Onko normaalia että puoliso ärsyttää joka ikinen päivä niin paljon että meinaan haljeta?
Kaikki mitä hän tekee, ärsyttää minua. Ja niin paljon etten siedä enää silmissäni. Äsken kaatoi puoliksi syödyn nachopellin juustokastikkeineen jauhelihoineen tiskialtaaseen "likoamaan". Ei voinut kaapia niitä roskiin (ja nuoriso oli yöllä nämä jättänyt, olisin muuten pelastanut jääkaappiin) vaan tukki viemärin sillä massalla.
Otti kahvia, ja jätti maitotölkkiin noin 1 ml maitoa ja tunki sen takaisin jääkaappiin.
Hihittelee itsekseen, mättää ruuat kitaansa kuin viemäri, ja vaikka mitä.
Joo ihan ns. hyvä ihminen, käy töissä ja on hyvä vanhempi, mutta että mua riepoo se ihminen. Aina kaikki sanoo että älä eroa, ei kukaan enää 5-kymppisenä uutta puolisoa löydä ja omat vikansa on kaikissa.
Eli mä nyt vain kuolemaani saakka -mikä ilmeisimmin tulee näillä kierroksilla hyvinkin nopeasti- nostatan verenpainettani ja puren hammasta yhteen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mutta jos ärsyttää niin jätä se. Kummankin elämänlaatu kohenee.
Koita ap tajuta että ite ole sen valinnut joten joko hoidat hormonitasapainosi kuntoon, meet terapiaa tai jätät sen.
Sua ärsyttää puolisossa jokin piirre mikä susta itestäs löytyy. Mietipä sitä.
"Sua ärsyttää jokin piirre mikä susta itsestäsi löytyy" en ole koskaan tajunnut tuon lauseen ideaa? Eli minuua ärsyttää puolisossani empatiakyvyttömyys ja jyrkkyys joissakin asioissa, olen itse empaattinen mutta en jyrkkä, niin mitä minä nyt täs lauseesta päättelen?
Mua ärsyttää miehessä se ettei hän siivoa rojujaan pois. En kehtaa edes kutsua vieraita tänne, eikä se itekkään kehtaa. En koske hänen rojuihinsa, vaan hänen täytyisi itse tajuta siivota. Vaan kun on laiska. Olen saanut laiskan miehen ristikseni. Mutta parempi kai näin. Koetan löytää hyviäkin puolia. Mies ei ole juoppo, eikä väkivaltainen. Hön on kiltti ja auttaa, aidosti.