Vanehmmat ei hyväksy miestäni koska hän on työtön
Kuulemma mies hyväksikäyttää minua. Mutta he eivät tiedä että miehelläni on vakavia mielenterveys ongelmia joiden takia ei halua (uskolla) mennä töihin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, etteivät vanhempasi halua sinun tuhlaavan elämääsi miehen elättäjänä ja hoitajana. Mitä ap saat suhteesta, entä mies?
En näe miten "tuhlaan " elämääni. Teen työtä mistä tykkään, joten en koe elättäväni ketään. Ja hänellä on omat rahansa (tuet tällä hetkellä). Lisäksi hän ei ole psyykkisesti sairas, joten en hoida ketään. minullakin on mielenterveysongelmia teinistä saakka (oikeastaan se miten aikoinaan tapasimme jonka takia suhteemme on vahva kun olemme kestäneet paljon asioita yhdessä ja tukeneet toisiamme). Saan suhteesta paljon, olemme toistemme ystävät, teemme toisemme onnelliseksi joka päivä.
Nyt aikalisä. Jos miehellä on mielenterveysongelmia, joiden vuoksi ei uskalla mennä töihin niin kyllä hän ON psyykkisesti sairas.
Luulen, että on paljonkin mielenterveys palveluita tarvitsevia joita ei ole edes diagnosoitu. Näitä näkee ja kuulee aina silloin tällöin kun ovat niin todellisuudesta irtautuneina tai epävakaina. Mutta sitten asiaan, minun mielestä mt-asioita paisutellaan liikaa nykyään ja monet ovat liian tuomitsevia jos on diagnoosi. Mutta tästähän on raamatussakin varoiteltu, että älkää olko liian tuomitsevia, ettei teitä tuomittaisi. Siitä pitäisi monien oppia ottaa...
Minäkin olen työtön, mutta nostam 87 euroa ansiosidonnaista per päivä plus teen hanttihommia 500 e kuussa. Haen kyllä töitä. Kävisikö tämä työttömän asetelma sinulle nainen?
Jos suhde ottaa enemmän kuin antaa, niin se ei ole pitkässä juoksussa hyväksi. Enkä puhu vain taloudellisesti. Itsellä varmaan parisuhdeaikana kuluu enemmän rahaa, mitä kuluisi jos olisin yksin, mutta henkisesti se tuo voimia kun saa sosiaalista validointia. Voit vaikka budjetoida paljonko olet elämiseen valmis käyttämään ilman että talous menee pilalle (fakta on että jos haluatte tehdä mitään mikä maksaa, sinun on kompensoitava toisen osuutta rahasta) ja on varaa elää normaalisti mitä ennenkin. Ei kannata muuttaa samaan talouteen, sillä silloin on vastuussa myös toisen ruuansaannista, ja masentunut voi olla jossain sairastumisen vaiheessa lopulta täysin toisen huollettava. Se voi viedä sinutkin taloudellisesti ja henkisesti pulaan. Hyvä muistisääntö on ettet lähde ostamaan mitään mitä kaduttaa jos eroaisitte seuraavalla viikolla ja mitä et itse kehtaisi maksattaa toisella, et myöskään itse maksa toisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde ottaa enemmän kuin antaa, niin se ei ole pitkässä juoksussa hyväksi. Enkä puhu vain taloudellisesti. Itsellä varmaan parisuhdeaikana kuluu enemmän rahaa, mitä kuluisi jos olisin yksin, mutta henkisesti se tuo voimia kun saa sosiaalista validointia. Voit vaikka budjetoida paljonko olet elämiseen valmis käyttämään ilman että talous menee pilalle (fakta on että jos haluatte tehdä mitään mikä maksaa, sinun on kompensoitava toisen osuutta rahasta) ja on varaa elää normaalisti mitä ennenkin. Ei kannata muuttaa samaan talouteen, sillä silloin on vastuussa myös toisen ruuansaannista, ja masentunut voi olla jossain sairastumisen vaiheessa lopulta täysin toisen huollettava. Se voi viedä sinutkin taloudellisesti ja henkisesti pulaan. Hyvä muistisääntö on ettet lähde ostamaan mitään mitä kaduttaa jos eroaisitte seuraavalla viikolla ja mitä et itse kehtaisi maksattaa toisella, et myöskään itse maksa toisen puolesta.
Olen minimalisti itse ja todella säästäväinen. Elän niukasti. Samoin mies.
[/quote]
Olen minimalisti itse ja todella säästäväinen. Elän niukasti. Samoin mies. [/quote]
Rahan käyttö ei sitten ole ongelma. Ja lisäisin tähän että tulot eivät ole se epätasainen asia suhteessa, vaan samanlaiset menot niin että kummallakin on niihin varaa. Joskus joku nainen kertoi av:lla miten hän ei ikinä suostuisi syömään yhtä ravintoköyhästi kuin miehensä, vaikka itse oli pienenmpituloinen mieheensä verrattuna. Heillä oli oikeudenmukaisuuden takia eri ruokabudjetit, sillä mies tykkäsi sijoittaa ja säästää kaiken ylimääräisen, eikä olisi ollut reilua että nainen olisi omalla rahalla tehnyt ruuat myös miehelle.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, etteivät vanhempasi halua sinun tuhlaavan elämääsi miehen elättäjänä ja hoitajana. Mitä ap saat suhteesta, entä mies?
Ei *ttu mikä kuspiähuåra...
Uskon että mies voi parantua työkykyiseksi, jos rohkaisisit häntä käymään ammatillisella. Kunnon ammattitaitoinen prostituutti auttaa miehiä parantumaan masennuksesta. Hoidon toki täytyy kestää vähintään puolen vuoden ajan, ja se on suht arvokasta.
Olen myös työtön. Olen terve eikä onelmia ole elämässä. Ole velaton myös en juo viinaa, en käy baareissa en polta tupakkia.
en kelpaa naisille koska olen lyhyt ja työtön, hampaat on vinot myös. En saa koskaan tuntea naisen läheisyyttä.
Miten pysynyt työttömänä kun jo sitkeimmätkin tapaukset paikkakunnalta jo työllistetty kovan kanssa?