Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa lääkäreille pitäisi antaa kovempia tuomioita

Vierailija
06.12.2022 |

Ei pelkästään hoitovirheistä mutta myös ilkeyksistä kuten verbaaleista hyökkäyksistä.

Tämä on ihan naurettavaa että koska ihminen on lääkäri hän on kuin jumala joka saa tehdä mitä vaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Onko ylipainoista kehotettu laihduttamaan terveydellisistä syistä? :D

Vierailija
2/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne antaneetkaan saikkua krapulaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkärit sössi asiat niin, että parannettavissa oleva syöpä levisi. Odotettavissa oleva elinaika on varmaan 6kk-2v. Voi toki olla enemmän tai vähemmänkin, riippuen miten hoidot puree. 8-vuotias pikkupoika jää puoliorvoksi.

En mä silti vaadi lääkäreitä käräjille tästä. Eikä heidän tarvitse maksaa korvauksia omasta pussistaan. Enkä aio edes katkeroitua tilanteesta, sillä en halua elää elämäni arvokkaita vuosia katkerana ja kiukkuisena. Ne päivät, jolloin on hyvä vointi, haluan elää nauttien ja iloiten onnellisena joka sekunnin.

Ei ne lääkärit tätä tahallaan tehneet. Oli vähän kiirettä, sähläystä, kokemattomuutta, koronapaniikkia (eka diagnooslo 04/2020) ja muuta epäonnea. Tapaus on käyty läpi potilasvakuutuksen toimesta. Nyt kyseisen sairaalan prosesseja on parannettu, eikä samaa pitäisi enää sattua. Lääkärit ovat aidosti pahoillaan ja hoitavat minun tapaustani nyt hyvin.

Kerrotko minulle, ap, miten lääkärin vieminen oikeuteen ja sakottaminen parantaisi tilannetta? Muuten kuin nostaisi kustannuksia ja sitä kautta kiire ja sähläys taas lisääntyisi entisestä.

Vierailija
4/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan kiinassa, jos lääkäri ei pystynyt parantamaan potilasta, hän joutui itse maksamaan kaikki potilaan kustannukset. Eikö se ole ihan kohtuullista?

Vierailija
5/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan kiinassa, jos lääkäri ei pystynyt parantamaan potilasta, hän joutui itse maksamaan kaikki potilaan kustannukset. Eikö se ole ihan kohtuullista?

Ei sen lääkärin tarvitsisi niitä omasta pussista maksaa. Mutta jos hoitava taho on mokannut asiat kuten edellä kuvattiin, niin olisi kohtuullista että hoidot olisivat maksuttomia. Tosin syöpähoidot ei kai maksa paljoa, kun ne saa julkiselta puolelta.

Vierailija
6/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä jos lääkäri ei pystynyt parantamaan potilasta niin nopeutti kuolemaa

Vierailija
7/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen lääkärin tarvitsisi niitä omasta pussista maksaa. Mutta jos hoitava taho on mokannut asiat kuten edellä kuvattiin, niin olisi kohtuullista että hoidot olisivat maksuttomia. Tosin syöpähoidot ei kai maksa paljoa, kun ne saa julkiselta puolelta.

Suomessa joo on asiat hyvin. Katsoi netflixin vuodelta x olevaa dokkaria jenkkilasten syöpäsairauksista. Olin tipahtaa kun isä sanoi että heidän vakuutuksensa on jo korvannut !miljoonan! sen lapsen syöpähoitoja, ja kaksi miljoonaa on se katto! äiti oli jokin oikeuslaitoksen duunari. Työkaverit olivat !lahjoittaneet! hänelle lomiaan ja rahaa että hän voisi olla lapsen luona sairaalassa. kyllä ihmettelin sitä touhua. Se tyttö kylläkin sitten kuoli.

Kyllä meillä on joo asiat hyvin siinä suhteessa.

Vierailija
8/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lääkärit sössi asiat niin, että parannettavissa oleva syöpä levisi. Odotettavissa oleva elinaika on varmaan 6kk-2v. Voi toki olla enemmän tai vähemmänkin, riippuen miten hoidot puree. 8-vuotias pikkupoika jää puoliorvoksi.

En mä silti vaadi lääkäreitä käräjille tästä. Eikä heidän tarvitse maksaa korvauksia omasta pussistaan. Enkä aio edes katkeroitua tilanteesta, sillä en halua elää elämäni arvokkaita vuosia katkerana ja kiukkuisena. Ne päivät, jolloin on hyvä vointi, haluan elää nauttien ja iloiten onnellisena joka sekunnin.

Ei ne lääkärit tätä tahallaan tehneet. Oli vähän kiirettä, sähläystä, kokemattomuutta, koronapaniikkia (eka diagnooslo 04/2020) ja muuta epäonnea. Tapaus on käyty läpi potilasvakuutuksen toimesta. Nyt kyseisen sairaalan prosesseja on parannettu, eikä samaa pitäisi enää sattua. Lääkärit ovat aidosti pahoillaan ja hoitavat minun tapaustani nyt hyvin.

Kerrotko minulle, ap, miten lääkärin vieminen oikeuteen ja sakottaminen parantaisi tilannetta? Muuten kuin nostaisi kustannuksia ja sitä kautta kiire ja sähläys taas lisääntyisi entisestä.

Olet saanut elämässäsi aikaan muutakin kuin sohvan kulumista. Se vaikuttanee asenteeseesi kuolemaa kohtaan. Naiiviutesi voi sekin olla osasyy. Kukaan ei lääkäreiden mahdollista valehtelua voi tietää joten lienet psyykeltäsi kehittymätön. Hyväksi olettamasi hoito voi olla oikeasti huonoa, mutta ilmeisesti sinulle tunneihmisenä riittää että tuntuu hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi