Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumekuolemia ennätysmäärä - kiinnostaako ketään

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 👍

Meitä onkin täällä liikaa!!

Vierailija
42/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjät on heikkoja yksilöitä. Ei sairaita.

Olen itse joutunut taistelemaan hoitoni ja lääkkeiden kanssa terveydenhuollossa niin pitkään, että alan ymmärtää noita. Mt-ongelmiin on todella vaikea saada apua, edes pahasti itsetuhoista tai psykoottista ei oteta osastolle.

En kannata huumeita, en huumekauppaa enkä viihdekäyttöä, mutta jotkut kokee hoitavansa niillä itseään. Ja kadulta kun ostaa, niin ei sitä tiedä mitä saa.

Ostan itse pari kertaa vuodessa kadulta pamiliuskani kun lääkärit ei mulle niitä anna lamaaviin pelko-ja paniikkitiloihin. En niihin koukkuun jää laitan ainoastaan silloin, kun todellakin haluan tappaa itseni ja olisin muuten pahasti itsetuhoinen. Niitä itsetuhoisuuden jälkiä kyllä hoidetaan sairaalassa, mutta samaan aikaan on ok lääkäreille että se jatkuu, vaikka sen voisi lääkkeellä estää.

En pidä siitä enää huonoa omatuntoa, kun apua vaan ei saa. Mieluummin pitävät ihmisen työ-ja toimintakyvyttömänä.

Kannabis esim ei sovi mulle yhtään, mutta jos joku sillä saa esim ahdistuksen, kivut tai unettomuuden hallintaan niin se pitäisi heille sallia eikä tehdä heistä kriminaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tavannut vuosien aikana yhtään ulkomaalaista kauppiasta, kaikki ihan vitivalkoisia kantasuomalaisia nuoria. Ottakaa asioista selvää ennenkuin huutelette tuollaista sontaa.

Vierailija
44/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään. Toivottavasti heillä paperit taskussa kuollessaan, ettei tarvitse alkaa arpomaan kuka kyseessä. Saadaan heti kaikki tuet seis.

Vierailija
45/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä väestöryhmä levittää huumeita? Vai onko se hys-hys asia?

Exä pyöri noissa ympyröissä ja kyllä siellä oli pelkästään kantasuomalaisia. Isommissa kaupungeissa ehkä eri asia.

Vierailija
46/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediaani-ikä noilla huumeisiin kuolleissa n. Kolmessakymmenissä. Mikähän nuoret aikuiset ajaa päihteisiin?

Vierailija
47/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa kiinnostaa. Olen yli 10 vuotta puhunut huumeita vastaan, mutta ei siitä ole ollut mitään hyötyä kenellekään, ainoastaan minulel on valehdeltu ettei niitä käytetä, joten pitäkööt tunkkinsa. Jos ihminen haluaa olla narkki, niin sitten hänen on varmaankin sellainen oltava. Siinä ollessaan sitten on riskinä huumekuolema, mutta kyllähän käyttäjä tämän itsekin tietää.

Minäkin olen aina ollut huumeita vastaan koska tiedän millaista tuhoa kaikkein "miedoinkin" huume, kannabis, aiheuttaa. Minua vastaan on siksi sanallisesti hyökätty monta kertaa, mutta se kertoo vain siitä kuinka vaarallisia ja riippuvuutta aiheuttavia aineita kaikki huumeet ovat. Nykyään on niin "hienoa" vetää kamaa ja sekoilla. Lopputulos onkin sitten se, että erittäin iso osa narkkareista menehtyy joko yliannostukseen tai sitten toisen narkkarin väkivallan toimesta.

Vierailija
48/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy Mccoyt ja rokkikukot selviää hengissä jopa 70- vuotiaiks doppaamalla ja Suomen nuoret kuolee muualta tulleisiin muuntohuumeisiin.

Vierailija
49/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoholahdessa ja Kampissa pyörii ulkomaalaisten pyörittämää bisnestä. Poliisitkin ovat tietoisia näistä, siitä huolimatta bisnes pyörii yhä ja raha liikkuu tuolla. Noihin pillereihin luokkatoverinikin kuoli viime vuoden alussa. Ehti elää 22-vuotiaaksi.

Vierailija
50/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumemyönteisyydellä on hintansa. Moni lapsi kuolee.

Vierailija
51/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan kieltä osaa. Olen käynyt poistamassa budiakin näiltä keskustassa. Yrittävät kyllä ryövätä välistä.

