Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työ ujolle, herkälle ja hiljaiselle?

Vierailija
06.12.2022 |

Ajattelin ensin siivojaaksi sairaalan mutta eikö siinäkin tarvitse olla sosiaalinen? Taideala ei taas työllistä vaikka kiinnostaisi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio. Ihmisläheistä ja intiimiä.

Vierailija
22/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari ja peliala hyviä, maatalouslomittaja missä toki pitää pärjätä isojen eläinten kanssa, arkkitehti, insinööritkin saa usein tehdä paljon yksinöistä suunnittelutyötä, roskakuski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneistaja

Vierailija
24/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa joutunut miettimään läheiseni kanssa. Usein miettii, että olisipa meillä Suomessa vaikka jotain elektroniikkatehtaita, joissa voisi erilaisia kokoonpanotöitä tehdä, mutta taitavat olla aika harvalukuisia. Siis myös introverteille pitäisi olla työpaikkoja. On harmillista, että eletään tällaisessa palveluyhteiskunnassa, jossa ei oikein ihmiskontakteja voi välttää. Kaikki eivät voi olla mitään yleisönpalvelijoita tai puhelinmyyjiä.

Siivoustyö on yksi hyvä ehdokas. Siinä ei varmaan mikään yltiösosiaalinen tarvitse olla. Muita: esim. puutarhuri, kelloseppä, peliala, koodari, kirjastovirkailija, joku käsityöläisammatti, piirtäjä, graafikko, eläintenhoitaja...kaikki tietysti vaativat oman koulutuksen. Tuo eläintenhoitaja oli pitkään harkinnan alla, mutta sekään ala ei välttämättä sovi kovin herkille, vaikka eläinten kanssa sinänsä hyvin toimeen tulisikin.

Introvertti pystyy kyllä monesti työhön kuin työhön. Vai miten mä olen pystynyt olemaan asiakaspalvelussa jo vuosikymmeniä. Aika usein ihminen joustaa kyllä siihen työrooliinsa. Toki työstä täytyy sitten myös palautua sellaisen tekemisen ja olemisen parissa, joka antaa itselle voimaa.

Vierailija
25/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa mihinkään. t. ap

Varmasti kelpaat.

No kero mihin?

MIstä me voimme tietää taitosi. Kirjailija?

Vierailija
26/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa joutunut miettimään läheiseni kanssa. Usein miettii, että olisipa meillä Suomessa vaikka jotain elektroniikkatehtaita, joissa voisi erilaisia kokoonpanotöitä tehdä, mutta taitavat olla aika harvalukuisia. Siis myös introverteille pitäisi olla työpaikkoja. On harmillista, että eletään tällaisessa palveluyhteiskunnassa, jossa ei oikein ihmiskontakteja voi välttää. Kaikki eivät voi olla mitään yleisönpalvelijoita tai puhelinmyyjiä.

Siivoustyö on yksi hyvä ehdokas. Siinä ei varmaan mikään yltiösosiaalinen tarvitse olla. Muita: esim. puutarhuri, kelloseppä, peliala, koodari, kirjastovirkailija, joku käsityöläisammatti, piirtäjä, graafikko, eläintenhoitaja...kaikki tietysti vaativat oman koulutuksen. Tuo eläintenhoitaja oli pitkään harkinnan alla, mutta sekään ala ei välttämättä sovi kovin herkille, vaikka eläinten kanssa sinänsä hyvin toimeen tulisikin.

Introvertti pystyy kyllä monesti työhön kuin työhön. Vai miten mä olen pystynyt olemaan asiakaspalvelussa jo vuosikymmeniä. Aika usein ihminen joustaa kyllä siihen työrooliinsa. Toki työstä täytyy sitten myös palautua sellaisen tekemisen ja olemisen parissa, joka antaa itselle voimaa.

Itse en pysty jos joutuu feikata koko ajan. Tulee ajan myötä burn outti ja joudun sairaslomalle

Vierailija
27/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyöntekijä, vihertyöntekijä, seurakunnalla puutarhatyötekijänä, maanmittaaja, autoasentaja, postin lajitteluksekustyöntekijä, lehtien jakaja, postinkantaja, haudankaivaja.

Vierailija
28/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopatossutehtaaseen. Tai rekkakuskiksi.

Vierailija
29/31 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee fjolppi leipä jonoon.

Vierailija
30/31 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä haluaisit tehdä? Varmaan jotain taiteen parissa, kun kerran olet sille alalle kouluttautunut? Millainen on koulutuksesi/ammattitaitosi? Joku kuvittajan työ on varmasti aika itsenäistä, mutta kyllä niihinkin hommiin pitää pystyä myymään itsensä ja taitoa pitää olla.

Vierailija
31/31 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue informaatikoksi, niin saat kirjastosta töitä.

Hiljaisuus taattu työpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi