Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa keski-ikäiselle, millaista tinderissä on ja mikä saa menemään sinne?

Vierailija
08.12.2022 |

Eikö siitä tule vain paha mieli? Lihatiski?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on lihatiski ja se saa menemään sinne.

Vierailija
2/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huomiota ja seksiä. Varmaan tulee paha mieli jos on ruma ja ei saa mätsejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö selibaatissa elosta tule paha mieli muille paitsi aseksuaaleille?

Vierailija
4/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Sitoutumishaluiselle ja perheestä haaveilevalle ihan hirveä paikka. Matchien keräilijöitä, ukkomiehiä ja muita vihoviimeisiä vipeltäjiä. Moni kuitenkin taipuu käyttämään sitä koska siellä kaikki muutkin on, vaikka OkCupid on parempi.

Vierailija
5/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä on seuraa etsiviä sinkkuja, ja jos etsii itse seuraa, se on nykyään monelle paras tapa tavata tyyppejä. Toki, suuri osa etsii siellä pelkkää seksiseuraa, mutta on siellä rakkauden ja parisuhteen kaipuisiakin. On toki myös erilaisia kusettajia, ghostaajia yms. joten liian sinisilmäinen ei kannata olla.

Mä löysin sieltä aviomieheni ollessani 42. Sitä ennen jouduin kyllä tapaamaan aika värikkään joukon kaikenlaista sakkia. Oli mt-ongelmaisia, päihdeongelmaisia, yksi suorastaan vaarallisen oloinen hullukin. Juuri kun olin luovuttamassa, että en jaksa, ei taida mun ikäisille olla täällä kunnollisia miehiä, niin sitten se löytyi. Alusta asti reilun, fiksun ja kunnollisen oloinen kaveri, jonka kanssa oli hyvä ja helppo olla. (Sen kompromissin tosin tein, että hän on ulkomaalainen, britti. Olin aina ajatellut, että en voisi olla suhteessa ulkomaalaisen kanssa, koska äidinkielellä kommunikointi on niin tärkeää, mutta kun se sopiva löytyi ulkomaalaisesta niin se oli sitten menoa).

Vierailija
6/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelluksena Tinder kuulostaa paperilla hyvältä, mutta ongelmana on se että ihmiset siellä on niin perseestä.

Vierailija
7/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää itsetyydytys kyllä ihan hyvin tuohon seksipuoleen. Ihan tyytyväisenä olen ollut vuosikausiakin ilman kumppanin kanssa seksiä, kun sopivaa miestä ei ole ollut. 

Vierailija
8/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää itsetyydytys kyllä ihan hyvin tuohon seksipuoleen. Ihan tyytyväisenä olen ollut vuosikausiakin ilman kumppanin kanssa seksiä, kun sopivaa miestä ei ole ollut. 

Monet ihmiset kuitenkin kaipaa kumppania eikä siinä pitäisi olla mitään vaikeasti ymmärrettävää.

Vierailija
9/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni OkCupidista, mutta harmi tosiaan, että siellä ei ole enemmän porukkaa. Muistan että ne sadan kilometrin säteellä olevat, algoritmin suosittelemat sinkut oli aika äkkiä katsottu. No, yksi hyvä löytyi, ja sehän riittää.

Vierailija
10/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset kuitenkin kaipaa kumppania eikä siinä pitäisi olla mitään vaikeasti ymmärrettävää.

Joo ei, mutta kommentoin vain sitä, että ei välttämättä tarvi olla aseksuaali, ettei juuri sen seksin takia miestä tarvitse. Itsekin olen aina tykännyt kyllä olla mieluummin hyvässä parisuhteessa kuin yksin, monestakin syystä, mutta jos hyvää parisuhdetta ei ole ollut saatavilla, niin mieluummin yksin ja sooloseksiä kuin jonkun äijänkuvatuksen kanssa vaan että saa seksiä.

Vierailija
11/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, mutta kommentoin vain sitä, että ei välttämättä tarvi olla aseksuaali, ettei juuri sen seksin takia miestä tarvitse. Itsekin olen aina tykännyt kyllä olla mieluummin hyvässä parisuhteessa kuin yksin, monestakin syystä, mutta jos hyvää parisuhdetta ei ole ollut saatavilla, niin mieluummin yksin ja sooloseksiä kuin jonkun äijänkuvatuksen kanssa vaan että saa seksiä.

No toki, tuota sanotaan nykyisin demiseksuaaliksi, että tarvitsee tunneyhteyden seksuaaliseen kanssakäymiseen. Suurin osa ihmisistä ei ole demi- eikä aseksuaaleja eikä sen seksikumppanin tarvitse olla mikään kuvatus, vaan voi olla ihana ja mukava ihminen, jonka kanssa koetaan nautintoa. Miksi pitää puhua rumasti niistä, jotka ei elä samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
12/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi jännää selailla niitä kuvia.. Mutta nopeasti huomasin, että turvallista parisuhdetta hakevalle pyylevälle keski-ikäiselle ei tule edes mätsejä.

Vierailija
13/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki, tuota sanotaan nykyisin demiseksuaaliksi, että tarvitsee tunneyhteyden seksuaaliseen kanssakäymiseen. Suurin osa ihmisistä ei ole demi- eikä aseksuaaleja eikä sen seksikumppanin tarvitse olla mikään kuvatus, vaan voi olla ihana ja mukava ihminen, jonka kanssa koetaan nautintoa. Miksi pitää puhua rumasti niistä, jotka ei elä samalla tavalla kuin sinä?

Se että ihminen haluaa hyvän parisuhteen eikä tyydy mihin tahansa ei kyllä tarkoita, että hän olisi demiseksuaali. Ihme rölläilyä nyt taas.

Vierailija
14/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole puhunut rumasti niistä, jotka haluaa seksiä ilman parisuhteita. Kommentoin vain väitettä, jossa sanottiin että täytyisi olla aseksuaali, että voi olla tyytyväinen ilman seksiä. Ei tarvitse. Ei minulla ole koskaan ollut mitään vastaan sellaisia ihmisiä, jotka haluaa seksiä myös parisuhteista riippumatta. Olen nuorena itsekin sellaista harrastanut, ihan vain kokemusten janosta.

Vierailija
15/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi jännää selailla niitä kuvia.. Mutta nopeasti huomasin, että turvallista parisuhdetta hakevalle pyylevälle keski-ikäiselle ei tule edes mätsejä.

Joo. Täällä sanotaan että ihan kaikki naiset saa valtavasti mätsejä, mutta kun menin sinne 47-vuotiaana, keskivartalolihavana taviksen ja ikäiseni näköisenä naisena, eipä tullut, ei edes seksin vonkaajia.

Vierailija
16/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta en koskaan ole ymmärtänyt kuka menee tinderiin. Eikö nykyaikana todellakaan ole enää normaalia kanssakäymistä ihmisten välillä?

Vierailija
17/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Täällä sanotaan että ihan kaikki naiset saa valtavasti mätsejä, mutta kun menin sinne 47-vuotiaana, keskivartalolihavana taviksen ja ikäiseni näköisenä naisena, eipä tullut, ei edes seksin vonkaajia.

Lohduttavaa että muillakin Mihinkään kuvamuokkauksiin en viitsi ryhtyä kun paljastuu se totuus ennemmin tai myöhrmmin :)

Vierailija
18/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan mutta en koskaan ole ymmärtänyt kuka menee tinderiin. Eikö nykyaikana todellakaan ole enää normaalia kanssakäymistä ihmisten välillä?

Jos tekee vaikka etätöitä ja harrastaa yksilöharrastuksia eikä juo alkoholia, niin missä niitä ihmisiä tapaa riittävästi? Vaikka saisi aikatauluunsa ympättyä jonkun ryhmäkerhonkin, ei sieltäkään välttämättä satu löytymään sopivaa.

Vierailija
19/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ihminen haluaa hyvän parisuhteen eikä tyydy mihin tahansa ei kyllä tarkoita, että hän olisi demiseksuaali. Ihme rölläilyä nyt taas.

Se, että tarvitsee parisuhteen harrastakseen seksiä tarkoittaa kyllä, että on demiseksuaali. Useimmat ihmiset kyllä harrastavat mielellään jotain seksuaalista kanssakäymistä silläkin ajalla, kun sopivaa parisuhdekumppania ei ole saatavilla.

Vierailija
20/47 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin ihania miehiä, mutta myös ihan törkeitä miehiä. Keskityin matchaamaan ihmisten profiilitekstin perusteella, vähemmän miltä he näyttivät. Kirjoitin myös selkeästi omaan profiilini, että keskityn etsimään itselleni parisuhdetta ja ystäviä.

Enemmän mua alkoi ahdistamaan lopulta se, että oli liian monta miestä jolle jutella ja en vaan jaksanut sitä.

Yks mies sekosi ihan kokonaan, kun en vastannut siellä sille tyyliin joka 10 minuutin välein. Myös sanoi, että miksi en tykkää seksistä kun olin kirjoittanut profiilini, etten harrasta niitä FwB-suhteita o.O Olin vaan että täh ja sitten lopulta unmatchasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi