Nainen, mikä on asenteesi miehiä kohtaan, joilla on pehmolelu(ja)?
Esim. oheinen pehmo sängynpäädyssä.
https://www.urumi.fi/tuote/quintessential-quintuplets-miku-nakano-pehmo…
Kommentit (59)
Ostin tuon pehmolelun ihan vain ärsyttääkseni palstanaisia. Nyt minäkin olen palstanaisista pedofiili. :D M27
On ok.
Usein katselen pehmoa silmästä silmään kun mies panee mua takaa.
Hähää, mä voitin, ajattelen...
Vierailija kirjoitti:
Ostin tuon pehmolelun ihan vain ärsyttääkseni palstanaisia. Nyt minäkin olen palstanaisista pedofiili. :D M27
Eiköhän mennä yhdessä poliisille ilmiantamaan itsemme. xD Mahtaisivat nauraa, kun kerrottaisiin että suomiakoista pehmolelujen omistaminen tekee miehestä pedofiilin! :D AP
Näyttää kommenttien perusteelta siltä, että nuoret naiset tykkää ja keski-ikäiset naiset vihaa.
Jälleen kerran nuoret naiset voitti. AP
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Kaikki tavat kelpaavat joilla poistat itsesi geenipoolista.
Keski-ikäiset naiset tajuaa tuon pehmon nähdessään että kaikki ei ole kunnossa. Eri juttu joku nalle mutta tuollainen pikkutytön näköinen. Nuoret on vielä niin naiiveja ja uskoo ihmisistä hyvää. Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kommenttien perusteelta siltä, että nuoret naiset tykkää ja keski-ikäiset naiset vihaa.
Jälleen kerran nuoret naiset voitti. AP
Olisinkin nuori :D, olen 38v ja minusta on söpöä jos pehmoja löytyy.
(se joka kommentoi että: Söpöä, jatkoon. Itsellänikin on sänky pehmoja täynnä + makkarin vitriinissä pari)
Kehitysvammainen kun pitää samoista asioista kuin lapset
Itseltäni löytyy Viivi ja Wagner-pehmot, ovat lähetyssaarnaaja-asennossa kaiuttimen päällä :D
M28 kirjoitti:
Itseltäni löytyy Viivi ja Wagner-pehmot, ovat lähetyssaarnaaja-asennossa kaiuttimen päällä :D
Tuo on hauska ja ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tämä riippuu miehestä. Osa voi olla niin hyvä luonteisia, että pitää pehmoa ihan vaan hellyys fiiliksien takia ja sitten osa niita pervoja jotka köyrii niitä.
Ajatteletko yhtä vastenmielisesti naisista, joilla on pehmolelu(ja)? AP
Naiset ei ole pervoja.
Kyllä rivoiitat vähän pervoja on
Eräs kolmikymppinen tuttuni pitää mukanaan aina pehmolelua. On diagnosoitu vammainen
Ensin kyselee naisten mielipiteitä ja sitten kiukuttelee ja haukkuu kun ei saa haluamiaan vastauksia. Älä kysele jos et oikeasi halua rehellisiä vastauksia.
Vastauksena kysymykseen, misogynia tekee kenestä tahansa vastenmielisen ja luotaantyöntävän, muista ominaisuuksista tai pehmoleluista viis.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kyselee naisten mielipiteitä ja sitten kiukuttelee ja haukkuu kun ei saa haluamiaan vastauksia. Älä kysele jos et oikeasi halua rehellisiä vastauksia.
Vastauksena kysymykseen, misogynia tekee kenestä tahansa vastenmielisen ja luotaantyöntävän, muista ominaisuuksista tai pehmoleluista viis.
Missä vaiheessa olen kiukutellut?! xD Teillä naisilla on paskat mielipiteet, jos pehmolelun omistaminen tekee miehestä pedofiilin. AP
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan miehiä.
Tässä tyypillinen palstanainen. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa olen kiukutellut?! xD Teillä naisilla on paskat mielipiteet, jos pehmolelun omistaminen tekee miehestä pedofiilin. AP
Pehmolelun omistaminen ei tee. Tuo kyseinen pehmo pistää miettimään. Uskon että on parempi että pysyttelet sinkkuna. Toivottavasti olet onnellinen noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoinut pehmolelujen omistamista suuntaan tai toiseen vaan asenteitasi naisia kohtaan.
Söpöä, jatkoon. Itsellänikin on sänky pehmoja täynnä + makkarin vitriinissä pari.