Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistustyylinen kimppakiva haaveena - "vertaistukea", kokemuksia tai kysymyksiäkin?

Vierailija
07.12.2022 |

Olen itse 25 v nainen ja fantasioin nykyään jatkuvasti tietyntyylisestä kimppakivasta. Ehkä mieluiten 2 miehen kanssa jossa molemmat ns minun kimpussa ja minua yhdessä alistamassa, mutta myös 1 mies ja 1 nainenkin, silleen että mies alistaisi meitä molempia naisia kävisi paremmin kuin hyvin. Ai niin ja jälkimmäiseen kuuluisi ehdottomasti myös meidän naisten "pistäminen" suutelemaan keskenään tai ainakin toisiltamme miehen spermojen nuoleminen esim. lopuksi :) Olen avoin myös suuremmalle määrälle ihmisiä, mutta joka tapauksessa periaatteella että naiset olisivat miesten (eli herrojen tms) pikkulutkia. Itsellä ja mahd muilla naisilla olisi tietenkin jotkut oikein kunnon huorahtavat asut, miehen/miesten pukeutumisella ei kauheasti väliä kunhan perussiisti. Aktillisesti minulle kävisi oikeastaan kaikki (samaan samaan aikaan tai vuorotellen, asentojen kannalta: myös esim pöydällä/seinää vasten, fyysisiä alistamisia sitominen, suun tukkiminen, piiskaaminen. Nk peruspano, suihinotto, runkkaus päälleni, omassa pissassa "pakottamaan" uinti. Mitä nyt herrat keksisi) paitsi anaali - ei vaan oo oma juttu - ja oikeasti kivuliaat/vaaralliset fyysiset alistamiset (tosissaan kuristus, itse asiassa kaikki viiltely jne) - ei varmaan vaadi kummempaa selittelyä. Olen itse siis sinkku, jos ei vielä tullut missään ilmi, ja pariskunta mitenkään mukana tuntuu itselle vähän oudolta - haluaisin että kenelläkään ei olisi sen kummempia tunnesiteitä, vaan välillä vain ruumillista vetovoimaa, ajatus olisi sellainen kerran elämässä hauskanpito ja ei vaikka enää ikinä kohdattaisi :)) Olisi superkiva kuulla jos jollain on samanlaista fantasiaa tai jopa kokemusta mistään vastaavasta, naisena tai miehenä. Vastaan mielelläni kysymyksiinkin, mutta eihän tuomita ketään vaan annetaan jokaisen meistä toteuttaa vapaasti omaa seksuaalisuuttaan <3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako, kiitos. Sitten kimpat.

Vierailija
2/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, täällä 26vuotias mies haaveillut täysin samasta jo kauan. Ei vaan oikeen houkuta ehkä parin mukaan lähteä, en toki sitäkään vaihtoehtoa oo pois sulkenut ilman tunnesiteitä kaikki vois olla mukavampaa 😏 laita kikissä viestiä, keksitään jotain kivaa. Kik on rentomis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia kimppasessioita kokeneena voin suositella FMM -kokoonpanoa, mutta ensimmäisellä kerralla kannattaa ottaa niin vuorottelut kuin tuplat perusvaniljan merkeissä. Kun ensimmäisen kokemuksen tuntemukset on koettu, voi kimppaseksiä maustaa D/s -ulottuvuutta sisältävillä elementeillä. M55

Vierailija
4/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas miehenä fantasioin tuollaisesta samasta, mutta siinä joutuisin vain katselemaan muiden panemista ja nautintoa siveysvyö päällä täysin alistetussa asemassa. Saisin koskea muihin vain kielelläni ja suullani. Naisille saisin antaa vain suuseksiä ja nuolla heidän vartaloaan. Muiden miesten kaluja en erityisesti haluaisi imeä, mutta ehkä naiset pakottaisivat minua siihen jos sattuisi haluttamaan. Orjalle kun ei anneta vapautta valita.

Lisäksi joutuisin nuolemaan miesten spermoja naisten vartaloilta ja lattialta lasti toisensa jälkeen, ehkä ottamaan myös suoraan suuhuni suoraan kaluista tai käytetyistä kortsuista.

Ja siis olen hetero, en edes bi. Siitä syystä miehet eivät saisi suoraan alistaa minua vaan naisen pitäisi olla siinä se alistaja.

Vierailija
5/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon narttumaiselta lutkalta vaikutatkin ;) Juuri sellaiselta Naiselta joka haluaa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan kuten itse haluaa...

Vierailija
6/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kyllä kiihottava jos mukana olisi tuollainen nainen jonka voisi "pakottaa" vaikka putsaamaan mällit kun olen lauennut vaimon sisään... Ja muutenkin kiusaamaan leluilla. 

Vierailija
7/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oikkulutka joo. "Ei anaalia" 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi