Hyvä paistinpannu?
Ehdottakaa jotain hyvää paistinpannua, mielellään teflon, keraaminen tms. pintainen pannu?
Ärsyttää, taas on tullut yksi pannu tiensä päähän. Olemme kokeilleet vaikka mitä Iittalan ja Fiskarsin pannuja yms, mutta mikään ei tunnu kestävän. Tuleeko tämä vain hyväksyä?
Kommentit (616)
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.
Meillä ei kestänyt pinnoitetut pannut kuin muutamia kuukausia korkeintaan, ei koskaan pesty koneessa eikä käytetty metallisia paistinlastoja. Mutta kuumuus tappaa nuo pinnoitteet, ja vaimolla varsinkin on tapana laittaa liesi täysille heti kättelyssä paistaapa tai keittääpä hän mitä tahansa.
Tähän kyllästyneenä, ja myöskin vähän huolestuneena noiden pinnoitteiden vaikutuksesta elimistöön, vaihdoin viime kesänä valurautapannuun. Ostin Verkkiksestä Lodgen ison valurautapannun ja olen sitä käyttänyt siitä asti. Olen todella tyytyväinen, enkä usko enää pinnoitettuja pannuja ostavani.
Munakkaan paistaminenkin onnistuu helposti, kunhan pitää lämpöä matalalla keskilämmöllä ja käyttää sopivasti rasvaa paistamiseen.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
No kyseles nyt pois ap muutkin huolet
Rosteripannu kaikkeen muuhun ja keraaminen pannu munakkaille. Heirol, Hackman. Teflonit on ressukoille.
Hiiliteräspannu ja kunnon rasvanpoltto alkuun. Sillä saa hyvän ja kestävän paistinpannun, eikä kaipaa mitään pinnotteita.
Ongelma taitaa olla siellä lastan päässä
Mulla menee kaikki pannut hajalle ihan sama mikä pinta
Opettele käyttämään välimerkkejä
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.