Oletko sinä (mielestäsi) hyvä rakastaja/rakastajatar?
Hei mielestäni se 'hyvän rakastajan/rakastajattaren määritelmä' voisi olla jotain, ihan vaikka vaan nämä:
Tarkka rytmi aktissa kuin kapellimestarilla sinfoniaorkesterin korvana. Hyvä motoriikka kestävyys toimivassa ruumiissa. Kuuntelee muita partnereita aktissa. Eläytyy aina aidosti seksiin. Tukee muita partnereita aktissa. Pysyy timmissä kunnossa olipa ikä mikä vaan. Aktissa ei anna rytmin laahaa tai kiihdytä eikä sooloile liikaa. Svengaa aidosti aktissa. On luova ja kekseliäs aktissa. Monipuolinen, hauska ja leikkisä aktin aikana. Tuntee perusjampat myös muut mm.latinot. Hyvä psykofyysinen seksikunto rento ja vahva aktissa. Mielellään toimii hyvässä yhteistyössä partnerin kanssa. On kokemusta eri seksigenreistä ja seksin ala-lajeista ja -tyyleistä, mm.bondage ja shibari. Osaa toimia myös hiljaa partnerin niin halutessaan aktissa. Pystyy tarvittaessa runkkaamaan partnerin niin sitä halutessaan. Jonkinlainen seksikoulutus plussaa mutta ei pakollinen. Treenaa joskus uusia hauskoja seksijuttuja ja on aktiivinen utelias aktissa, tuore ajatuksiltaan. Masturboi itse myös säännöllisesti. Nämä siis seksin ja aktin perusjuttuja.
Sitten tulee vielä se elämänkokemuksen tuomat asiat: tunne-äly-osaaminen ja tunne-äly-taidot seksissä partnerin kanssa aktissa. Siinä se lyhyesti.
Kys.oletko sinä sitten (omasta mielestäsi) se hyvä rakastaja/rakastajatar? Love is
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olen, jokainen mies on tullut mun kanssa.
Se ei kerro mitään jos mies laukeaa sinulle. Monesti nainen on ollut niin huono että on pitänyt tehdä todella töitä että laukeaa...
Sarkasmia on joskus ilmeisesti vaikea huomata.
Vierailija kirjoitti:
En enää, eikä kiinnosta. Ikää on jo aika paljon, nuorempana harrastin seksiä runsaasti, irtosuhteissa, seurustellessani eri naisten kanssa, olin aviossakin 23 vuotta. Nykyään harvoin seksiä, enkä sitä kaipaakaan. Olinko aikanani? Ainakin yritin kovasti.
Lisään vielä, että tässä vaiheessa tuolla asialla ei lle enää mitään merkitystä, mitään väliä. Joskus sillä oli. Olen siis pitkälle eläikäinen, vanhin lapsenikin on jo 40-vuotias, ja silti kirjoitan jollekin seksipalstalle. Outoa sinänsä, mutta ehkä sitä haluaa lukea, millaista on nuorempien meno. Ei ole muuttunut, voi sanoa.
En nyt on osaa suoraan vastata. Olen tehnyt sitä paljon. Noin 9000 kertaa, ja edelleen vaimo haluaa joka päivä. Kai niistä voi jotain päätellä. Täytyy tällä kokemuksella olla ainakin keskivertoa parempi.
Mun mies on erittäin hyvä, jos ei täydellinen ja siksipä sitä jokapäivä onkin. Hän sanoo samaa minusta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt on osaa suoraan vastata. Olen tehnyt sitä paljon. Noin 9000 kertaa, ja edelleen vaimo haluaa joka päivä. Kai niistä voi jotain päätellä. Täytyy tällä kokemuksella olla ainakin keskivertoa parempi.
Mä kuulin, että 12.000 kertaa. Siis olet kehunut itseäsi 12.000 kertaa joka kerran jälkeen, kun olet rakastellut itsesi kanssa.
Vaimon mielestä kaikki muut on olleet parempia, minä vain minuuttimuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin, että 12.000 kertaa. Siis olet kehunut itseäsi 12.000 kertaa joka kerran jälkeen, kun olet rakastellut itsesi kanssa.
Onnea vaan tuolle pelimiehelle, vaimosi on varmasti tyytyväinen.
Naurettavia nää kateelliset, kuten tuo edellinen. Aina kun täällä kirjoittaa joku mies, joka osaa ja viitsii tyydyttää naisensa halut tai omaa vähän paremman varustuksen, niin nää kateelliset vuodattaa krokotiilinkyyneeitä. Kannattaisi varmaan tehdä asialla jotain, eikä vain nyhjätä himassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia nää kateelliset, kuten tuo edellinen. Aina kun täällä kirjoittaa joku mies, joka osaa ja viitsii tyydyttää naisensa halut tai omaa vähän paremman varustuksen, niin nää kateelliset vuodattaa krokotiilinkyyneeitä. Kannattaisi varmaan tehdä asialla jotain, eikä vain nyhjätä himassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate, sä et ole pelimies. Kaikki tietää sen. Pelimiehet pyörittää useampaa naista samaan aikaan. Sun seksi perustuu vaimoosi ja omaan käteesi.
Käytät kovin usein tota kateellisuuskorttia. Miksi esimerkiksi mun tarttis olla sulle kateellinen? Kerrotko. Ja varsinkaan siitä kotona nysväämisestä en ole sulle kateellinen. Jos mies menee nukkumaan pikkuvaimonsa kanssa joka ilta samaan aikaan, niin se vasta kotona nysväämistä onkin. Taidatkin vaan olla pikku puudeli, jota vaimo komentaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä tyyppejä, jotka merkkaa yhdynnät Excel-taulukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä tyyppejä, jotka merkkaa yhdynnät Excel-taulukkoon?
Taitaa olla.
Yhdyntäkertojen lukumäärän lisäksi analysoidaan yhdynnän kesto, asentojen lukumäärä (tässä tapauksessa se on vakio eli kaksi kappaletta), orgasmien määrä ja laatu, ihon hikisyys sekä lasketaan montako metriä pikkuvaimo saa kalua kullakin yhdyntäkerralla. Lisäksi analysoidaan kuinka kovasti pillu imee sormia sisäänsä ja kuinka märkä emätin on.
En ole kateellinen, tuo on vaimon mielipide. Itse olen suoritukseeni ihan tyytyväinen.
Naisystävä sanoi, että olen maailmankaikkeuden paras rakastaja.
Nainen, jonka kanssa petin naisystävääni, sanoi että vau, noin iso ja osaa vielä käyttää sitä!
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jonka kanssa petin naisystävääni, sanoi että vau, noin iso ja osaa vielä käyttää sitä!
Ja sitten tulit käsiisi.
Aivan, kauhea ajatus:" lähtee nyt kehumaan tosta"? Ja vielä, itseään.. en kyllä ikinä kehtais! Vain, toisesta vois sanoa niin, tai (jos siltä jostakin/itestä niin vaan tuntuu). EI kyllä minusta.
Olen aina ollut vähintään toiseksi paras paikallaolijoista seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaa kun kuulostaa ihan joltain:' jonkun teinintyperältä ja tosi'todelta' haaveilulta samalla kunpitääomaapeukkuaanomassapersvaossaan ja sithaaveilee ekaa kertaanussimisestaan jota ei ole ikinä(vielä.ees)tapahtunutkaa..' hyväläppä. Jatkasun sumeitakeulimisii täällä on hauskoja luettavii;)) Kiitti.
huono. liikaapainoo, huonoliikkuu ja kaikki tää nää ikäihmisen asiat. huono
Miksetkaipaa???