Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40v eronnut äiti löytää vielä uuden kumppanin?

Vierailija
06.12.2022 |

Tiedän että on mahdollista, mutta miten?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
22/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on hoikka.

Ei tarvitse olla edes hoikka. Yksi kaveri, joka erosi, oli huomattavan ylipainoinen, fiksu ja mukava, ja löysi kumppanin, meni naimisiin. Yksi tuttu, hyvin ylipainoinen, eikä edes erityisen fiksu eikä mukava, pariutui hänkin nopeasti. Yksi ylipainoinen, joka on fiksu ja hauska, saa valita miehiä treffeille niin paljon kuin haluaa. Iso osa ihmisistä kaipaa kumppania, ei mitään seksinukkea.

Ok, mun kaveripiirissä ylipainoiset (itseni mukaan lukien) on jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikki hoikat on löytäneet kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nainen miehen tarvitsee. Ei muuten pärjää. Äkkiä tuumasta toimeen!

Vierailija
24/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. kitse olen noin 40 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa ja edelleen jaksan uskoa ja toivoa, että minäkin löydän ja kohtaan sen oman rakkaani. - Vaikka ihan hyvää ja mukavaa elämäni on ja on ollut pääasiassa sinkkunakin. - Teksin myls mieleni kärjsitää. Välillä näet on tuntunut sille, että paljon helpompaa ja mutkattomampaa on ollut löytää heidämn uusi parisuhde kumppani, joilla on takana yksin lyhyempi tao pidenpi parisuhde kuin monen meistä, jotka emme ole löytäneet ja kohdanneet sitä ensimmäistäkään. Se mikä omalta kohdaltani on tylsää, niin en oikein tiedä mikä lopulta on syynö siihen, että en ole päässyt tai kuinka vain joutunut parisuhteeseen. Ellei sitten se, että vaikka kerroin viihtyväni oikein mallikkaasti sinkkuna, niin voinee olla, että olen viihtnyt liiankin hyvin koska en ole koskaan nähnyt mitenkään erityisen paljon vaivaa saati tehnyt työtä sen eteen, että olisin oman rakkaani löytänyt.    

Vierailija
25/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina tassa sinkku mies. Ota minua. Odota sinua. Mina tarjota hyva elaman. Tule Tule tanne suomi nainen 🥰

Vierailija
26/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö olet riippuvainen siitä että joku tekee tarpeensa sinuun?

🙄 Meitä on sellaisia naisia jotka itsekin nauttii.

Vierailija
27/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utopiaa

Vierailija
28/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utopiaa

Mikä kenellekkin on.

Vierailija
29/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sina maksa minu elama.

Mina olla mies sinun. Sina nainen minun.

Aloitus me milloin?

Vierailija
30/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdekelpoisia kokemattomia miehiä voi olla vaikea löytää.

Harma kokenut mies on niin tyhmä että menisi uudestaan tuohon ansaan.

Vierailija
31/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, mutta takuuta ei ole. Ja miten se tapahtuu? Kohtaat ihmisen johon tunnet vetoa ja hän tuntee vetoa sinuun ja elämäntilanteenne on otollinen. Eikai siihen kauheasti muuta tarvita, mistä minä tiedän ikisinkkuna? Mitään en sinulle lupaa.

Vierailija
32/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on hoikka.

Ei tarvitse olla edes hoikka. Yksi kaveri, joka erosi, oli huomattavan ylipainoinen, fiksu ja mukava, ja löysi kumppanin, meni naimisiin. Yksi tuttu, hyvin ylipainoinen, eikä edes erityisen fiksu eikä mukava, pariutui hänkin nopeasti. Yksi ylipainoinen, joka on fiksu ja hauska, saa valita miehiä treffeille niin paljon kuin haluaa. Iso osa ihmisistä kaipaa kumppania, ei mitään seksinukkea.

Ok, mun kaveripiirissä ylipainoiset (itseni mukaan lukien) on jääneet rannalle ruikuttamaan, kaikki hoikat on löytäneet kumppanin.

Minä olen ollut vakavasti alipainoinen, sekä huomattavan ylipainoinen ja ei mikään painoindeksi ole parisuhdetta minulle tuonut. Mitä jos se syy onkin ihan muualla kuin painossa, oletko koskaan miettinyt sitä?

Vierailija
33/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytämällä sopiva kumppani. Oman kokemukseni mukaan se tapahtuu, kun vähiten etsit. Elät vain omaa elämääsi täysillä ja jossain kohtaa ehkä tulee vastaan joku, joka siihen elämään sopii ja haluaa.

Vierailija
34/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montas kertaa kuukaudessa pitäis tavata?

Vierailija
35/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ja vetävävartaloinen saa heti uutta ja monikossa jos niin tahtoo.

T. Nainen46, BMI 20.

Vierailija
36/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuuksia on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuuksia on kirjoitti:

Tuttujen kautta, baarista, harrastuksista, töistä, Tinderistä jne. Lasten ei luulisi olevan ongelma etenkään eronneille isille.

Niinhän sinä luulet.

Huvikseen eronneista naisista saattaa näillä miehillä olla kokemusta, ja muitten kakarat on muitten kakaroita. Ja muutenkin, miksi eronneet miehet hinkuisivat naimisiin kun suomalaisten naisten ajattelutavan on alkanut ymmärtää.

Ei ole pakko mennä naimisiin, mutta seksi ja seurustelu voi hyvinkin kiinnostaa.

Juu, toi seurustelu pois tosta.

M41

Vierailija
37/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi löytää mutta aika moni rantautuu tässä iässä suhteeseen jossa teeskennellään että tykätään toisesta vaikka tosiasiassa kumpikin vain pelkää yksinäisyyttä ja siksi hankkiutuu suhteeseen nopeasti eikä siitä suhteesta pääse irti kovin helposti. Jos mun mies delaa niin olen mielelläni loppuelämäni yksin. Olen koko elämäni ollut suhteessa. 

Vierailija
38/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä löydä. Treffipyyntöjä toki tulee paljonkin, vaikkei olisi edes missään deittipalvelussa, mutta se on eri asia, kolahtaako niistä kukaan. Minulle ei ole kolahtanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi