Ahdistaa miehen liika ripustautuminen
Ollaan seurustelu puolisen vuotta ja mies tarvitsee tosi paljon enemmän huomiota ja hellyyden osoituksia kun minä. Ahdistaa kun oon alkanut jo ärsyyntymään kun neljä kertaa päivässä pitää sanoa "kolme pientä sanaa" ja mies vaatii näitä jos kuljen ohi, ja aina pitää koskea tai tulee mökötystä tai väkisin syliin kaappaamista.
Muitakin häiritseviä asioita mm iso riita siitä kun halusin sheivata yksin ja mies olisi halunnut sheivata ja sanoin että se on liian henkilökohtainen asia , teen sen itse. Mies loukkaantui.
Tykkään nukkuessa ottaa vähän omaa tilaa niin että ei olisi kokonaan kiinni toisessa vaikka samassa sängyssä vierekkäin nukutaan. Mies ei pidä tästä ja tulee alasti ihoon kiinni ja tunkee kättä tyynyni alle kun nukkuu paremmin niin. Itseä se häiritsee ja jos käännän kylkeä nii että olen selkä häntä vasten, pyytää usein että pitäisi kääntyä toisinpäin ja nukkua naama naamaa vasten. Tuntuu tukahduttavalta ja viimeksi tänään jo kävi sekunnin mielessä että otan eron kun aamulla otti taas tiukasti kiinni ja sanoi "kulta, meidän pitäis hommata 80senttinen sänky, oltais kokoajan lähekkäin , he he" sellaisella lipevällä äänellä.
En tiiä, alkaa vaan ahdistaa välillä, miten ite toimisitte niin että ei pahottais toisen mieltä mutta myös niin että mies ymmärtää?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on turvaton olo. Ja varmaan ihan syystäkin, kun suunnittelet eroakin.
korvaan jäi soimaan tuo ap:n ajatus "otan eron". Erikoinen sanavalinta, kun kyseessä ei ole aviopuoliso.
Yäk. Eroa. Tuollaisen miehen kanssa ei ole tulevaisuutta.
Vaikuttaa tosi ahdistavalta!
Asutteko vakituisesti yhdessä jo?
Ala katselemaan omaa asuntoa, mieshän on oikea iilimato.
Ihan kuin mun exä. Todella ahdistavaa käytöstä!
Uskooko mies puhetta?
Kerro omat tuntemuksesi. Irrottaudu heti väkisinhalauksesta ja sano ettei se ole sinusta miellyttävää.
Vaadi saada nukkua rauhassa, tuohan on jo kiusaamista.
Jos asia ei muutu, tee johtopäätöksesi ja lähde.
Mulla oli tuon tyylinen suhde muutama vuosi sitten. Lopetin suhteen, kun ies loukkaantui verisesti, kun en halunnut muuttaa yhteen 2 kk tuntemisen jälkeen.
Tässä onkin jo mielestäni tullut ap:lle muutamia hyviä kommentteja ja neuvoja. Vai mitä ap? Annapa kuulua itsestäsi. Millaisiin ajatuksiin olet tullut?
No eipä jatkunut tämä mielenkiintoinen juttu.
Tuollainen ripustautuva puoliso voi olla vaarallinen jos toinen yrittää irtautua suhteesta.
Todella moni tarvitsisi tuollaisen miehen ja sinä valitat!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuon tyylinen suhde muutama vuosi sitten. Lopetin suhteen, kun ies loukkaantui verisesti, kun en halunnut muuttaa yhteen 2 kk tuntemisen jälkeen.
Siis pahoinpitelit miehen?
Vierailija kirjoitti:
ÄLLÖTTÄVÄÄ, KAMMOTTAVAA
IHÄNÄÄÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Todella moni tarvitsisi tuollaisen miehen ja sinä valitat!!
Ootko nainen vai "nainen"?
Tuollaisia "miehiä" tulee lapsista, joiden äiti antaa nukkua vielä 9-luokalla vieressä. :D
Nää ripustautujat ovat usein elämässään pettäneet useissa suhteissaan. Juokse.
Luulin että näitä pusukaloja on vain naisissa. Ei ole ensimmäinen kerta, että erehdyn. Ällöttävää liikaläheisyyttä.
Pahimmillaan tuo menee siihen, että valvotetaan/herätetään keskellä yötä ja varmistetaan, ettei toinen näe kiellettyjä unia. Ja jos toinen ei vaikka saa unta, niin jo unen rajamailla pidetään höpötyksillä hereillä.
Tuollaiset yksilöt luulevat olevansa jotain romantiikan multihuipentumia ja ihania kumppaneita, vaikka todellisuudessa imevät kumppaninsa elämästä ilon puolessa vuodessa.
Lähde äkkiä. Sheivauksen vahtiminen eskaloituu pian kulkemisten rajaamiseen.
Muistat, että tuollaisen suhteen jälkeen AINA salasanat vaihtoon ja kaikkeen mahdolliseen 2-vaiheinen varmistus päälle. Lisäksi jos käytät PC:tä, niin kannattaa skannata kone jollakin virustutkalla tai haittaohjelmanuuskijalla. On kokemuksia, kun mustasukkainen mies on asentanut keyloggerin exänsä koneeseen ja tiennyt vielä vuoden jälkeen kaiken, mitä exänsä teki koneella.
Me ollaan miehen kanssa molemmat läheisriippuvaisia. Välillä kyllä tuntuu ilkeältä käsivarsi kyljen alla vaikka muuten onkin kiva kun ottaa kainaloon.