Mies tölväisi viimeisen kerran
Katsoi tv:stä jotain sarjaa, jossa oli isyydestä epäselvyyttä ja yhtäkkiä tulee eteeni tivaamaan minulta, että onko lapsemme hänen?
Voiko pahemmin loukata? 100% varmasti on lapsemme isä.
Kommentit (47)
Suomessa on tutkitusti paljon miehiä, jotka tietämättään kasvattavat toisen miehen lasta omanaan, koska vaimo pettänyt ja kusettanut.
Täällä on tullut jo 14cm lunta ja lisää tulee.......
Ja mitä sitten vaikka se ei ole miehen lapsi?
Ap
Satutäti menee nyt vaan nukkumaan.
Eihän noita sun sepustuksia kestä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kippis 🍾🥃🥃🥃🍾🥃🥃🥃
Kippistä vaan sinnekin
🥃🥃
Vierailija kirjoitti:
Päivän huonoin satu :(
No niin on.
No, kun sattuu omalle kohdallenne, niin tiedätte miltä tuntuu. Pumpulissa kun kasvaa, niin ei tiedä mistään mitään. Karma onneksi hoitaa nämä.
Minä en loukkaantuisi. Mielestäni olisi vain hyvä, jos oikeat isät kantaisivat aina vastuuta lapsistaan. Kaikille testit, on minun mielipiteeni. (paitsi raiskaajat voisivat esim. menettää munansa myös, eivät he niitä tarvitse)
Avioliittoinstituutiosta voitaisiin myös luopua ja laatia juridisesti pätevät sopimukset vastuunjaosta ennen kuin saadaan jälkikasvua.
nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä en loukkaantuisi. Mielestäni olisi vain hyvä, jos oikeat isät kantaisivat aina vastuuta lapsistaan. Kaikille testit, on minun mielipiteeni. (paitsi raiskaajat voisivat esim. menettää munansa myös, eivät he niitä tarvitse)
Avioliittoinstituutiosta voitaisiin myös luopua ja laatia juridisesti pätevät sopimukset vastuunjaosta ennen kuin saadaan jälkikasvua.
nainen
Hienoa! Sinua on siis epäilty ja olette käyneet testeissä!
Vierailija kirjoitti:
No, kun sattuu omalle kohdallenne, niin tiedätte miltä tuntuu. Pumpulissa kun kasvaa, niin ei tiedä mistään mitään. Karma onneksi hoitaa nämä.
Tässä ei ole päätä eikä häntää. Tiedätkö edes mikä on karma? Miten se liittyy pumpulissa kasvamiseen? Ja oletko koskaan kuullut empatiasta? Ei tarvitse itse kokea ymmärtääkseen toisen asemaa.
Vierailija kirjoitti:
nainen
Tämä olisi viisasta.
hyvä, että edes nyt heräsi naisten pettämiseen. olisi kyllä pitänyt jo aiemmin epäillä
Teettäisin isyystesti, ihan vaan varmuuden vuoksi.
mikä tuossa loukkasi? et kai ole tehnyt miehestä tulevaa elatusmaksujenmaksajaa ilman isyystestiä?
Kippis 🍾🥃🥃🥃🍾🥃🥃🥃