Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustan kivijalkakaupat oli kaikki ihan tyhjiä lauantaina. Ei mitään merkkejä jouluruuhkasta

Vierailija
05.12.2022 |

Kai ihmiset tilaa nykyään verkosta tai käyvät ostareilla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin netistä joululahjan, joka on sen kokoinen että mahtuu taskuun. Se lähetettiin minulle laatikossa, johon mahtuisi 500 samanlaista tuotetta. Mietin vaan, että kuinka paljon tuolla rekat rahtaa ihan pelkkää ilmaa. Vähän tiivistämällä voitaisiin ainakin puolittaa rekkojen tarve. Ei liity ketjun aiheeseen mitenkään, sori siitä.

Mulla ihan sama kokemus! Yksi pieni koru muinaisen puhelinluettelon kokoisessa laatikossa. Ei mitään järkeä.

Vierailija
22/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko että pikkuliikkeet joutuvat lopettamaan. Itse löydän parhaat vaatteet niistä. Prismassa yms on pääosin jotain rumanvärisiä riepuja. En todellakaan osta vaatteita tai kenkiä netistä. Tykkään myös käydä kaupoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin netistä joululahjan, joka on sen kokoinen että mahtuu taskuun. Se lähetettiin minulle laatikossa, johon mahtuisi 500 samanlaista tuotetta. Mietin vaan, että kuinka paljon tuolla rekat rahtaa ihan pelkkää ilmaa. Vähän tiivistämällä voitaisiin ainakin puolittaa rekkojen tarve. Ei liity ketjun aiheeseen mitenkään, sori siitä.

Mulla ihan sama kokemus! Yksi pieni koru muinaisen puhelinluettelon kokoisessa laatikossa. Ei mitään järkeä.

Mitä luulet kuinka hyvin lähetys pysyisi tallessa, jos se olisi tulitikkuaskin kokoinen?

Vierailija
24/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöp ap. Ihan täyttä oli.

Mikä keskusta, sä olit Kuopiossa ja ap. Utsjoella.

Vierailija
25/25 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleen lähteä keskustaan pyörimään niissä kivijalkamyymälöissä kun voi joko tilata netistä tai hakea kaiken saman katon alta jostain kauppakeskuksesta. Kauppakierroksen jälkeen päivä pilalla, ei jaksa mitään enää. Netistä tilatun nouto paljon nopeampaa ja joskus jopa kuljetetaan kotiovelle. Säästyy aikaa muuhun.