Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen kantaa joululahjasuklaansa työpaikkansa kahvipöytään?

Vierailija
05.12.2022 |

Mitäpä jos söisit suklaasi ihan itse?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa naisvaltaiselta työpaikalta jos tuodut namit aiheuttaa kiukkua 🤣 itse vien töihin jossa 99% miehiä, kukaan ei kitise vaan kulhot tyhjenee. Itse syön minkä maistuu.

Vierailija
22/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen siihen olevan monta syytä: eivät pidä suklaasta, laktoosi- intoleranssi, söisivät itsensä kipeiksi tai haluavat jakaa lihavuuden ilosanomaa. Tässä vain joitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan syö kun en tykkää niistä palmuöljykonvehdeista, mutta työpaikalla näyttää menekkiä olevan :D

Sen sijaan lahjaksi saamani lakritsit syön ihan itse hyvällä halulla.

Ja verenpaine on näköjään hurja.

24/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt jo kahdeksan rasiallista Pandan Juhlapöydän konvehteja ja painoni on noussut samaan aikaan neljä kiloa. 

Onko näillä jokin yhteys?

t. Ap

Mä oon neljä tai viisi . Tämä merkki ei lihota.

Vierailija
25/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kantaa, välttää itse suklaan syömisen ja antaa samalla "lahjan" työkavereille. 

Vierailija
26/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene kahvihuoneeseen jos sulla on paha ongelma itsehillinnässä.

Minä vain rakastan tätä palstaa :D

Vierailija
27/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on pahanilmanlintu. Työpaikalla suklaat tuovat hyvää mieltä, kotona ne vain pölyttyvät.

Kukat pölyttyvät, kotonasi kaikki pölyyntyy. Opettele suomea.

Voi hyvänen aika, olet oikeassa. Se, jolle vastasit.

Vierailija
28/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin miettien tuossa äskettäin, ja sanon tämän siis SUURENA (kuvaannollisesti) sokolaatin rakastajana, että nykyään on valinnanvara kutistunut täysin olemattomiin palmupas.kan takia. Kauppojen hyllyt notkuvat tuhansittain erilaisia sokolaateja, mutta minä näen vain palmupas.kaa palmupas.kan perään, enkä himoitse valtaosaa sokolaateista. Enää kelpaa Pandan sokolaatit, Pirkan täytesokolaatit ja Fazerin palmupas.kattomat.

Vierailija
29/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on pahanilmanlintu. Työpaikalla suklaat tuovat hyvää mieltä, kotona ne vain pölyttyvät.

Kukat pölyttyvät, kotonasi kaikki pölyyntyy. Opettele suomea.

Voi hyvänen aika, olet oikeassa. Se, jolle vastasit.

Mutta niin olen minäkin. Se, jolle vastasit.

Vierailija
30/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muitakaan. Ei kaikki vain pidä suklaasta. Mä en voi syödä mitään, missä on vähänkin tavallista maitoa, maha on heti kipee. Laktoosittomistakin tuotteista käy vain osa. 

Vierailija
31/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ja leivottuakin tulee sen verran harvoin, että ehtisivät pilaantumaan. Parempi lahjoittaa siis eteen päin.

Vierailija
32/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että en minäkään jaksa aina vain samaa, vaan kaipaan sokolaatia eri muodoissa. Mutta kun ei niitä muotoja enää vain löydy, koska palmupas.ka pilaa kaiken.

Vierailija
33/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi roskiinkaan heittää. Kyllä jollekin aina työpaikan sadasta ihmisestä kelpaa.

Vierailija
34/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jouluksi aina muutama rasia konvehteja piilotettuna kylpyhuoneeseen ja roskakatokseen. Sitten voi lahjasuklaat viedä työpaikalle. Autossa on lisäksi kuljettajan penkin alla yksi.

Vierailija
35/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jouluksi aina muutama rasia konvehteja piilotettuna kylpyhuoneeseen ja roskakatokseen. Sitten voi lahjasuklaat viedä työpaikalle. Autossa on lisäksi kuljettajan penkin alla yksi.

Hyvä idea. Sitten voi käydä viemässä roskia useamman kerran päivässä ja käydä siinä välillä ahkerasti vessassa kun laatikko pisti mahan sekaisin.

Vierailija
36/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä ei tällaistakaan ongelmaa ole.

Vierailija
37/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua Lihota.

Vierailija
38/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö suklaata, niin roskiinko ne kaikki jokavuotiset suklaalahjat pitäisi heittää?

Ei niitä sieltä kahvihuoneen pöydältä kukaan pakota syömään, ne voi syödä joille maistuu, muut jättäköön ottamatta.

Vierailija
39/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien ne töihin, koska kotona on vielä viime vuotisia, kun niitä ei ole pariin vuoteen saanut viedä työpaikalle. Hyvä, jos joku ne syö, kun kotona ei ole menekkiä.

Vierailija
40/46 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö suklaata, niin roskiinko ne kaikki jokavuotiset suklaalahjat pitäisi heittää?

Ei niitä sieltä kahvihuoneen pöydältä kukaan pakota syömään, ne voi syödä joille maistuu, muut jättäköön ottamatta.

Syö pois vaan, se on annettu lahjaksi juuri sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi