Hyvä paistinpannu?
Ehdottakaa jotain hyvää paistinpannua, mielellään teflon, keraaminen tms. pintainen pannu?
Ärsyttää, taas on tullut yksi pannu tiensä päähän. Olemme kokeilleet vaikka mitä Iittalan ja Fiskarsin pannuja yms, mutta mikään ei tunnu kestävän. Tuleeko tämä vain hyväksyä?
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
Mitä helekuttia te oikein niille pannuillene teette kun ne vuoden tai kahden jälkeen on kaatiskamaa? Mä en muista milloin mä olisin viimeksi saanut pannun joka olisi hajonnut. Ei ole mun pannuissa naarmuakaan ja on joka päivä käytössä.
Tätä mietin itsekkin. Miten kukaan saa valurautapannua pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Googleta, niin löydät vaikka mitä hyviä pannuja:
https://yleiskone.com/paras-paistinpannu/
Löytyy hyvää tietoa, voin suositella.
Kiitti
Vierailija kirjoitti:
Itse kokeilen uuden pannun liukkauden sormella( olisi pitänyt nuorena kun,ai niin paistinpannuista puhutaan) Tefal vaikuttaa nyt hyvältä. Kenkien kitkakertoimen voi myös kokeilla sormella. Älä osta liukkauttia kenkiä!
Liukkauden saa aikaan ihan öljyllä
Vierailija kirjoitti:
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä lanttulaatikkoa? - Koska se tekisi hänestä liian vatsavaivan.
:D
Esim fiskarsilla on hyviä pannuja, kannattaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä tarkoitusta varten tarvitset pannua. Aiotko kokata vai paistaa munia?
Paistan omia munia
Fiskarsilla ja scanpanilla on hyviä pannuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä tarkoitusta varten tarvitset pannua. Aiotko kokata vai paistaa munia?
Paistan omia munia
Munia vai kananmunia
Vierailija kirjoitti:
Mitä helekuttia te oikein niille pannuillene teette kun ne vuoden tai kahden jälkeen on kaatiskamaa? Mä en muista milloin mä olisin viimeksi saanut pannun joka olisi hajonnut. Ei ole mun pannuissa naarmuakaan ja on joka päivä käytössä.
En ymmärrä itsekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut:
-naarmuttaa pinnan metalli esineillä
-tiskaus aloitetaan laittamalla kuumaan pannuun kylmää vettä ja pannu kieroksi
-pesevät tiskiaineella rasvattomaksi ja sen jälkeen polttavat pohjaan kiinni ruuan
-kätevät käyttävät muovikauhaa laatan joka sulaa pannun pohjaan kiinni
-jättää tyhjän pannun kuumenee levylle ja höyrystää teflonit
Oliskos tossa ne yleisimmät?
Hiiliteräspannu on ehkä vaikein pilattava, ja siksi suosiossa :D?
Valurauta ei naarmuunnu.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Tefal