Mies teeskenteli orgasmin?
Siis milloin tästä on tullut juttu? Eilen harrastimme seksiä ja tunsin miehen sykkivän sisällä, mutta en tuntenut tavaraa sisälläni eikä sitä siellä kyllä edes ollutkaan kun menin pesulle. Tai sitten tuli vain pari tippaa? Yleensä kun sekstailemme niin mällit valuu vielä monen tunnin päästä vaikka olisin pesulla käynyt.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Se ei jaksanu. Samasta syystä, kuin nainenkin feikkaa, halus sen loppuvan.
Kyllä on mieltä piristävää :/
Tekeekö tätä miehet useinkin? Miksi ei vain voisi sanoa ettei nyt pysty? Näin itsekin teen, enkä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosta pidä loukkaantua. Joskus ei vaan ole tarpeeksi kiihottuneessa tilassa. Eikä se ole kumppanista kiinni. Silloin ei vaan paneta tarpeeksi.
Minä teen sitä samaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosta pidä loukkaantua. Joskus ei vaan ole tarpeeksi kiihottuneessa tilassa. Eikä se ole kumppanista kiinni. Silloin ei vaan paneta tarpeeksi.
Minä teen sitä samaa joskus.
Feikkaaminen loukkaa kun ei uskalla olla rehellinen :(
ai jaa..( oikeastiko.miten) ..vai. kun otti iteltäänsuihin?
no heikuule.. en usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen sitä samaa joskus.Feikkaaminen loukkaa kun ei uskalla olla rehellinen :(
No teeskenteleehän naisetkin joskus orgasmin eikä siitä tarvii loukkaantua. Jos ei joskus paneta niin ei paneta. Silloin ei välttämättä saa ja haluias mielummin sillä hetkellä jo lopettaa. Itselläni saattaa lakata seisomassa kun ei enää paneta. No sen kyllä huomaa eikä meillä siitä oteta nokkiin. Voi olla että aamulla pannaan sitten senkin edestä.
Mies oli käynyt päivällä jo tyhjentämässä kassinsa johonkin. Siksi tuli pelkkä lämmin henkäys.
Intiimi treffeillä läheisyys on tärkeintä
Jos nainen ei vastaa mielikuvaa ihannenaisesta,niin joudun usein feikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei vastaa mielikuvaa ihannenaisesta,niin joudun usein feikkaamaan.
Ei se siitä ole kiinni. Minulla on tosi kaunis naisystävä ja seksuaalisesti aktiivinen. Silloin kun minua ei paneta kunnolla, niin minä en saa orgasmia. Seisoo toki mutta se viimeinen silaus puuttuu siitä kiihottumisesta ja kuti jää lähtemättä. Silloin saattaa joskus langeta tuohon feikkiin tietyn ajan päästä. Ei oikein kehtaa sanoa suoraan että nyt ei vaan paneta. Ettei tule niitä väärinkäsityksiä ja naiselle kuvitelma että ei olis muka haluttava ja kiihottava.
Toisinaan karjun kuin leijona ja kiipeilen verhoissa ja aivan täydestä menee. Joko nainen ei epäile mitään tai ei uskalla sanoa mitään moisen näytöksen jälkeen. Toimii.