Vaimoni sänkytoiveet alkavat ärsyttää
Makuuhuoneen toiminta ei kuulemma riittävää. Olen aina tiennyt, että vaimossani on vähän pervon vikaa, mutta nykyään en voi enää sietää, kun tuntuu, että aina vaan pitäisi niitä toiveita olla toteuttamassa. Vaikka yleensä on ihan hyvää seksiä, eikä asiasta puhuta, niin kuitenkin säännöllisin väliajoin on vihjailemassa tai, jos en lähde muuten mukaan, niin ihan suoraan pyytää. Jos ei saa haluamaansa, niin muuttuu kylmäksi ja etäiseksi. Nalkuttaa joka asiasta ja väittää, että ei tee mitään ennen kuin makuuhuoneessa on toimintaa. Kiusantekoako tuo on, vai mitä. On kuin pikkulapsi ja ei tosiaan houkuta itseänikään enää senkään vertaa. Onko vielä toivoa jostain paremmasta?
Kommentit (36)
entäpä kun yöllä heräät siihen että tulee nyrkkiä kylkeen ja käsky nyt panemaan ja on pakko kesken unien alkaa panemaan ja sit saa nukkua kun saan lastin sisään
Yleensä täällä valitetaan liian vähäisestä seksin määrästä. Jos teitä oikeasti stressaa jonkun liiallinen seksuaalisuus tai seksittömyys suhteessa niin laittakaa oikeasti vaihtoon. Mitä tuosta ulisemaan? Jos se vaimo ällöttää niin kovin, niin ei sitä oo pakko jyystää
Sitten vaan ero ja ongelma ratkeaa. Vai oletko kuitenkin trolli joka hermostui tuosta toisesta aloituksesta? Trollaa seuraavalla kerralla paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset sisemmät häpyhuulet aapeen vaimolla on? Rakastuitko viivapilluun?
Minulla on nätti viivplu, aina kostea, en kylläkään ole apn vaimo
Paljonko opetaatio maksoi vai oletko ihan muuten vain fyysisesti kehittymätön?
Sinun kannattaisi keskittyä omaan henkiseen kehitykseesi, ehkä sitten joku joskus kiinnostuisi genitaaleistasikin.
Ei sinun minun genitaalien kiinnostavuudesta kannata olla huolissaan. Miten voisimme kilvoitella henkisessä kehityksessä - uskoisin nimittäin päihittäväni sinut
M48, guru
Miksi niin uskot?
Elämänkokemukseni sekä ihmettelysi perusteella.
M48, guru
Elämänkokemuksesi ei sentään vihjannut sinulle että anonyymi voi olla kuka vain eikä välttämättä aina sama ihminen, minä en näet jäänyt sinua ihmettelemään. Mutta ehkä uskotkin päivittäväsi kenet tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt ap ihmeessä edes vähän tarkemmin millaista pervon vikaa vaimossa on (?)
No, haluaisi minun pukeutuvan stringeihin ja sukkiksiin. Haluaisi taluttaa minua kuin koiraa asunnossamme ja pissattaa jalkaa nostaen kylppärissä. Haluaisi nuolettaa minulla itsensä varpaista vaginaan niin että kieleni kipeytyy. Haluaisi laittaa minulle suupallon ja käyttää jalkarahina kun katsoo itse telkkua. Riittääkö?
Ap
vaihda muslimi kristittyyn niin ongelmat poistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt ap ihmeessä edes vähän tarkemmin millaista pervon vikaa vaimossa on (?)
No, haluaisi minun pukeutuvan stringeihin ja sukkiksiin. Haluaisi taluttaa minua kuin koiraa asunnossamme ja pissattaa jalkaa nostaen kylppärissä. Haluaisi nuolettaa minulla itsensä varpaista vaginaan niin että kieleni kipeytyy. Haluaisi laittaa minulle suupallon ja käyttää jalkarahina kun katsoo itse telkkua. Riittääkö?
Ap
Älä suostu missään nimessä.
Saman olen huomannut, jos pillua ei tarpeeksi hoitele kuuluu mutinaa mistä milloinkin.
Vaimo kuuskymppinen ja tarvis jatkuvasti panna tai hoitaa käsin. Eipä tunnu iän myötä himot laantuvan pikemminkin päinvastoin. Tuntuu luontokin sorsivan miehiä, kun vaimolla rinnat ja pillu kasvaa iän myötä ja itsellä kulli taitaa vain surkastua. On joskus sanonutkin, että kyllä sinne isompikin kalu hyvin mahtuisi. Eipä ole enään estojakaan kuin nuorempana ja monasti oikein tyrkytetään ja näytetään paikkoja.
Törkeitähän nuo vaatimukset ovat ap ,tosiaan
Empä olisi osannut edes aavistaa kun tuon
aloituksen näin
En lähtisi itsekään noita kaikkia toteuttamaan. Ja mitään sellaista seksissä ei pidä lähteä tekemään joka tuntuu itsestä vastenmieliseltä.
Oliko vaimollasi samansuuntaisia alistusleikkejä jo naimisiin mennessänne?
Tuollaiset halut on kyllä iso asia suhteessa, tai eihän se suhde voi toimia jos toinen haluaa ihan erikoisia juttuja toinen ei.
En minä ainakaan olisi päivääkään naisen kanssa joka haluaa taluttaa minua sukkiksissa ja pallo suussa kun itse halua seksin olevan rentoa toisen ja omasta vartalosta nauttimista, hyvin sellaista vaniljaista ja pehmeää.
T. Mies
Tulen entistä vakuuttuneemmaksi, että nykymiehet on nössöjä, eikä enää pysty tyydyttämään naistaan ja naisensa haluja. Kiimainen nainen ja pillua tarjolla, niin ei ole "pakko" suostua ja haluta. Voi hitto mitä miehenkutaleita. En ole ikinä kieltäytynyt kun vaimo on halunnut. Ei olisi tullut mieleenkään. Olisin ollut tyytyväinen vaikka olisi halunnut vieläkin enemmän. Joka päivä olisi voinut pidemmän päälle tehdä tiukkaa, mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Eipä ole tarvinnut pelätä, että vaimo valittaa kylän naisille, että miehensä on saamaton nahjus. Näitäkin on kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Tulen entistä vakuuttuneemmaksi, että nykymiehet on nössöjä, eikä enää pysty tyydyttämään naistaan ja naisensa haluja. Kiimainen nainen ja pillua tarjolla, niin ei ole "pakko" suostua ja haluta. Voi hitto mitä miehenkutaleita. En ole ikinä kieltäytynyt kun vaimo on halunnut. Ei olisi tullut mieleenkään. Olisin ollut tyytyväinen vaikka olisi halunnut vieläkin enemmän. Joka päivä olisi voinut pidemmän päälle tehdä tiukkaa, mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Eipä ole tarvinnut pelätä, että vaimo valittaa kylän naisille, että miehensä on saamaton nahjus. Näitäkin on kuultu.
Trooo00llo
Minulla on miehenä muutakin tekemistä kuin palvella naista, tämän haluja ja pillua.
Seksi on kivaa, mutta rajansa kaikella. En todellakaan ole naiselle mikään tyydytyskone vaan inhimillinen kumppani. Jos ei nainen (tai mies) osaa käsitellä satunnaista saamattomuuttaan niin se kertoo hiukan jostain henkisestä vajavaisuudesta eikä sellaisen ihmisen kanssa kannata elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trooo00llo
Minulla on miehenä muutakin tekemistä kuin palvella naista, tämän haluja ja pillua.
Seksi on kivaa, mutta rajansa kaikella. En todellakaan ole naiselle mikään tyydytyskone vaan inhimillinen kumppani. Jos ei nainen (tai mies) osaa käsitellä satunnaista saamattomuuttaan niin se kertoo hiukan jostain henkisestä vajavaisuudesta eikä sellaisen ihmisen kanssa kannata elää.
Seli seli, jos ei pillu kiinnosta niin turha siitä kitistä. Taitaa nettipelit viedä voiton ja ruuturunkkaus. Viriilejä miehiä pillu kiinnostaa aina kun sitä on saatavissa.
Vastauksesi ei vakuuttanut minua.