Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspakkauksen tuotteiden myyminen

Vierailija
09.12.2022 |

Joku myy paikallisessa faceryhmässä makuupussia hintaan 20e. Jotenkin moraalitonta mun mielestä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne kannattaa myydä tai antaa pois, jos ei itse tarvitse. Kahta kymppiä tuskin kukaan maksaa makuupussista, muutaman euron siitä saa.

Vierailija
22/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kannattaisi tiliä yrittää tehdä vaan pyytää jokin pieni kirppishinta vaivanpalkaksi. Vaikea kyllä uskoa kenenkään maksavan mitään paria kymppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukiasiakkaat ei saisi myydä mitään lastensa tavaroita eteenpäin, koska eivät ole itse niitä maksaneet, vaan saaneet maksutta.

Vierailija
24/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ukrainaan. Ei niitä kukaan osta, kun kelasta saa oman.

Vierailija
25/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne ilmaiseksi ole tullut, vaihtoehto olisi ollut ottaa se rahana. Tottakai ne voi myydä, tosin ei niistä montaa euroa saa. Itse ostin äp makuupussin muistaakseni vitosella ja myin sitten eteenpäin samalla hinnalla. Toisaalta jotkut haluaa just sen makuupussin "omalta vuodelta" muistoksi mutta ei muita äitiyspakkauksen tavaroita, joten käyttämätön makuupussi voikin mennä jopa sillä parilla kympillä. Tiedän myös että jotkut myy koko pakkauksen käyttämättömänä ulkomailla asuville, jotka ei muuten saa sitä.

Vierailija
26/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoahan tuo on. Ja ahnetta.

Ahne on se, joka haluaa toisen tavarat lahjoituksena.

Ilmaiseksi saadut,ääliö.

Meinaatko että lapsen teko ja kasvattaminen on ilmainen homma. Roskiinko ne pitäis laittaa vai LAHJOTTAA vastikkeetta sulle? Ihme hyväksikäyttäjäsakkia liikkeellä.

Hallitus tuplasi lapsilisät, sossu maksaa ylöspidon ja valtio kouluttaa ilmaiseksi, joten turhapa on huudella!

Enpä ole sossusta saanut penniäkään, vaikka lapsia on.

Vierailija
27/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen linja, että myyn eteenpäin kaikki itse ostamani vaatteet ja kamat ja ilmaiseksi saadut annan eteenpäin ilmaiseksi. Sisältää myös äitiyspakkauksen vaatteet ja kamat.

Vierailija
28/28 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se mustakin vähän outoa että niitä myydään kun ne ilmaseks saadaan. Mä lahjoittaisin eteenpäin jos mulla ois lapsia.

Ei kenenkään tarvitse ostaa.