Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että puoliso ärsyttää joka ikinen päivä niin paljon että meinaan haljeta?

Vierailija
06.12.2022 |

Kaikki mitä hän tekee, ärsyttää minua. Ja niin paljon etten siedä enää silmissäni. Äsken kaatoi puoliksi syödyn nachopellin juustokastikkeineen jauhelihoineen tiskialtaaseen "likoamaan". Ei voinut kaapia niitä roskiin (ja nuoriso oli yöllä nämä jättänyt, olisin muuten pelastanut jääkaappiin) vaan tukki viemärin sillä massalla.
Otti kahvia, ja jätti maitotölkkiin noin 1 ml maitoa ja tunki sen takaisin jääkaappiin.
Hihittelee itsekseen, mättää ruuat kitaansa kuin viemäri, ja vaikka mitä.

Joo ihan ns. hyvä ihminen, käy töissä ja on hyvä vanhempi, mutta että mua riepoo se ihminen. Aina kaikki sanoo että älä eroa, ei kukaan enää 5-kymppisenä uutta puolisoa löydä ja omat vikansa on kaikissa.
Eli mä nyt vain kuolemaani saakka -mikä ilmeisimmin tulee näillä kierroksilla hyvinkin nopeasti- nostatan verenpainettani ja puren hammasta yhteen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään maailmassa ei ärsytä yhtä paljon kuin nalkuttava akka.

FYI ap.

Vierailija
22/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa että jätät sen. Siksi se käyttäytyy noin.

Jätä se vaan huomiotta, älä ainakaan pese sen vaatteita. Erottele talous. Jätä se ulkopuolelle. JÄtä nachot kauppaan. Siirry vegaaniruokavalioon. Kyllä se siitä lähtee.

Älä tee sille asioita valmiiksi. Jos putki on tukossa, soittakoon putkimiehen ja maksakoon ite.

Hommaa kodin ulkopuolisia harrastuksia niin ettet ole koskaan himassa samaan aikaan.

Keinoja on.

Miksi AP:n pitäisi haaskata elämäänsä tuollaiseen, kun aina voi erota? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään maailmassa ei ärsytä yhtä paljon kuin nalkuttava akka.

FYI ap.

Kuten tuosta aloituksesta näkyy, niin joillain naisilla on ihan aihetta nalkuttaa. Mutta totta on tietysti se, että joillain ei ole. 

M53

Vierailija
24/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainhan teillä on pielessä. Minua ei ole 22 vuoteen ärsyttänyt mikään puolisossani. Kysyin onko puolisoa ärsyttänyt joku minussa, niin sanoi, että ei. Samalla tavalla me kuitenkin sotketaan kuin miehesi, ehkä jopa pahemmin. Ollaan riidelty miehen kanssa joskus, kun minä olen mustasukkainen, mutta ei koskaan minkään maitopurkin takia. Kuulostaa siltä, ettet rakasta miestäsi. Oletko koskaan rakastanut? Jos olet, se rakkaus voi vielä tulla takaisin. Jos et, mitä suotta olla yhdessä. Joku toinen nainen ottaisi sinun hyvän miehesi ilolla vastaan ärsyttävine tapoineen. Ehkä sinäkin löydät jonkun.

Vierailija
25/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vaikea vaihe. Nyt kaikki paljon paremmin. Olen ymmärtänyt, että puolisoni on minulle todella tärkeä. Kestän hänen vikojansa nykyään paljon paremmin ja huomaan hyväksyntäni antavan hänelle myös halua miellyttää minua. Tulisi pitkä stoori, mutta alku ja loppu kertonee, että asioita voi muuttaa ihan asennoitumalla.

Vierailija
26/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nalkuttava mies. Ei sekään kivaa ole.

Vierailija
27/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotainhan teillä on pielessä. Minua ei ole 22 vuoteen ärsyttänyt mikään puolisossani. Kysyin onko puolisoa ärsyttänyt joku minussa, niin sanoi, että ei. Samalla tavalla me kuitenkin sotketaan kuin miehesi, ehkä jopa pahemmin. Ollaan riidelty miehen kanssa joskus, kun minä olen mustasukkainen, mutta ei koskaan minkään maitopurkin takia. Kuulostaa siltä, ettet rakasta miestäsi. Oletko koskaan rakastanut? Jos olet, se rakkaus voi vielä tulla takaisin. Jos et, mitä suotta olla yhdessä. Joku toinen nainen ottaisi sinun hyvän miehesi ilolla vastaan ärsyttävine tapoineen. Ehkä sinäkin löydät jonkun.

Miksi AP:n pitäisi löytää joku? Miksi osa ihmisistä uskoo että parisuhde on joku onni ja autuus. Vain erittäin hyvä parisuhde on parempi kuin olla sinkkuna. 

Vierailija
28/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ongelma on todennäköisesti sinussa ei puolisossa. Ero auttaa, saa olla rauhassa - kumpikin.

Vierailija
29/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nalkuttava mies. Ei sekään kivaa ole.

No hyvä että on menneessä aikamuodossa. 

Vierailija
30/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uhraat oman elämäsi tuo miehen kanssa?

Vierailija
31/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi erota. Mä löysin miehen. Ei ikä vaikuta.

52v.

Vierailija
32/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yksinäiset rumat vanhatpiiat taas jakelemaan neuvoja 🤣

Paraski puhuja siinä...

Vierailija
33/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytyksille löytyy myös disanoosit:

Misofonia = ärsyyntyvät toisteisista äänistä, kuten maiskutuksesta tai purukumin jauhamisen äänistä.

Toisten liikehdinnästä ärsyyntyminen on nimetty misokinesiaksi. Mm. sormien naputtelu pöytää vasten, jalkojen, tai jalan heiluttelu.

Vierailija
34/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voikin olla totta, että haluaa musta eroon, ja sen takia käyttäytyy ärsyttävästi. Seksiä meillä ei ole ollut vuosiin, hän ei ole halunnut. 

ap

Vierailija
35/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo ärsyttänyt jo vuosia. Toki on mulla terveyden kanssa ongelmia, jäätävä työstressi, lasten asioissa monia juttuja. Mutta näin se on ollut jo vuosia, ja aina yhtä paljon ärsyttänyt. En enää löydä siitä muuta hyvää kuin silloin kun se on töissä. 

Nytkin se ravaa näyttämässä mulle jotakin hemmetin nettivideoita hauskoista kissoista ja koirista. Kun EVVVK. Katson sitä joka kerta että miksi? Miksi näytät mulle jonkun koiran ilmeen kun en vaan jaksa. Ja jo kohta kirmaa tuolta kuin aropupu uuden videoklipin kanssa. Luoja varjele. 

Mutta jos eroamme, talo menee myyntiin, lasten koti menee kahtia jne. En sitäkään haluaisi. ap

H?

Vierailija
36/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap normaalia. Sinulla on sielussasi reikä ja olet tuomittu tempoilemaan ja ärtyneenä etsimään täyttymystä loputtomiin - rauhaa koskaan tavoittamatta.

Vierailija
37/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin kuin miehet, kun nainen alkaa nalkuttamaan.

Anna kaiken mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
38/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan kerroit että pelottaa ettei enää koskaan löydä ketään, eli yksinoleminen pelottaa, eli pakko vaan olla joku ja sen vuoksi tyyppi josta ei oikeasti välitä ärsyttää.

Vierailija
39/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä valitset arjen, jossa joka päivä näet punaista toisen ihmisen takia? Repisitkö hiuksiasi yhtä paljon, jos asuisit itseksesi? Varmaan silloin jäisi enemmän tilaa mukavammillekin asioille. Iästä viis - uskon, että löytäisit uuden puolisonkin, mutta ei sen kai kuuluisi kynnyskysymys paremman arjen valitsemiseen olla. Ainoa elämä... Pidä hyvinvoinnistasi huolta ja kanna vastuu oman arkesi rakentamisesta niiltä osin, kuin voit.

Vierailija
40/42 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän iloton, ei ihmekään että kaikki miehessä ärsyttää. Näet jo valmiiksi miehessäsi kaiken ikävän, entäpä jos aidosti kokeilisit nähdä jotain hyvää katkeruuden sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän