Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö valmiita joulutorttulevyjä kaulia?

Vierailija
08.12.2022 |

vai voiko vaan heittää uuniin. Ekaa kertaa siis tekemässä torttuja

t. sokea luumu

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päiväkerhossa ja alle 10v. niin ymmärrän kysymyksesi. Ei tarvitse, jollet itse halua. Onko meidän opetustaso nykyisin näin surkea?

Vierailija
22/26 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen hyrriä molempiin suuntiin yhtä paljon.

Vinkki: pirkalla on kirsikka-rommin makuista paistomarmeladia. Vie tortut ihan uudelle tasolle.

Aah, tuotapa en tiennyt.

Kiitos vinkistä, tuota ostan torttuihin nyt.

Olen käyttänyt myös aprikoosimarmeladia. Ja joskus omenamarmeladia.

Nimittäin hyvin herkkävatsaisille luumumarmeladi ei sovi, saavat ilmavaivoja tai jopa ripulia.

Luumuhan on hiukan laksatiivinen hedelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nro 12:n torttuvuo?

Luulisin että sakaratorttumuotti, mutta mitä vuokaan tulee, sellainen teflonpinnoitettu muffinsivuoka on varsin mainio, koska alaosa paistuu paremmin niiden syvennysten ansiosta, pitäisi olla vaan sopiva sille valmistorttulevylle, pyöreä kun ei ole ideaali. 

Vierailija
24/26 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ja ne on leikattu siten, että niistä saa helposti tortut tehtyä.

Minusta niistä tulee liian isoja. Siksi ostan sitä, joka pitää kaulita, niin saan sen kokoisia torttuja kuin haluan. Saahan niistä levyistäkin pienempiä. Jos yksi levy menee liian ohueksi tai tulee liian pieniä, voi kaulita kaksi levyä yhteen.

Vierailija
25/26 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse kaulia, mutta itse kyllä kaulin, ja teen pikkutorttuja. Ovat sitten sopivia suupaloja.

Vierailija
26/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet päiväkerhossa ja alle 10v. niin ymmärrän kysymyksesi. Ei tarvitse, jollet itse halua. Onko meidän opetustaso nykyisin näin surkea?

En ole ap. Olen yli 60-v mummo, joka koko elämäni olen ostanut tortut valmiina, mutta tänä jouluna tein itse. Näin jälkikäteen aloin epäillä, olisiko pitänyt kuitenkin kaulia, ja googlaamalla päädyin tälle sivulle.

Sinulta kysyisin, onko sinulla sellainen muisti, että muistat kaiken, mitä olet elämäsi aikana kuullut, vaikka et olisi ollut asiasta yhtään kiinnostunut? Jos on, onneksi olkoon. Mutta luonne sinulla ei ainakaan ole kehittynyt kovin miellyttäväksi, kun täytyy ilkeillä aloittelevalle ap:lle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi