Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei. Löytyykö ketään kenen lapsi olis oppinut vasta tosi myöhään syömään ite??

Vierailija
10.11.2006 |

Ja siis minkä ikäisenä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis syö kyllä leipää, juustoa, makarooneja, makkaraa tms, mikä näpeissä pysyy, itse, mutta että lusikka pysyisi kädessä, juu ei.

Vierailija
2/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin tuodaan vielä 2v. lapsia, joita on syötetty kotona. Järkkyä! Lusikka käteen joka kerta lapselle, siitä se sitten joku päivä lähtee. Sotkua on vaan kestettevä. Ja kyllä, lapsi oppii syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttipullollaankin vaan leikkii, nokkamukista puhumattakaan. Pitää siis syöttää ja juottaa vieläkin. No, kai se jossain vaiheessa oppii.

Vierailija
4/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 2v 5kk syö hienosti itse.

Vierailija
5/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans tosi hidasta harjoittelu... oon aatellut että kaipa tuo ennen kouluikää oppii : ) Kiva kuulla ettei olla ainoita jotka ei vielä syö ite viimestään 8-kuisina.

-ap + poika 1v3kk

Vierailija
6/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

repikää siitä :-D

Vierailija
7/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin lapsi 2 vuotiaana päiväkotiin. Päiväkodin ämmä kehtas aukoa päätä siitä, että lasta pitää vielä syöttää itse. Sanoin että hanki uus ammatti, jos duuninteko ei kiinnosta, lehmä. Vietiin lapsi toiseen päiväkotiin, jossa ymmärrrettiin se totuus, että lapset kehittyvät eri tahtiin.

Vierailija
8/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 1-vuotiaat syövät sormiruokia hienosti itse, mutta muuten kyllä syötän ja aion vielä syöttääkin jonkin aikaa.

Vierailija
9/9 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli välillä myös sormet seassa.