11v ikäero suhteessa, kokemuksia?
Tutustuin jonkin aikaa sitten itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen. Olen itse 30v ja mies on aika nuorekas, luulin häntä vain muutamaa vuotta itseäni vanhemmaksi. Olemme kuitenkin jokseenkin eri elämänvaiheissa, meillä on aivan eri statukset ja ympyrät (hänellä arvostettu hyväpalkkainen ura, itse alanvaihtaja etsimässä uutta suuntaa elämälle). Kiinnostus on kuitenkin molemminpuolista ja hän kohtelee minua hyvin kun vietämme aikaa yhdessä. Kannattaako tämä kortti katsoa, vai olisiko parempi antaa asian olla ennenkuin sattuu? Niin syvälle emme ole vielä päässeet, ettäkö olisimme keskustelleet mm. mahdollisista lapsista ja elämäntyylistä.
Kommentit (9)
11v ei ole paljoa, enemmän toi eri elämäntilanne voi rassata
entä jos saat töitä kauempaa ja sun pitää muuttaa?
Tapaile nyt ensin häntä vähän aikaa ja selvitä synkkaako teillä oikeasti. Sitten puhutte noi tärkeät asiat läpi, lapset ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Montako liittoa ja lasta takana merkitsee enemmän kuin ikä.
Lapsia ei kummallakaan, en muuten varmaan olisikaan kiinnostunut hänestä. Hänellä yksi 8v vakavampi parisuhde taustalla ja muutama lyhyempi nuoruuden suhde. Itselläni yksi vakavampi 5v suhde takana, ja sitten satunnaisia deittejä.
Yäk, mies on liian vanha. Ei se sitä paitsi jaksaisi enää mitään pikkulapsiaikaa. Tietysti jo tahdot vain elättäjän itsellesi ja lapsille niin ehkä sitten. Ei siitä ainakaan sydänsuruja sulle seuraa, häpeää ja itseinhoa luultavammin ja kivasti saat sitten siirrettyä sen mahdollisiin maksuihin. Skippaisin oitis.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, mies on liian vanha. Ei se sitä paitsi jaksaisi enää mitään pikkulapsiaikaa. Tietysti jo tahdot vain elättäjän itsellesi ja lapsille niin ehkä sitten. Ei siitä ainakaan sydänsuruja sulle seuraa, häpeää ja itseinhoa luultavammin ja kivasti saat sitten siirrettyä sen mahdollisiin maksuihin. Skippaisin oitis.
En siis itsekään tiedä haluanko edes lapsia. En ole voimakkaasti lisääntymistä vastaan, mutta epäilen soveltuvuuttani äidiksi, enkä osaa kuvitella jaksavani kiukuttelua ja 18v sitoutumista holhoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 25v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! älä seurustele 11 vuotiaan kanssa. Se on laissa kielletty!!!
Seurustelua ei ole kielletty, sukupuolinen toiminta on
Montako liittoa ja lasta takana merkitsee enemmän kuin ikä.