tärkeä Gallup! Kun käyt vessassa isolla hädällä (nainen)
niin pyyhitkö edestä vai takaa? Käytätkö samaa paperitolloa vai otatko uuden paperin hoideltuasi toisen pään?
Itse pyyhin ensin takaa ruskeat ja sitten eri paperilla etupuolen.
Tuli vaan mieleen tänään vessassa, jotta mitenköhän muut homman hoitavat.
Kommentit (13)
eka etupuolen eestäpäin, sitten takapuolen takaapäin. Sitten jatkan takapuolen pyyhkimistä puhtaalla paperilla niin kauan että tulee puhdasta :)
Ekalla paperilla keskityn siihen etupuoleen. Toiselle paperilla pyyhin vain pyllyosastoa. Yleensä teen foliokakan, eikä pyyhittävää juurikaan ole. Jos leviää pahasti, pesen käsisuihkulla.
Pyyhin pissan jälkeenkin aina takakautta enkä niin että laittaisin paperin jalkojen välistä edestä.
Isomman asiat jälkeen välillä pesen, usein tulee aika tahmakakkaa. Lähes aina ainakin kostutan paperin ellen pese, kun takapuoleen sattuu kun kuivalla paperilla hinkkaa.
Vierailija:
eka etupuolen eestäpäin, sitten takapuolen takaapäin. Sitten jatkan takapuolen pyyhkimistä puhtaalla paperilla niin kauan että tulee puhdasta :)
Eihän sitä ole läheskään kaikissa vessoissa.
Vai onko oikeasti ihmisiä, jotka kakkivat vain ja ainoastaan kotona?
Vierailija:
Eihän sitä ole läheskään kaikissa vessoissa.Vai onko oikeasti ihmisiä, jotka kakkivat vain ja ainoastaan kotona?
Kakkaan aina kotona, kakkahätää ei edes tule muualla. Ja ihan totta! jos olen vaikka yökylässä jossain niin kakkahätä tulee vasta kotiin päästyäni.
Pesen aina. Pesen myös lapsen pyllyn kakkaamisen jälkeen. Ei lika lähde kuivalla paperilla uurteisesta ja huokoisesta ryppyreiästä. Eihän lapsen kakittua lattiallekaan pyyhitä lattiaa kuivalla paprulla vaan mä ainaki pyyhin vahingon pesuainevedellä. Kyllä pylly alkaa haista jos ei pese ison tarpeen jälkeen. Ja pikkareihin jää ruskea rantu.
Köyhien kesämökeille en mene 2vrk pidemmäksi aikaa, sen voin pidätellä.
löytyykö lisää pyyhkijä-kansaa?