Sinä talon omistaja, paljon on 1000€ sinulle rahaa?
Minä asun vuokralla ja se on enemmän kuin mitä pystyn säästämään koko vuodessa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
1000€ on minulle 1000€.
Jos olet nainen niin se on sinulle vain 800€. Näin minulle ainakin on kerrottu.
Sen verran säästän kuussa osakkeisiin.taloni on velaton ja arvoton.
Vierailija kirjoitti:
Tonnin seteli on iso raha
Se on niin iso raha että kustannussyistä se jätettiin julkaisematta. Menisi liikaa paperia ja tulisi karmea hiilijalanjälki.
Se on paljon, silloin kun se puuttuu.
Mun melkein 2 kuukauden työttömyyspäiväraha.
Teinityttöjen viikkoraha on tuon verran. Joskus sitten saavat vähän extraa jos haluavat shoppailla tai jotain.
Tuon verran menee kuukaudessa sijoituksiin tai sitten jos ostaa uuden kellon, puhelimen tms. Iso raha toki, kuukauden joutuu painamaan toimistolla että saa tuon verran löysää.
Osattoman onni on olematon tonni...
Se on nyky suomessa pikkuraha. Juuri tilasin polttopuita tonnilla. Vuodessa niitä palaa kolmen tonnin edestä. On aikas hatara iso talo.
Jos minä en tonneistani huolehtisi, olisin hyvin nopeasti yhtä köyhä kuin ap. T: vuokranantaja
Eipä tuo tonni oikein missään tunnu kun on hyvätuloinen espoolainen. Juuri pistin pojalleni yli tonnin maksavan kellon tilaukseen; https://t.ly/jw_3 joululahjaksi.
No eihän sillä ihan kuukauden lainaa lyhennettä. Mun tulot ovat noin 1800€ nettona kuukaudessa. Pakollisten kulujen jälkeen jää noin 300€ kuukausessa särkymävaraa. Mutta on myös kolme lasta joiden kesken se 300€ menee.
Tonnin seteli on iso raha