Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ystäväni" osoittautui ghostaajaksi

Vierailija
06.12.2022 |

Yksi entinen ystäväni (tai sellaisena häntä ainakin pidin) lopetti puheluihini vastaamisen, ilman mitään selitystä. Myöhemmin sain häneen yhteyden prepaid-liittymälläni. Kyllä hän silloin vastasi, tuntemattomaan puhelinnumeroon, ja oli vähän yllättynyt. Se jäi siihen se yhteydenpito. Toivottavasti se ghostaajaämmä kokee itse joskus vastaavaa. Ja hän oli vielä hyvästä perheestä ja hyvin kasvatettu, kunnollinen ihminen. Ei se aina takaa käytöstapoja.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun puheluihin ei vastattu, toistuvasti. Mikä ihme sai sut soittamaan prepaidista sen jälkeen? Tuntuu stalkkaamiselta..

No erilainen näkökulma, huolestuisin todella paljon jos joku hyvä ystäväni vaan katoaisi elämästäni eikä tähän saisi enää yhteyttä. Näin on käynytkin, tosin tässä tapauksessa ystävä ilmaantui parin kuukauden jälkeen takaisin ihmisten ilmoille ja selitti tilanteen.

Ennen tuota ilmaantumista olin huolissani ja otin yhteyttä yhteen ihmiseen jonka tiesin tuntevan tämän. Tämä oli todella epäkohtelias ja sanoi vain ettei halua kertoa missä yhteinen ystävämme on. Se oli minulle ihan fine, halusin vain tietää että ystävällä on kaikki hyvin.

Ollaan nykyään muuten läheisempiä kuin ennen tuota katoamista, kyseinen ystävä laittoi äskenkin viestiä.

Vierailija
62/68 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä suorapuheinen, mutta erään tuttavan vaan lopulta estin sosiaalisessa mediassa.

Aluksi se meni niin, että hän lähetti viestin eikä ollut varma, alkaako seuraajakseni. Olin vaan että ok, ei se haittaa tai vaikuta väleihimme. Se on vain some.

Sitten hän halusikin seuraajakseni. Suostuin ja sen jälkeen viestejä pukkaa aivan älytön määrä. Kaikkeen hän reagoi sydämillä, naurulla, 1-5 viestillä ja tätä siis alle viiden minuutin, kun olen jotain julkaissut. Alkoi nopeasti ahdistaa.

Jotenkaan en löydä sanoja huomauttaa tuosta. Luulisi aikuisen ihmisen tajuavan, ettei tarvitse haukkana spämmätä ja mielistellä. Kuulostan nyt varmasti oudolta, mutta vaikea tätä on selittää ellei samaa ole kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti johon laitat "SAATANAN GHOSTAAJAÄMMÄ" Saat itsellesi helpotuksen?

Vierailija
64/68 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä viesti johon laitat "SAATANAN GHOSTAAJAÄMMÄ" Saat itsellesi helpotuksen?

.

Vierailija
65/68 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuostakin (ghostaaminen) on tehty niin suuri numero? Jos ei halua jonkun ihmisen kanssa olla tekemisissä ja kokee että elämä on parempaa ilman häntä, miksi siitä pitäisi erikseen ilmoittaa kyseiselle henkilölle? Eikö juuri se ole loukkaavaa? Anteeksi mutta olet niin ärsyttävä dorka, etten halua olla kanssasi tekemisissä. Eikö ghostaaminen ole hienovaraisempaa? Ja ainahan elämässä on ihmisiä, jotka vain jäävät taakse.

Vierailija
66/68 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä joka itkee tuosta ghostaamisesta aivan kuin oltaisiin oltu naimisissa. Rasittava stalkkeri.

Vierailija
67/68 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hämmästeli, että voidaan noin vaan poistaa toinen kavereista. Kuvitteli, että silloin täytyy todella vihata toista. Asia ei suinkaan ole niin, vaan nykyään voidaan ghostata ja häipyä täysin tostavaan, jos vaan sattuu vähänkään tuntumaan siltä ja kaveri tylsistyttää.

Vierailija
68/68 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivaat tuolla päätäsi? Anna ns.ystäväsi painua helvettiin ja hommaa parempia. Niin minäkin olen tehnyt, jos on noin käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän