Ei toivottu tyyppi änkee joka päivä ruokatauolla samaan pöytään.
Mitä tehdä? Ei ole työkaveri vaan henkilökunnasta muu henkilö joka tunkee seuraan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olette töissä samassa toimipisteessä, mutta vain samaa työtä tekevät ovat työkavereita? Minulle uusi tapa jakaa henkilöstöä.
On työpaikoilla kaveruksiakin jotka haluavat olla rauhassa tauolla ja puhua salaisuuksia kuiskaten. Se on vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletan. että hän on vanhempi mies.
Minulle keskustelu on helppoa, eikä iällä tai sukupuolella ole väliä, mutta ymmärrän ap:takin. Moni introvertti haluaa rauhoittua syödessään.
Miten työkaverisi suhtautuu`? Minulla on miespuolinen työkaveri ja vietämme taukomme yhdessä, meidän huumorintajumme kohtaavat. Itse koen helpottavana, että puheesta jää juoruilu pois.
Minulla oli aikanaan samanlainen ongelma. Olin siivoojana rautakaupassa ja yksi vanhempi mies aina oikein kyttäsi milloin menen tauolle jotta voisi tulla samaan aikaan. Se oli todella ahdistavaa. Vaikka hän ei puhunutkaan sopimattomia, tunsin etten saa raskaan työn lomassa edes tauolla levätä vaan piti toimia viihdykkeenä jollekin jonka kanssa ei ollut mitään yhteistä. Lopulta aloin syödä eväät siivouskomerossa :D
Juoruilua en ole muutenkaan ikinä harrastanut joten en se on jäänyt pois kaikkien muidenkin kuin tuon ukon seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette töissä samassa toimipisteessä, mutta vain samaa työtä tekevät ovat työkavereita? Minulle uusi tapa jakaa henkilöstöä.
On työpaikoilla kaveruksiakin jotka haluavat olla rauhassa tauolla ja puhua salaisuuksia kuiskaten. Se on vapaa-aikaa.
On minullakin työpaikallani ystäviä, olemme tunteneet lapsuudesta saakka, mutta siitä huolimatta pidän kaikkia toimipisteen työntekijöitä työkavereina, vaikka työnkuva vaihtelee. Kuiskuttelu on minusta omituista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sanonutkin työkaverille, että haluan viettää taukoni rauhassa, mutta haluaa mut seurakseen aina. Mä voisin mennä mieluummin yksin ja eri aikaan. Ap
Ja mikä estää menemästä yksin ? Mene johonkin nurkkaan istumaan ja syömään, niin ei kukaan häiritse. Itse taas kaipaisi joskus tauolle juttelu kaverin mutta kaks on vuorossa, niin myymälää ei voi jättää.