Eräs mies kehui ulkonäköäni todella suoraan, mutta itsetuntoni on niin surkea että sitä on vaikea uskoa
Eräs mies sanoi, että olen niin älyttömän hyvännäköinen että häntä melkein sattuu. Sanoi sen hyvin hiljaa kahdenkeskisessä tilanteessa ja katsoi samalla maahan.
En uskalla hehkuttaa kenellekään tätä, ettei kukaan sano mitään inhottavaa tai vie sitä fiilistä pois.
Hehkutan tänne! :)
Kommentit (22)
Miehet osaa olla niin ihania kehujensa kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies katsoi maahan?
Koska sitä ujostuttaa ja on ihastunut, doh!
Ai nytkö sitä ulkonäköä saakin kehua ja se on hyvä asia??
Mulla kun nuorena eräs mies kehui kunnolla, niin mulle tuli ihan kauhea hysteerisyys, että pian se huomaa etten olekaan oikeasti hyvännäköinen :D Tulin yhtäkkiä kauhean tietoiseksi kaikista kauneusvirheistä naamassani ja kropassani, ja ajattelin, että tätäkö se tarkoittaa, että rakkaus on sokea, että hän oikeasti ei ole huomannut tuota yhtä vinoa hammasta ja liian isoja korvalehtiä ja raskaita silmäluomia ja ketunnokkamaisia tissejä ja... Että mitä tapahtuu kun se huomaa ne joku päivä, ja tajuaa etten olekaan kaunis. Minä sabotoin sen suhteen epävarmuudellani sitten aika lailla itse.
Apua... täällä uskot ettei kukaan sano mitään pahaa ja yritä viedä iloasi pois? No toivotaan ettei! Pitäähän sitä antaa vauvapalstallekin mahdollisuus olla joskus mukava.
Kiitos!!
Mä olin niin hämmentynyt etten osannut sanoa oikein mitään, en edes kiitosta hänelle. Lehahdin punaiseksi joten hyvä kun katseli kenkiinsä.
Halattiin ja sovittiin että nähdään taas pian uudestaan. Ehkä se on ihastunut!!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!!
Mä olin niin hämmentynyt etten osannut sanoa oikein mitään, en edes kiitosta hänelle. Lehahdin punaiseksi joten hyvä kun katseli kenkiinsä.
Todella onkin ihastunut! Oi kun itsekin kuulisi tuollaisia
Eräs mies kehui ulkonäköän ja leijailin pilvissä.Kun erosimme 3kk päästä, huusi saatana vanha ämmä kukaan ei tuollaista rumilusta huoli!
Vierailija kirjoitti:
Mulla kun nuorena eräs mies kehui kunnolla, niin mulle tuli ihan kauhea hysteerisyys, että pian se huomaa etten olekaan oikeasti hyvännäköinen :D Tulin yhtäkkiä kauhean tietoiseksi kaikista kauneusvirheistä naamassani ja kropassani, ja ajattelin, että tätäkö se tarkoittaa, että rakkaus on sokea, että hän oikeasti ei ole huomannut tuota yhtä vinoa hammasta ja liian isoja korvalehtiä ja raskaita silmäluomia ja ketunnokkamaisia tissejä ja... Että mitä tapahtuu kun se huomaa ne joku päivä, ja tajuaa etten olekaan kaunis. Minä sabotoin sen suhteen epävarmuudellani sitten aika lailla itse.
Seuraava tapaaminen pelottaa juuri sen takia että jos onkin muuttanut mieltään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!!
Oi miten söpöä 🤗
Miltä halaus tuntui? Siitä voi päätellä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava tapaaminen pelottaa juuri sen takia että jos onkin muuttanut mieltään. Ap
Höpsö. Tuollaisissa asioissa ei mieli muutu.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies kehui ulkonäköän ja leijailin pilvissä.Kun erosimme 3kk päästä, huusi saatana vanha ämmä kukaan ei tuollaista rumilusta huoli!
Rakkaus kääntyy helposti vihaksi kun on suuret tunteet pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!!
Oi miten söpöä 🤗
Miltä halaus tuntui? Siitä voi päätellä paljon.
No aivan ihanalta. :) Ei ollut nopea rutistus vaan sellainen vahvan miehen jämäkkä halaus ja olisko ehkä hiukan mun hiuksia haistanut samalla. Kädet pysyi ylä- ja keskiselän puolella, ei kopeloinut. Ääk, en kestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö. Tuollaisissa asioissa ei mieli muutu.
Ei ainakaan noin äkkiä. Joskus tosiaan voi käydä niin, että kun ihastumisen alkuhuuma menee ohi, niin sitten muuttuu mieli, mutta siihen menee kuukausia jos sellainen on käydäkseen. Mulle kerran kävi niin, että mies nimenomaan ihastui ulkonäkööni alunperin, ja alkuun oli muidenkin edessä jotenkin selvästi ylpeä siitä miltä hänen naisystävänsä näytti. Vuosi meni, ja alkoi yhtäkkiä kauhean kriittiseksi. Mulla oli oikeastaan aika omituisen muotoiset rinnat. Lantioni oli "mummolantio". Nenäni oli liian lyhyt naamaani. Olin naamasta yleensäkin aika kummallisen näköinen. Alkoi vaatia plastiikkakirurgisia toimenpiteitä, ja minä sanoin etten ryhdy vaikka maksaisit, että jos en kelpaa niin häivy. Häipyi se.
Ulkonäön kehuminen on vallankäyttöä.
Lapsellisia ja epävarmoja olette jos niin himoatte miesten kehuja. Ne kehuu jos ne on puutteessa. Kattelee epävarmimman naisen jolta sais ehkä.
Niinhän ne alussa kehuu ja vain sen ajan, että pääsevät pöksyihisi. Sitten muuttuu kieli kellossa. Kokemusta on. Jos joku nyt yrittää torpata, että sussa oli jotain muuta sitten vialla niin ei todellakaan ole. Saman verran ansiotulotkin oli tällä " nuoleskelevalla" tyypullä kuin mullakin. Symppis olen jos mullekin ollaan. Ainoa syy tyypiltä oli päästä painamaan. Eli sulka hattuunsa. Ei onnistunut kylläkään kohdallani hän.
Ei kukaan ole kaunis minun mielestä. Naisten ulkonäkö ei kiinnosta pätääkään kosa 99% naisilla huono itsetunto ja sellaisen kanssa ei voi seurustella.
Ihanaa!
Se taitaa olla ihastunut 🥰