Montako joulukorttia lähetät tänä vuonna?
Kommentit (27)
Harkinassa varma on 3kpl.???En ole F.B. Jossa ihania ilmaiskortteja,joita ihmiset lähetelee ilmasiksi toisille F.B.Kuin kaiken mailman kissan ristiäisiin.Kai siellä hautaisis adresitkin on,ilmasiksi laitaa?
Muutaman lähetän vanhoille, kun he kuitenkin odottavat. Joulukortin postimerkki on aika kallis.
Joulukortteja? Elätkö jossain 90-luvulla?
Enpä varmaan montaakaan, kun lähettämäni synttärikorttikin meni perille viikko syntymäpäivän jälkeen. Ei kestänyt postilta reilu sadan kilometrin matka kuin 2 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Joulukortteja? Elätkö jossain 90-luvulla?
Minä lähetän esim. 98-vuotiaalle tädilleni, jotta hän saisi jotain kivaa postia. Tosin menen käymäänkin, mutta en tiedä menenkö vasta joulun jälkeen.
En tue Postia kuin äärimmäisessä tilanteessa eli 0. Luotettavammin tervehdykset saa perille puhelimen välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä varmaan montaakaan, kun lähettämäni synttärikorttikin meni perille viikko syntymäpäivän jälkeen. Ei kestänyt postilta reilu sadan kilometrin matka kuin 2 viikkoa.
Kummipoikani ei ole vieläkään saanut synttärikorttiaan, vaikka asuu alle 30km päässä ja lähetin kortin jo 4kk sitten. Ei paljon houkuta korttien lähettely tällä tyylillä.
Kolme. Täytyykin muistaa lähettää ajoissa.
15, kavereille ja sukulaisille. Kivaa hommaa.
Parikymmentä, osan tosin kiikutan ihan itse postilaatikoihin.
Korkeintaan kaksi. Ei mulla ole varaa huomioida yksinäisiä sukulaisia enää edes joulukortilla. On tämäkin hyvinvointivaltio.
Ennen lähetin aina kymmeniä.
Nyt lähtee 5 kpl, vanhemmille sukulaisille, joiden tiedän eniten niitä pitävän tärkeinä.
Muille lähtee sähköinen tervehdys.
Tämä johtuu vain ja ainoastaan postimaksujen hirveästä kallistumisesta. En pysty ostamaan niitä näillä hinnoilla kymmenittäin.
No en yhtäkään. Löysin kaapista vanhoja joulupostimerkkejä ja niissä oli hintana 0,45e. Mietin, että nehän voisi nyt käyttää pois.. sitten laskin, että niitähän saa lyödä 4 kpl / kortti että riittää. Liian kallista.
Nada