Koronasta jäi hermostunu olo.
Kuin ois paniikki kokoajan. Ärsyttävää. Siis sellain olo että joku on huonosti tms. Onko muilla?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Siis oletteko tosissanne?? Mulla on näitä tuttuja joita ei ole nyt kolmeen vuoteen näkyny missään, kun kaikki pelottaa. Itsellä oli just korona eikä rokotteita, perus flunssa, kävin kaupassa, vein lapsia päiväkotiin yms. älytöntä että joku pelkää ja tärisee tuon takia.
Olet sitten tehokkaasti levittänyt koronaa, onko nyt hyvä fiilis?
Minulla iski korona vasta 4. rokotuksen jälkeen (ainakin mitä jaksoin testata näitä lentsuja). Se yhdistettynä mielialalääkkeisiin teki koronakokemuksesta aika miedon ja mitättömän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on ahdistunut olo! Ensin menimakuaisti totaalisesti, olut maistui samalle kuin vishy vesi. Nyt kun makuaisti on palannut, niin olut maistuu kitkerälle. Aluksi en sitä tajunnut kun join Pale Ale oluita, mutta kun ne maistuvat ihan kauheelle, kokeilin ihan perus karhua ja muita lagereita. Kaikki maistuu kuin voikukan juurta söisi, eli tosi kitkerälle. En ole kahteen kuukauteen pystynyt saamaan oluella nousuhumalaa aikaiseksi. Ennen koronaa onnistui monta kertaa viikossa.
Mulla on ollut koronan jälkeen sellaista, etten pysty oikein enää juomaan alkoholia. Parin annoksen jälkeen se alkaa oksettaa.
Sama ja jos väkisin juo niin vatsa menee ihan ruikulille ja sitä sitten kestää monta päivää. Ihan hirveetä kun on joutunut ryhtymään lähes absolutistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletteko tosissanne?? Mulla on näitä tuttuja joita ei ole nyt kolmeen vuoteen näkyny missään, kun kaikki pelottaa. Itsellä oli just korona eikä rokotteita, perus flunssa, kävin kaupassa, vein lapsia päiväkotiin yms. älytöntä että joku pelkää ja tärisee tuon takia.
Olet sitten tehokkaasti levittänyt koronaa, onko nyt hyvä fiilis?
Niinpä! Tällaisten pässien koronanlevittäjien takia me riskiryhmäläisten perheet saadaan pelätä. Pysykää koronassa kotona sairastamassa älkääkä tartuttako kanssaihmisiä.
Hermostunut ja pelokas olo usein. Korona oli 3 kk sitten ensimmäistä kertaa. Myös aivosumua.
Mulla on päällimmäisenä just kiukku. Kiukku siitä, että ihmiset ovat niin typeriä, että eivät tajua pysyä kotona sairastamassa sitä koronaa vaan hilluvat ihmisten ilmoilla. Ei mikään ihme, että se leviää. Tajutkaa nyt, että me kaikki emme halua sitä saada, vaikka se olisi teille ihan mitätön pikkuflunssa. Tuntuu todella tyhmältä, että tällaisten ajattelemattomien tyyppien takia joudutaan sairastamaan viikkoja-kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas vuosi pottukellarissa alkaa kohta. Välillä alkaa vähän jo kyllästyttämään mutta ei ole aikomusta poistua ennen kuin korona on tukahdutettu.
Mites panttivangit voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö paljonko ihmisiä on kuollut koronaan ja että se on maailmanlaajuinen pandemia? Siinä paljoa paina jonkun "pikkuflunssa"-kokemukset.
Yksi tuttu halveksii pikkuflunssaa pelkääviä. On kuitenkin ottanut kaikki 4 rokotetta eikä suostu lähtemään kotoaan kuin kauppaan ja yhteen harrastuspaikkaan jossa ei ole paljon ihmisiä kerralla. Sellaista logiikkaa.
Itse huomasin koronan sairastettuani että oluesta tulee paha olo en juo sitä enää niin kuin ennen tykkäsin juoda.
Mua pelottaa vähän jälkitaudit. Kaverilla just keuhkokuume, koronan sairasti kuukausi sitten.
ptsd