hollanti-Argentiina: miten käy?
Toivon Argentiinan voittoa, mutta Hollantihan sen vie.
Diego laita sieltä pilven reunalta nyt jotakin energiaa joukkueelle.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
"Äää, Messiööö, tuleeee vastaanööö". Virkkunen on äää ööö-mies, todella rasittava selostaja. Yhtä paha kuin Mervi Takatalo lukemassa äänikirjoja. Puolisoni pitää hänestä ja minusta on aivan karsea. Toki minulla on myös suht paha misofonia, jolloin noin kamala selostaminen tuntuu miljoona kertaa raskaammalta.
Miksi et katso ilman selostusta? Ei ole vaikeaa sitä hiljentää.
Vamos mi Argentina! Argentiina voittaa tänään 🤟🏼
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Tulkaa mammat ennemmin Yliksen puolelle seuraa, siellä parempi meno! Ja bileet jatkuu 23 jälkeen
T. Ykä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Virkkunen voisi sössöttää jossain maksukanavalla. Maksakoot he jotka tykkää tuollaisesta!
Eikös tuo sellaisella ole?
Mtv3 tulee. Jonneki cmorelle mölisemään! Paskin selostaja ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äää, Messiööö, tuleeee vastaanööö". Virkkunen on äää ööö-mies, todella rasittava selostaja. Yhtä paha kuin Mervi Takatalo lukemassa äänikirjoja. Puolisoni pitää hänestä ja minusta on aivan karsea. Toki minulla on myös suht paha misofonia, jolloin noin kamala selostaminen tuntuu miljoona kertaa raskaammalta.
En voi, koska puolisoni haluaa katsoa äänien kanssa. Voisin toki laittaa korvatulpat, mutta kyllä peli selostusäänen tarvitsee, on aika tylsää seurata peliä ilman selostusta. Valitettavasti Virkkusen selostus on niin alaluokkaista, että olen jättänyt sen takia pelejä väliin.
Vähän on kyllä erikoinen ulosanti selostajalla. Toivottavasti finaali tulee Yleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi, koska puolisoni haluaa katsoa äänien kanssa. Voisin toki laittaa korvatulpat, mutta kyllä peli selostusäänen tarvitsee, on aika tylsää seurata peliä ilman selostusta. Valitettavasti Virkkusen selostus on niin alaluokkaista, että olen jättänyt sen takia pelejä väliin.
Vain ihmiset, joka eivät ymmärrä lajista mitään tarvitsevat selostuksen kiinnostuakseen pelistä. Muut osaavat nähdä peli tapahtumat, pelaajat jne. ilmankin.
Miksi selostajalla jää sanat kesken? Onko humalas?
Pidän Messin olemuksesta. Ei ole lainkaan leuhkan oloinen kuten vaikka C. Ronaldo.
Onneksi ei ole sentään kauniimpi koti suomelle-selostaja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on kyllä erikoinen ulosanti selostajalla. Toivottavasti finaali tulee Yleltä.
Finaali tulee yleltä, kuten myös molemmat huomiset pelit.
Suomen paras jalkapalloselostaja Tero Kainulaisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Täitä öll. Väiköä sänöä. Myttä sötökön vöiköämpö kyynnell.
No niin, nyt sisään ja alkaa olla Argentiinalla hyvät mahdollisuudet klaarata tämä.
Vierailija kirjoitti:
Messi mokaa. Saatte nähdä.
Olin väärässä prkl.
Messi voisi tehdä hattutempun.