Vierailija
52/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joitakin pitkäaikais huumeiden käyttäjiä, jotka ovat lopettaneet. Niin, ehkä olisi parempi jos aineet olisi vieneet. Ei näillä ainakaan päät toimi enää kunnolla, puheen tuotanto vaikeaa puhumattakaan liikkumisesta. Yhteiskunnan elättejä näistä tulee. Voihan jokunen tietenkin ihan normaaliin elämään mukaan tulla. Mutta itse en sano, että jokainen huumekuolema on liikaa.

Vierailija
53/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottakaas vaan, kohta ne väittävät, ettei Suomessa mitään vastaavaa ongelmaa ole. Kaikki kunnossa.

Vierailija
54/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää keneltä niitä saa. Hankin pirin gramma-Abdullahilta ja ruohon Jussufilta.

Kaikki jotka oikeasti tietävät, tietävät, että huumeita myy ihan kotimainen jengi siinä missä ei syntyperäisestkin. Lisäksi, kaikki teitävät Suomen huumekaupan pyörivän pitkälti liivijengien toimesta, jotka operoivat pääasiassa kotimaisin voimin.

En oo kyllä keneltäkään prätkähiireltä pilveä hakenut ikinä. Kyllä se yleensä on ollut itseään huumeillä työllistävä ma mu.

Vierailija
55/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvat voittaa ja heikot häviää.

Tulee pirulliset oltavat parempiosaisille jos heikommat jätetään heitteille. Ne meinaan maksattavat sen välinpitämättömyyden kyllä tavalla tai toisella.

Vierailija
56/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tavannut vuosien aikana yhtään ulkomaalaista kauppiasta, kaikki ihan vitivalkoisia kantasuomalaisia nuoria. Ottakaa asioista selvää ennenkuin huutelette tuollaista sontaa.

Et oo käyny Helsingin keskustassa? Musiikkitalon kulmilla ei notku Eero ja Antti, vaan ihan muu ihmisryhmä.

T: vakio

Vierailija
57/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä pyöri noissa ympyröissä ja kyllä siellä oli pelkästään kantasuomalaisia. Isommissa kaupungeissa ehkä eri asia.

Pöndellä iha eri asia. Kyl tän bisneksen Uudellamaalla on ottanut tämä ryhmä ihan itelleen.

Vierailija
58/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoholahdessa ja Kampissa pyörii ulkomaalaisten pyörittämää bisnestä. Poliisitkin ovat tietoisia näistä, siitä huolimatta bisnes pyörii yhä ja raha liikkuu tuolla. Noihin pillereihin luokkatoverinikin kuoli viime vuoden alussa. Ehti elää 22-vuotiaaksi.

Ja oli siis nuori nainen, jolla ei aiempaa päihdehistoriaa. Ensikertalaisen huonoa tuuria.

-sama

Vierailija
59/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää keneltä niitä saa. Hankin pirin gramma-Abdullahilta ja ruohon Jussufilta.

Kaikki jotka oikeasti tietävät, tietävät, että huumeita myy ihan kotimainen jengi siinä missä ei syntyperäisestkin. Lisäksi, kaikki teitävät Suomen huumekaupan pyörivän pitkälti liivijengien toimesta, jotka operoivat pääasiassa kotimaisin voimin.

En oo kyllä keneltäkään prätkähiireltä pilveä hakenut ikinä. Kyllä se yleensä on ollut itseään huumeillä työllistävä ma mu.

Mitäpä luulet, pyöriikö ne organisaatiota pyörittävät prätkähiiret tuolla kadulla tekemässä grammakauppaa? He myyvät isommat erät pienemmille toimijoille, jotka taas laittavat omat juoksupoikansa katukauppaamaan. Huumekauppa on valtava business maahantuojineen, suuryrityksineen, alihankkijoineen ja katukauppiaineen. Ketjut ovat pitkiä ja globaaleja, joten se keltä sinä hankit annoksesi on vain jäävuoren huippu.

Vierailija
60/85 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo käyny Helsingin keskustassa? Musiikkitalon kulmilla ei notku Eero ja Antti, vaan ihan muu ihmisryhmä.

T: vakio

Kadulta ostaminen on todella vanhanaikaista. Ei meillä päin ainakaan kukaan pyöri kadulla mitään kauppaamassa. Netistä kontakti, myyjä ajaa autolla kotipihaan, kaupat ja heihei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi