Hyvä paistinpannu?
Ehdottakaa jotain hyvää paistinpannua, mielellään teflon, keraaminen tms. pintainen pannu?
Ärsyttää, taas on tullut yksi pannu tiensä päähän. Olemme kokeilleet vaikka mitä Iittalan ja Fiskarsin pannuja yms, mutta mikään ei tunnu kestävän. Tuleeko tämä vain hyväksyä?
Kommentit (616)
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on lastan toisessa päässä. Meillä kestää ikean halpispannutkin naarmuttomana vuosia.
No eipä ollut.
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Vierailija kirjoitti:
Green Pan Barcelona tietysti, moninkertainen testivoittaja. Kestänyt omassa käytössä jo vuosikaudet.
Tulin ehdottamaan juuri tätä :D Itse olen jo useamman vuoden käyttänyt
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Fiskarsin hardface.
Peukku tälle, ei pala munat pohjaan.
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
minä se tiskaan astioita ja luutalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä tarkoitusta varten tarvitset pannua. Aiotko kokata vai paistaa munia?
Ajattelin "hieroa" ton hellapoliisin nalkuttavaa pää nuppia sillä. Teflonit on niin keveitä ettei mitään vaikutusta ollut ja valurautainen halkes sen luupäähän.
niinpä niin...
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Ostan aina niitä kaikista edullisimpia pannuja ja heitän sitten menemään kun tulee tiensä päähän. Kulutus on niin kovaa, että ei kestä meilläkään kalliimmat pannut, joten ihan turha on tuhlata semmoisiin rahojaan.
T: kokkikolmonen
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla