Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Incel-miehistä puhutaan jatkuvasti, mutta entäs naiset, jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa? Anna kertoo, millaista elämä ilman seksiä ja parisuhdetta on

Vierailija
09.12.2022 |

Viime vuosina on kuunneltu ja pyritty ymmärtämään vastentahtoisessa selibaatissa olevia miehiä eli inceleitä. Mutta entäs naiset? Naisten tai muiden kuin heteromiesten seksittömyys ei tunnu kiinnostavan ketään. Kolmekymppisellä Annalla on siitä omakohtaista kokemusta.

https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…

Kommentit (321)

Vierailija
41/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me incelit emme ole koskaan olleet naisen kanssa sillä lailla. Halua kyllä olisi. Naisten olisi helppo päästää meidät ongelmastamme, mutta suhtatuvat jostakin syystä ajatukaeen vihamielisesti. Maksullisiin ei oikein riitä rahat.

Ei naisella paljon kuluisi kerrasta, joka meille riittäisi. Valtaisa meistä ei ole mitään naisvihaajia, vaan pelkästään ilman jääneitä tavallisia miehiä.

Vierailija
42/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon lähestynyt lukuisia miehiä, niin monia että en pysty laskemaan. Ikävuodet 20-35 etsin aktiivisesti kumppania. Lähestymiset oli joko pieniä, epäsuoria ja kevyitä (esim. drinkkiehdotus tuntemattomalle, tanssiin pyytäminen baarissa, "mehän voitais nähdä joskus toistekin" henkilölle jonka kanssa on jutellut jossain) tai hyvinkin suoria ja isomman panoksen juttuja (ehdotus yhteisestä yöstä, ihastumisen tunnustaminen henkilölle johon on jo tutustunut jne). Jokaiseen aloitteeseeni on vastattu kieltävästi, enkä siis liioittele. Ihan jokaiseen.

Nyt olenkin sitten 40v neitsytnainen, ulkoisesti ja henkisestikin sellainen että ei minusta päällepäin uskoisi tätä. Hoikka, pitkät hiukset, pukeudun mekkoihin, hyvä työpaikka, ei mt-ongelmia, pääsääntöisesti onnellinen. Mutta enää en yritä, en ole aloitteita tehnyt noin viiteen vuoteen. Ja hyvä näin, tätä nyt ei vaan jostain syystä oltu tarkoitettu minulle.

Mutta se ero minun ja inceleiden välillä on, että minusta se että kukaan ei minua halua ei ole niiden miesten vika. Kenenkään ei tarvitse haluta yhtään mitään minun kanssani. Kukaan ei ole minulle mitään velkaa vaikka olisin maailman paras nainen. Voin silti jäädä yksin ja miehet ovat silti täysin vapaita valitsemaan kaikki muut naiset paitsi minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel nainen = ei kelpuuta ketään

Niin. Valitettavasti se miesten heikoin 10% on niin pahasti syrjäytyneitä/alkoholisoituneita/huumeiden käyttäjiä yms. että he eivät ole vaihtoehto edes kovimmassa puutteessa oleville naisille. Naisissa taas ei juuri ole vastaavaa ryhmää joten niitä hyviä syitä torjua nainen on paljon vähemmän kuin torjua mies. 

Naisissa ei ole samanlaista ryhmää? Missä mammapalstan utopiassa sä oikein elät?

On toki mutta se on todella paljon pienempi. Jokainen tilasto kertoo sen että syrjäytyminen, alkoholisoituminen, rikollisuus jne. ovat miehillä paljon naisia yleisempiä.

Naisissa ei edes ole vastaavaa sanaa kuin "peräkammarinpoika" vaikka se ei edes varsinaisesti kuvaa mitään valtavaa ongelmaa vaan vain kotiin jämähtänyttä aikuista miestä.

Eikö vanhapiika ole tuota vastaava? Toki nykyäänhän ei sellaista sovi ääneen sanoa

Vierailija
44/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutikset kuinka naiset pelkäävät inceleitä vaikka Suomessa ei ole yhtäkääm incel iskua tapahtunut eikä tule tapahtumaan.

Turun puukkomies oli aiemminkin naisia vastaan iskenyt inceli. Miehet joutuivat puukon kohteeksi vain naisia puolustaessaan.

Mut ei se musliminaisia tappanu. Allah käski sitä tekemään sen teon.

Vierailija
45/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Valitettavasti se miesten heikoin 10% on niin pahasti syrjäytyneitä/alkoholisoituneita/huumeiden käyttäjiä yms. että he eivät ole vaihtoehto edes kovimmassa puutteessa oleville naisille. Naisissa taas ei juuri ole vastaavaa ryhmää joten niitä hyviä syitä torjua nainen on paljon vähemmän kuin torjua mies. 

Naisissa ei ole samanlaista ryhmää? Missä mammapalstan utopiassa sä oikein elät?

On toki mutta se on todella paljon pienempi. Jokainen tilasto kertoo sen että syrjäytyminen, alkoholisoituminen, rikollisuus jne. ovat miehillä paljon naisia yleisempiä.

Naisissa ei edes ole vastaavaa sanaa kuin "peräkammarinpoika" vaikka se ei edes varsinaisesti kuvaa mitään valtavaa ongelmaa vaan vain kotiin jämähtänyttä aikuista miestä.

Eikö vanhapiika ole tuota vastaava? Toki nykyäänhän ei sellaista sovi ääneen sanoa

"Kissamummo" on toinen nimitys. Ei tarvitse omistaa kissaa tai edes olla mummoikäinen.

Vierailija
46/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika ei kuvaa sitä että nainen olisi jämähtänyt jonnekin äidin hoiviin. Vanhapiika ajatellaan usein itselliseksi itsestään huolehtivaksi naiseksi. Peräkammarin poika taas äidin passattavaksi jämähtäneeksi mieheksi joka ei oikein osaa huolehtia itsestään. Siis "reppanaksi".

Vierailija
47/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon lähestynyt lukuisia miehiä, niin monia että en pysty laskemaan. Ikävuodet 20-35 etsin aktiivisesti kumppania. Lähestymiset oli joko pieniä, epäsuoria ja kevyitä (esim. drinkkiehdotus tuntemattomalle, tanssiin pyytäminen baarissa, "mehän voitais nähdä joskus toistekin" henkilölle jonka kanssa on jutellut jossain) tai hyvinkin suoria ja isomman panoksen juttuja (ehdotus yhteisestä yöstä, ihastumisen tunnustaminen henkilölle johon on jo tutustunut jne). Jokaiseen aloitteeseeni on vastattu kieltävästi, enkä siis liioittele. Ihan jokaiseen.

Nyt olenkin sitten 40v neitsytnainen, ulkoisesti ja henkisestikin sellainen että ei minusta päällepäin uskoisi tätä. Hoikka, pitkät hiukset, pukeudun mekkoihin, hyvä työpaikka, ei mt-ongelmia, pääsääntöisesti onnellinen. Mutta enää en yritä, en ole aloitteita tehnyt noin viiteen vuoteen. Ja hyvä näin, tätä nyt ei vaan jostain syystä oltu tarkoitettu minulle.

Mutta se ero minun ja inceleiden välillä on, että minusta se että kukaan ei minua halua ei ole niiden miesten vika. Kenenkään ei tarvitse haluta yhtään mitään minun kanssani. Kukaan ei ole minulle mitään velkaa vaikka olisin maailman paras nainen. Voin silti jäädä yksin ja miehet ovat silti täysin vapaita valitsemaan kaikki muut naiset paitsi minut.

Nimenomaan sinussa on se ero. Muutenhan näissä kirjoituksissa on aina se sävy, että se on aina jotenkin miesten vika, kun nainen ei löydä kumppania. 

Vierailija
48/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me incelit emme ole koskaan olleet naisen kanssa sillä lailla. Halua kyllä olisi. Naisten olisi helppo päästää meidät ongelmastamme, mutta suhtatuvat jostakin syystä ajatukaeen vihamielisesti. Maksullisiin ei oikein riitä rahat.

Harrasta seksiä homomiehen kanssa. Ai et tykkää? No ihan yhtä "ihanaa" se on naisesta harrastaa seksiä vastenmielisen miehen kanssa.

Vierailija
49/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika ei kuvaa sitä että nainen olisi jämähtänyt jonnekin äidin hoiviin. Vanhapiika ajatellaan usein itselliseksi itsestään huolehtivaksi naiseksi. Peräkammarin poika taas äidin passattavaksi jämähtäneeksi mieheksi joka ei oikein osaa huolehtia itsestään. Siis "reppanaksi".

No sehän on ihan siitä kiinni kuinka myönteisesti tai negatiivisesti haluat ne kuvailla. Samaa naimatontahan ne kummatkin tarkoittaa.

Vierailija
50/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien ja ystävieni kokemusten mukaan Annan tapailuhistoria kuulostaa sellaiselta mitä se on 20-30-vuotiailla naisilla usein. On vaikea löytää ketään joka miellyttäisi itseä ja ketä sinä miellyttäisit. Liikkeellä on niitä varattuja miehiä ja voin tosi hyvin kuvitella, että moni mies reagoi juuri jutun kuvailemalla tavalla, jos nainen on kokematon. Ei haluta ottaa riskiä siitä, että toinen ihastuu todella kovasti, koska olisi sen toisen ensimmäinen seksisuhde kun on ehkä kokemusta siitä millaista se oli teininä jolloin nyt rakastuu helposti kehen tahansa jota edes pussaa... Vaikea varmaan ajatella, että kokematon aikuinen nainen ei kuitenkaan reagoi niin. Tsemppiä Annalle ihmissuhteisiin.

Voi olla vaikea jonkun aikuisen miehen jolla on entuudestaan kokemusta seksistä lähteä tarjoamaan sitä ensikokemusta naiselle. Sellainen yhdentekevä seksisuhdekin vaatii tiettyä keveyttä molemmilta joka puuttuu jos kokemus on toiselle ensimmäinen. Useimmilla kun alkaa niitä kokemuksia olemaan siinä 25 ikävuoden jälkeen.

En usko miestenkään olevan mitään eläimiä vaan miehilläkin on tunteet. Ei haluta satuttaa jotain satunnaista naista vain seksin takia. Ehkä ihan hyvä että nämä miehet ovat myös kieltytyneet sitten eivätkä käyttäneet vain hyväksi.

On kyllä kumma sitten etteivät miehet ja naiset joilla ei ole kokemuksia löydä toisiaan. Netissä kun tulee vastaan läyhäämistä jossa ollaan kokeneita naisia vastaan, mutta sitten kokemattomat naiset eivät kuitenkaan kiinnosta.

Vierailija
51/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisella paljon kuluisi kerrasta, joka meille riittäisi. Valtaisa meistä ei ole mitään naisvihaajia, vaan pelkästään ilman jääneitä tavallisia miehiä.

Ei se oikeasti riittäisi. Kyllä ihminen yleensä haluaa säännöllisen toimivan seksielämän. Ja sellaisen saa vain jos kykenee tasaveroiseen kypsään parisuhteeseen. Ei siinä auta että saa kerran säälistä. 

Vierailija
52/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on ihan siitä kiinni kuinka myönteisesti tai negatiivisesti haluat ne kuvailla. Samaa naimatontahan ne kummatkin tarkoittaa.

Tämä nyt ei poista sitä faktaa että ihan tilastojenkin mukaan miehet syrjäytyvät paljon naisia useammin.

Vierailija
53/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parisuhteessa mutta seksiä ei ole. Ei ole ollut viimeiseen neljään vuoteen. Mies ei halua.

Tämä olisi mun unelmasuhde. Miten tällaiseen pääsisi? Se on ihan uskomatonta että kun sanoo olevansa aseksuaali/erittäin matalan libidon omaava, miehet kaikkoavat kuin tuhka tuuleen. Samalla kuitenkin tuhannet haluttomat miehet ovat parisuhteissa. Miksi minä en voi ikinä tavata halutonta, mukavaa miestä? Mistä sellaisen kultakimpaleen voisi löytää?

Vierailija
54/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien ja ystävieni kokemusten mukaan Annan tapailuhistoria kuulostaa sellaiselta mitä se on 20-30-vuotiailla naisilla usein. On vaikea löytää ketään joka miellyttäisi itseä ja ketä sinä miellyttäisit. Liikkeellä on niitä varattuja miehiä ja voin tosi hyvin kuvitella, että moni mies reagoi juuri jutun kuvailemalla tavalla, jos nainen on kokematon. Ei haluta ottaa riskiä siitä, että toinen ihastuu todella kovasti, koska olisi sen toisen ensimmäinen seksisuhde kun on ehkä kokemusta siitä millaista se oli teininä jolloin nyt rakastuu helposti kehen tahansa jota edes pussaa... Vaikea varmaan ajatella, että kokematon aikuinen nainen ei kuitenkaan reagoi niin. Tsemppiä Annalle ihmissuhteisiin.

Ehkä tämän Annan kannattaisi vain unohtaa se kokemattomuutensa hetkeksi. Ei sitä ole pakko mainostaa olevansa neitsyt niin selkeästi. Voi ihan hyvin vain sanoa että on vähän kokemuksia. Kukaanhan ei ole vielä mikään mestari seksissä jos sitä on pari kertaa harrastanut joten siinä ei kauheasti ole enää eroa täysin kokemattomaan ja aikuinen ihminen on kuitenkin jo aika lailla selvillä mitä siinä seksissä noin käytännössä tapahtuu ilman isoa kokemustakaan.

Tottahan tuo on, mutta ei siinä minusta pitäisi olla mitään pahaa kertoa avoimesti omasta kokemattomuudestaan. En tiedä miksi siitä kokemattomuudesta pitää sanoa erikseen, jollei tilanne jännitä niin paljon, että haluaa toisen huomioivan ja olevan ehkä hellempi tai etenevän hitaammin. Haluan ajatella, että sille miehellekin on reilua tietää tilanteesta ja hän voisi ottaa eri tavalla naisen huomioon. Nykymaailmassa tosin taitaa olla toiveajattelua että tuo vaikuttaisi positiivisesti, mutta jos Anna kerta ei halua seksiä random miesten kanssa vaan vaatii vähän syvempää yhteyttä niin on tuo perusteltua.

Vierailija
55/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaanto-ongelma. Siis toisiaan kaipaavat naiset ja miehet eivät saa toisiinsa yhteyttä.

Vierailija
56/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annakin oli torjuttu peräti 5-7 kertaa. Huhhuh, syö naista tuollainen. :D

Jos luit artikkelin, niin ehkä ymmärsit että Annaa ei kukaan ollut lähestynyt ja kun hän oli tehnyt aloitteen niin tuli torjutuksi erilaisin syin. Kyllähän se syö naista, jos mies kieltäytyy seksistä kuullessaan että olisi naisen ensimmäinen, niin kuin Annalle oli käynyt. Tai jos antaa numeron ja seuraavana päivänä saa tietää, että mies on vaan huojentunut ettei seksiä ollut koska mies oli varattu.

LOL, ainakin miehet voi samaistua 

Eikö se ikäänkuin ollut tuon artikkelin tarkoitus? Kertoa, että joillain naisilla on samoja ongelmia kuin näillä miehillä?

Pakkien saaminen vastakkaiselta sukupuolelta on normi miehelle kuin miehelle, ainoastaan naiselle asia on HS:n artikkelin arvoinen. Muutamat pakit ei vielä inceliä tee, tai sitten 90'% miehistä on inceleitä

Jep, miehellä 10% saanti on jo hyvä prosentti. Harrastin nuorempana seksiä yli 50 naisen kanssa ja sain pakit vähintään 500 naiselta.

Vasta kun nainen on saanut pakit 100 mieheltä, voidaan puhua vaikeudesta saada seksiä.

Vierailija
57/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 5–7 kertaa kieltävän vastauksen."

Vai että oikein 5-7 kertaa kieltävä vastaus, BUAHAHA! Montakohan kertaa keskimääräinen mies on saanut pakit...

Vierailija
58/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annakin oli torjuttu peräti 5-7 kertaa. Huhhuh, syö naista tuollainen. :D

Jos luit artikkelin, niin ehkä ymmärsit että Annaa ei kukaan ollut lähestynyt ja kun hän oli tehnyt aloitteen niin tuli torjutuksi erilaisin syin. Kyllähän se syö naista, jos mies kieltäytyy seksistä kuullessaan että olisi naisen ensimmäinen, niin kuin Annalle oli käynyt. Tai jos antaa numeron ja seuraavana päivänä saa tietää, että mies on vaan huojentunut ettei seksiä ollut koska mies oli varattu.

LOL, ainakin miehet voi samaistua 

Eikö se ikäänkuin ollut tuon artikkelin tarkoitus? Kertoa, että joillain naisilla on samoja ongelmia kuin näillä miehillä?

Pakkien saaminen vastakkaiselta sukupuolelta on normi miehelle kuin miehelle, ainoastaan naiselle asia on HS:n artikkelin arvoinen. Muutamat pakit ei vielä inceliä tee, tai sitten 90'% miehistä on inceleitä

Jep, miehellä 10% saanti on jo hyvä prosentti. Harrastin nuorempana seksiä yli 50 naisen kanssa ja sain pakit vähintään 500 naiselta.

Vasta kun nainen on saanut pakit 100 mieheltä, voidaan puhua vaikeudesta saada seksiä.

No mulla on mennyt 100 aivan varmasti rikki jo vuosia sitten. 😅 T. Se 40v neitsyt

Vierailija
59/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutikset kuinka naiset pelkäävät inceleitä vaikka Suomessa ei ole yhtäkääm incel iskua tapahtunut eikä tule tapahtumaan.

Turun puukkomies oli aiemminkin naisia vastaan iskenyt inceli. Miehet joutuivat puukon kohteeksi vain naisia puolustaessaan.

Mut ei se musliminaisia tappanu. Allah käski sitä tekemään sen teon.

Kyllä se Marokossa nimenomaan musliminaisten kimppuun kävi ilman Allah-höpinöitä.

Vierailija
60/321 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 5–7 kertaa kieltävän vastauksen."

Vai että oikein 5-7 kertaa kieltävä vastaus, BUAHAHA! Montakohan kertaa keskimääräinen mies on saanut pakit...

Riippuu ihan siitä että miten se mies aloitteita tekee. Jos se mies heittelee vain niitä sinne ja tänne niin varmasti pakkien määrä on melkoinen. Mutta jos mies tekee aloitteita vain harkiten ja sen jälkeen kun on melko varma että nainen on myös kiinnostunut niin ei niitä pakkeja välttämättä ole kovinkaan paljon.

Esim. itse en ole käytännössä kertaakaan saanut ihan selkeitä pakkeja. Toki olen monesti ehtinyt tajuta että nainen ei ole minusta kiinnostunut ennen kuin olen päässyt varsinaisesti mitään kysymään. Mutta ne kerrat kun olen naista vaikkapa treffeille pyytänyt tai tehnyt jonkun muun aloitteen niin ne ovat kyllä aina saaneet positiivisen vastaanoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan