Millaisia ovat saksan kielen opiskelijat?
Ovatko he
- perhekeskeisiä
- järjestelmällisiä
- selkeitä
- vai muuten vaan niinahaageneita?
Kommentit (46)
Minä opiskelin saksaa, ajattelin löytäväni ison miehen Saksasta. Olen työllistynyt muulle alalle ja saksalaiset miehet ällöttää nykyään, sovinisteja.
NIillä on nahkahousut ja ne juo kaljaa isoista kolpakoista.
Hebrean kielessä on päätteitä kuten Har ja HA. HAR MAJA HAR MAGEDDON HA TSUR MYÖS BE ON PÄÄTE . Joku rabbi oli jäänyt kiinni huumekuljetuksesta hyi syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin 90-luvulla englantia kääntämisen ja tulkinnan laitoksella, sivuaineena oli,saksa. Saksan kielen opiskelijat olivat minusta jotenkin vakavampia ja tiukkapipoisempia. Meillä englannin opiskelijoilla oli paljon rennompi,meininki. En tiedä sitten, oliko itselläni jokin asennevamma saksaa kohtaan.
Tulkinnan?!
Et ole sitten koskaan kuullut puhuttavan tulkin ammatista?
Vierailija kirjoitti:
Matemaattisia
Ne tykkää saksasta
Voipi olla. Pääsin lukemaan yliopistoon sekä saksaa että matematiikkaa.
Juutalaisilla on vaikeuksia asua juudeassa punaisen meren rannalla. Yksi ryhmä etsi kuulkaa luvattua maata toiselta puolelta maapalloa ja yksi uralilta.
Hellari mies Espoosta kertoi käyneensä reber bahnilla. Bahn on baana. Ajokaista. Tigris virta on arabiaa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Noh, tiedättehän, mitä Saksassa touhuttiin 1930-luvulla.
Samaa tekevät nämä Saxofiilit nykypäivänä, surullista.
Ainoa todenmukainen vastaus tässä ketjussa. Osa näistä Saxofiileistä nimittäin avoimesti kantaa puoluekirjaa ja hihamerkkiä.
Itsekin, tosin otsalla hikinauhana. Unisportissa arvostetaan.
PUNAINEN MERI RED SEA RED BULL RED RED FLAG RED TORGET PUNAINEN HÄRKÄ ETSII LUVATTUA MAATA.
Menkää jo juudeaan siellä on Sodoman synnit.
Saksan kieli on yksi helpoimmista.
Germanistit älykkäitä, analyyttisiä, keskustelutaitoisia, laatua arvostavia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin 90-luvulla englantia kääntämisen ja tulkinnan laitoksella, sivuaineena oli,saksa. Saksan kielen opiskelijat olivat minusta jotenkin vakavampia ja tiukkapipoisempia. Meillä englannin opiskelijoilla oli paljon rennompi,meininki. En tiedä sitten, oliko itselläni jokin asennevamma saksaa kohtaan.
Tulkinnan?!
Ohis. Kääntämisen ja tulkinnan koulutusohjelman nimi muutettiin kääntämiseksi ja tulkkaukseksi 80-luvun puolivälissä, kun minä sinne menin opiskelemaan. Henkilökunnan suunnasta kävi kova pulina ja protestointi, kun joku amatööri oli päässyt nimeämään laitoksia.
Opiskelin saksaa joskus sivuaineena. Aika peruspirkkoja olivat verrattuna muiden kielten opiskelijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Saksa ei ole mikään helppo kieli. Se vaatii älliä. Jotkut tänne kirjoittelevat ehkä eivät oppisi sitä kun on aivan soopaa heidän kirjoituksensa.
Onko saksa vaikea kieli? Olen vain lukiossa opiskellut sitä ja ainakin siellä se oli ehkä helpoin aine minulle. Järjestelmällinen, sanat tietyssä kohdassa lausetta jne. Minulla vain oli huono suhtautuminen saksaan II MS tapahtumien takia. Muuten olisi voinut opiskella vaikka yliopistossakin. Olin hieman lapsellisen kirkasotsainen silloin.
Onko nykyään niin, että saksaa on helppo päästä opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksa ei ole mikään helppo kieli. Se vaatii älliä. Jotkut tänne kirjoittelevat ehkä eivät oppisi sitä kun on aivan soopaa heidän kirjoituksensa.
Onko saksa vaikea kieli? Olen vain lukiossa opiskellut sitä ja ainakin siellä se oli ehkä helpoin aine minulle. Järjestelmällinen, sanat tietyssä kohdassa lausetta jne. Minulla vain oli huono suhtautuminen saksaan II MS tapahtumien takia. Muuten olisi voinut opiskella vaikka yliopistossakin. Olin hieman lapsellisen kirkasotsainen silloin.
Minä vastustan Epygtiä, koska alistivat nuubialaisia.
Epsanjalaiset tuhosivat Etelä-Amerikan intiaanit. Vastustan.
Enklanti ja Ranksa rosvosivat puolta maailmaa vuosisatoja. Vastustan.
Israelin karttaa lukemalla löytää Ukrainan paikkanimiä kuin Zvat Tzar Hermon herson gerson gog Golan magog Maggie magia Don Don etski Harkova syntisäkit punaisella merellä....