Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut mieheen, josta olen kuullut huonoja kokemuksia.. uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
05.12.2022 |

Eli nyt olen tapaillut erästä miestä, joka on arveluttanut minua jonkun verran. Tiedän kyseisen tyypin jo usean vuoden takaa, olemme samaa ikäluokkaa. Emme kuitenkaan koskaan aiemmin ole kunnolla tunteneet toisiamme muuten kuin nimeltä ja ulkonäöltä. Paikkakunta jossa asumme on melko pieni, joten juttuja liikkuu paljon. Olen parilta taholta useampi vuosi sitten jo kuullut kyseisestä miehestä melko huonoa parisuhteiden osalta. En viitsi alkaa tarkemmin selitellä millaisia juttuja, mutta hän ei ainakaan sillon ole osannut oikein olla parisuhteessa kuten kuuluisi. Mitenkään väkivaltainen ei siis ole ollut tai mitään sellaista, mutta ei ole oikein osannut sitoutua ja syyttänyt aina toista kaikesta.

Kovasti nyt kuitenkin tunteet sanoo että anna mennä ja kokeile, mutta järki sanoo toista. Pelkään että petyn ja putoan kovaa ja korkealta. Mies on tähän asti vaikuttanut todella ihanalta ja huomaavaiselta, jopa hiukan epäilen pitävätkö kuulemani jutut edes paikkaansa. Mutta onko tämä vain alkuhuumaa ja kohta todellisuus paljastuu.. uskallanko kokeilla vai antaako suosiolla olla ettei pety?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko läheisriippuvainen? Niitä ne pahat pojat suosii.

Vierailija
22/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, anna mennä! Jokaisen naistaan pettävän, epäluotettavan, sitoutumiskammoisen ja mahdollisesti väkivaltaisen kuspään sisällä on ehdottoman hieno mies! Et pety!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hänen elämänsä naisena muutat hänet, vai mitä?

Vierailija
24/25 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti uhka. Mitä muuta kuvittelit?

Vierailija
25/25 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävätkään huhut eivät synny itsestään ja ilman syytä. Opin itse sen kantapään kautta.

Jos annat tunteittesi nyt viedä pidä kuitenkin takaportti auki, jos homma ei toimi.

Ehkä tarkoitus on, että hakkaat nyt päätäsi seinään ja osaat sen jälkeen löytää sen oikean helpommin? Joskus on ne elämänkoulut käytävä ja tunteissakin viisastuu vain erehdysten kautta.