Kynttilä on kyllä tylsä joululahja. Muita tylsiä lahjoja?
Yritän keksiä tylsempää kuin kynttilä, mutta se on vaikeaa. Ehkä monitoimikone?
Kommentit (55)
Kaikki te, jotka omasta mielestänne, saatte paskoja joululahjoja, voitte lähettää ne mulle tänne Poriin. Mä en ole, ikinä eläissäni, saanut huonoa lahjaa, joten en usko, että saisin teidänkään lahjoista yhtään sellaista.
Mulle kyllä kelpaisi vihreät kuulat. Saisinpa joskus niitä konvehtirasioiden sijaan! Juuri ostin vihreitä kuulia muutaman irtokarkkihyllystä. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kelpaisi vihreät kuulat. Saisinpa joskus niitä konvehtirasioiden sijaan! Juuri ostin vihreitä kuulia muutaman irtokarkkihyllystä. 🙃
Parhautta 💚
Joulukoriste.
Saan yhdeltä kaverilta joka vuosi. Tämmöisestä on todellista iloa vasta seuraavana jouluna.
Vierailija kirjoitti:
S-kokoinen, valkoinen neulepaita XL-kokoiselle, värikkäitä vaatteita pitävälle henkilölle vihjeenä laihduttamisesta ja normaaliksi muuttumisen toivomisesta.
Onko Small normaali? 😂
Lapsena tehtiin kynttilöillä steariinikuvia. Steariini valitettiin vaikka Akuankan päälle ja Annettiin jäähtyä, sitten irrotettiin varovasti ettei haljennut. Kuva, jonka päälle oli valutettu oli siirtynyt steariiniin.
Paituli.
Äidille suloinen paituli. Mummille lämmin paituli. Lapselle söpö paituli.
Vierailija kirjoitti:
Joulukoriste.
Saan yhdeltä kaverilta joka vuosi. Tämmöisestä on todellista iloa vasta seuraavana jouluna.
Voisko kauniimpaa olla kuin lasisydän/enkeli/tähti/hiutale paperipussissa.
Vierailija kirjoitti:
Paituli.
Äidille suloinen paituli. Mummille lämmin paituli. Lapselle söpö paituli.
Todellakin ja samaa sarjaa! Miksei.
Isälle partavettä ja äidille hajuvettä. Muita helppo ratkaisuja ovat erilaiset suklaakonvehtirasiat ja pehmeät paketit, jotka sisältävät mm. sukkia.
Kun olin lapsi ne pehmeät paketit oli niitä tylsiä. Nyt kun tyttäreni soitti ja kysyi mitä toivon niin flanelli pyjama oli ylinpänä toivelistalla :) . Ainut lahjana mistä en oikein välitä on koriste-esineet, ei siksi että olisivat tylsiä, vain siksi että minulla niitä on ihan tarpeeksi ja vähän liikaakin.
Legendaarinen, ei tylsä. Mut joudun sanomaan, että onneksi tää on vakavinta...