Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei soita tai laita mitään viestejä mulle.

Vierailija
07.12.2022 |

Mulla on laaja tuttavapiiri. Ja muutama ystävä.
Oon aika aktiivisesti pitänyt kaikkiin yhteyttä. Soittelen tai laitan viestiä. Nyt ehkä kaksi kuukautta sitten aloin tajuamaan ettei mulle soita kukaan. Päätin tehdä testin. En Soita enkä laita viestiä kenellekään. Nyt on käynyt niin ettei kukaan ole ottanut yhteyttä. Taidan olla ihan p.a.s.k.a tyyppi. Yritän olla kavereita tsemppaava ja ystävällinen. Toki mun elämä on ollut vaikeaa usean vuoden ajan. En kuitenkaan pelkästään kaada sitä mun ystävien niskaan. Vaan yritän tukea muita, hassutella ja olla kiinnostunut mitä muille kuuluu.
Tulipa surullinen olo kun tämä iski tajuntaan. Jos kukaan ei ota muhun yhteyttä niin sehän tarkoittaa sitä etten oo heille oikeasti tärkeä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho täällähän olikin samanlainen keskustelu meneillään. Taitaa olla siis ongelmana muillakin.

Ap

Vierailija
2/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se piiri on liian laaja. Olisi kai helpompaa jos on muutama, joita oikeasti kiinnostaa. Muutama voi olla ujo ettei uskalla viestiä ekana, mutta ei se kaikkien selitys ole. Talvi vei ne ja heidän elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä sitä tarkoita. Itse olen juuri niitä tyyppejä kuka oottaa että muhun pidetään yhteyttä. En ota oikeastaan juuri koskaan kehenkään yhteyttä. Pohjimmainen syy lienee, että edelleen, vuosien terapian jälkeen ajattelen ettei kukaan halua olla mun kans enkä halua aiheuttaa kiusallisia tilanteita toisille siks että ne joutuu kohteliaisuudesta lähteen mun kaa jonnekin. Typerää, mutta totta.

Vierailija
4/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti yksin o,osta ja rauhasta. Just laskin että mulle on tullut tänään 23 puhelua ja 14 viestiä. Laitan puhelimen ihan just kiinni ja jos joku huomenna kyselee niin väitän että akku loppui.

Vierailija
5/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko miettinyt siltä kantilta, että ehkä ne tyypit on niin tottuneet siihen että sinä otat yhteyttä ja nyt kun et ole niin tehnyt, ehkä ihmettelevät että oletko pahoittanut mielesi jostakin tai ettet sinä halua enää pitää yhteyttä.

Vierailija
6/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ja tyttärelläni myös. Olemme hylkiöitä molemmat. Olleet aina. Yksi kaveri mulla on joka soittaa myös mulle, muista ei ole kuulunut enää juuri mitään kun lopetin itse yhteydenpidon myös. Ei johdu omasta paskuudesta tai mistään muustakaan huonosta piirteestä itsessä, vaan me olemme tyttäreni kanssa ainakin oikein mukavia ja sydämellisiä ihmisiä. Kaikille vain ei ole tarkoitettu läheisiä ystäviä mittavissa määrin.

Oma vnkkini on että ota itse yhteyttä jos haluat olla tekemisissä, jos et halua niin älä ota vain siksi että kokisit itsesi tärkeäksi, se nimittäin kosahtaa omaan nilkkaan. Itse olen tyytyväisempi kun olen itse päättänyt että en halua olla kaveri teittyjen kanssa, joten en pidä heihin itse yhteyttä kuin se ,että pidän ns väkisin yhteyttä heihin, ja he varmaan säälistä vastaavat minulle.

Vierailija
7/7 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, ja tyttärelläni myös. Olemme hylkiöitä molemmat. Olleet aina. Yksi kaveri mulla on joka soittaa myös mulle, muista ei ole kuulunut enää juuri mitään kun lopetin itse yhteydenpidon myös. Ei johdu omasta paskuudesta tai mistään muustakaan huonosta piirteestä itsessä, vaan me olemme tyttäreni kanssa ainakin oikein mukavia ja sydämellisiä ihmisiä. Kaikille vain ei ole tarkoitettu läheisiä ystäviä mittavissa määrin.

Oma vnkkini on että ota itse yhteyttä jos haluat olla tekemisissä, jos et halua niin älä ota vain siksi että kokisit itsesi tärkeäksi, se nimittäin kosahtaa omaan nilkkaan. Itse olen tyytyväisempi kun olen itse päättänyt että en halua olla kaveri teittyjen kanssa, joten en pidä heihin itse yhteyttä kuin se ,että pidän ns väkisin yhteyttä heihin, ja he varmaan säälistä vastaavat minulle.

Näinhän se varmaan on. Iski vaan niin kova pettymys... Kaipaan kavereita. Mut näköjään se ei mene toisinpäin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi