Chisun uran päätös
Chisun laulajauran päättymisestä uutidoitiin äskettäin. Sinällään uutinen ei ollut uutinen (ainakaan minulle) kun koko "ura" meni huomaamatta ohi. Ainoa joka on jäänyt mieleem, on "Juu juu juustossa löytyy".
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Chisu?
Laulaja jostain viidentoista vuoden takaa. Silloin oli yksi hitti ja alkoi seurustelemaan näyttelijä Jussi Lammen kanssa. Juoppo joka pilasi elämänsä viinalla ja reipas vuosi sitten tuli kerta heitolla uskoon ja kuten kaikki julkkisuskovat, hänestä tuli myöskin evankelista, eli sananjulistaja ja kaiken muita paremmin tietävä saarnaaja, kun hän kärsii vielä yhdestä addiktiosta eli julkisuushakuisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Chisu?
Laulaja jostain viidentoista vuoden takaa. Silloin oli yksi hitti ja alkoi seurustelemaan näyttelijä Jussi Lammen kanssa. Juoppo joka pilasi elämänsä viinalla ja reipas vuosi sitten tuli kerta heitolla uskoon ja kuten kaikki julkkisuskovat, hänestä tuli myöskin evankelista, eli sananjulistaja ja kaiken muita paremmin tietävä saarnaaja, kun hän kärsii vielä yhdestä addiktiosta eli julkisuushakuisuudesta!
Sä et ole tosissasi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Chisu?
Sä et ole tosissasi 🤭
Ehkä hän on, sekoittaa vain Chisun ja Jipun. Ei kai kannattaisi kirjoittaa a) näin tyhmiä avauksia ja b) niihin noin tyhmiä vastauksia.
Emmä tiedä mut mitä sen naamalle oikein tapahtui, näin jonkun kuvan jossa oli maalarin valkoiselle pohjalle vedetty punaisella lateksilla jonkun näköinen suu
Chisu on aika monen hittibiisin taustatekijä, hänen päätoiminen hommansa ei ole koskaan ollut esiintyvä artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on parasta Chisua. Asiaa.
Loistava artisti ja lauluntekijä. Lisäksi hänestä on tehty Suomen parhaat musiikkivideot. Suosittelen katsomaan ja kuuntelemaan esim. Baden Baden, Kohtalon oma ja Sabotage.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauas se vie
Kauas se vie
Tuo ruusuinen tie
Kauas se vie, tuo ruusuinen tie
Joka yhdessä maahan muurattiin
Teimme tien päähän talon niin sievän
Joka yhdessä yössä maalattiin
Johon yritin tehdä kotini
Anna mun mennä, anna mun mennä
Mä oven avaan, en henkeä saa
Anna mun mennä
En tänne kuulukaan
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Ymmärrän jos en anteeksi saa
Mutten tässä voi olla kauempaa
Meidän ruusuinen tie ei kauemmas vie
Liikaa sen piikit pistelee
Nyt luovuttaisin avaimen
Anna mun mennä, annan mun mennä
Anna mun mennä
En tänne kuulukaan
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Kadun mä ehkä tätä joku päivä
Tien varresta itseni löydän
Kadun mä varmaan joku kaunis pilvetön päivä
Mut kulta mun täytyy vaan mennä
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Annan mun mennä, anna mun mennä
Anna mun mennä
En tänne kuulukaan
Mun koti ei oo täällä (anna mun mennä)
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Lähde: Musixmatch
Lauluntekijät: Chisu
Mielensäpahoittaja joka laittoi rastat tai letit ja ulisi sitten että oli varastanut toisten kulttuurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauas se vie
Kauas se vie
Tuo ruusuinen tieKauas se vie, tuo ruusuinen tie
Joka yhdessä maahan muurattiin
Teimme tien päähän talon niin sievän
Joka yhdessä yössä maalattiin
Johon yritin tehdä kotiniAnna mun mennä, anna mun mennä
Anna mun mennä
En tänne kuulukaan
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täälläYmmärrän jos en anteeksi saa
Mutten tässä voi olla kauempaa
Meidän ruusuinen tie ei kauemmas vie
Liikaa sen piikit pistelee
Nyt luovuttaisin avaimenAnna mun mennä, annan mun mennä
Anna mun mennä
En tänne kuulukaan
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täälläKadun mä ehkä tätä joku päivä
Tien varresta itseni löydän
Kadun mä varmaan joku kaunis pilvetön päivä
Mut kulta mun täytyy vaan mennäMun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täälläAnnan mun mennä, anna mun mennä
Anna mun mennä
En tänne kuulukaan
Mun koti ei oo täällä
Mun koti ei oo täälläMun koti ei oo täällä
Lähde: Musixmatch
Lauluntekijät: Chisu
Soi usein päässä, kun asuin väärällä paikkakunnalla väärän ihmisen kanssa. Nyt sinkku eri paikkakunnalla ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Chisu?
Anteeksi. Nyt hävettää. Olin täysin väärässä. Sekoitin Jipun ja Chisun keskenään. Chisu hyvä, Jipu paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Chisu?
Ai lampi vai chisu tuli uskoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Chisu?
Anteeksi. Nyt hävettää. Olin täysin väärässä. Sekoitin Jipun ja Chisun keskenään. Chisu hyvä, Jipu paha.
No minä aattelin että joku deja vu tuli nyt..
Ei hätää. Minäkin sekoitan Chisun ja Jipun. Näin on tarkoitettu.
Kuka on Chisu?