Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vastustaa synttäreiden järjestämistä

Joshua
08.12.2022 |

Minulla on ensi keväänä 40-v. synttärit ja eikä minulla ole ollut mitään juhlia sitten häiden v 2005. Meillä on hyvä rahatilanne ja haluaisin järjestää juhlat 50 hengelle, jotka maksaisivat n 2500€. Olen luvannut maksaa ne omista rahoistani. Mies itse ostanut esim tuhansia euroja maksavan pyörän itselleen vuosia sitten. Itselleni en juuri mitään osta, mitään kallista ainakaan.

Mies kauhistelee hintaa ja sanoo että eikö pienemmät juhlat olisi mahdollisia. Ei halua että järjestän näin isot juhlat.

Olen valmistunut kahteen tutkintoon, täyttänyt 30-v enkä ole mitään juhlia pitänyt ja nyt olisi niin ihanaa juhlistaa.

Mitä olette mieltä? Olenko kohtuuton kun haluan pitää mieleiseni juhlat vaikka ne maksavatkin vai pitääkö taipua mieheni tahtoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa varsin itsekeskeiseltä tyypiltä. Oletko varma ettei erobileet olisi parempi ajatus?

Vierailija
2/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ansaitset juhlat ilman muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Juhlat ovat hauskoja.

Vierailija
4/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset olette noin VÄSSYKÖITÄ?

Teet omilla rahoillasi, mitä haluat.

Vierailija
5/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saat järjestää omilla rahoillasi juuri sellaiset juhlat kuin haluat. Vuokraa kiva juhlapaikka muualta, niin ei voi Herra Ilonpilaaja vedota edes yhteisen kodin kulumiseen.

Vierailija
6/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset olette noin VÄSSYKÖITÄ?

Teet omilla rahoillasi, mitä haluat.

Sano, että juhlat järjestetään ja hän voi osallistua jos haluaa mutta tärkeintä on että ei hapannaamaile sinun juhliasi pilalle. Hän saa omina synttäreitään tehdä mitä haluaa, ajaa sillä pyörällään vaikka maailman toiseen nurkkaan yksinään möllöttämään.

Vierailija
7/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kulttuuripiireissä ei ehkä haluta olla synttäreillä vaan töissä pitsaa paistamssa asiakkaille yritä ymmärtää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän