Miksi niin moni nainen kantaa joululahjasuklaansa työpaikkansa kahvipöytään?
Kommentit (46)
Arvelen siihen olevan monta syytä: eivät pidä suklaasta, laktoosi- intoleranssi, söisivät itsensä kipeiksi tai haluavat jakaa lihavuuden ilosanomaa. Tässä vain joitakin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan syö kun en tykkää niistä palmuöljykonvehdeista, mutta työpaikalla näyttää menekkiä olevan :D
Sen sijaan lahjaksi saamani lakritsit syön ihan itse hyvällä halulla.
Ja verenpaine on näköjään hurja.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt jo kahdeksan rasiallista Pandan Juhlapöydän konvehteja ja painoni on noussut samaan aikaan neljä kiloa.
Onko näillä jokin yhteys?
t. Ap
Mä oon neljä tai viisi . Tämä merkki ei lihota.
Tietenkin kantaa, välttää itse suklaan syömisen ja antaa samalla "lahjan" työkavereille.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene kahvihuoneeseen jos sulla on paha ongelma itsehillinnässä.
Minä vain rakastan tätä palstaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on pahanilmanlintu. Työpaikalla suklaat tuovat hyvää mieltä, kotona ne vain pölyttyvät.
Kukat pölyttyvät, kotonasi kaikki pölyyntyy. Opettele suomea.
Voi hyvänen aika, olet oikeassa. Se, jolle vastasit.
Panin miettien tuossa äskettäin, ja sanon tämän siis SUURENA (kuvaannollisesti) sokolaatin rakastajana, että nykyään on valinnanvara kutistunut täysin olemattomiin palmupas.kan takia. Kauppojen hyllyt notkuvat tuhansittain erilaisia sokolaateja, mutta minä näen vain palmupas.kaa palmupas.kan perään, enkä himoitse valtaosaa sokolaateista. Enää kelpaa Pandan sokolaatit, Pirkan täytesokolaatit ja Fazerin palmupas.kattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on pahanilmanlintu. Työpaikalla suklaat tuovat hyvää mieltä, kotona ne vain pölyttyvät.
Kukat pölyttyvät, kotonasi kaikki pölyyntyy. Opettele suomea.
Voi hyvänen aika, olet oikeassa. Se, jolle vastasit.
Mutta niin olen minäkin. Se, jolle vastasit.
Jos ei ole muitakaan. Ei kaikki vain pidä suklaasta. Mä en voi syödä mitään, missä on vähänkin tavallista maitoa, maha on heti kipee. Laktoosittomistakin tuotteista käy vain osa.
En syö ja leivottuakin tulee sen verran harvoin, että ehtisivät pilaantumaan. Parempi lahjoittaa siis eteen päin.
Lisään vielä, että en minäkään jaksa aina vain samaa, vaan kaipaan sokolaatia eri muodoissa. Mutta kun ei niitä muotoja enää vain löydy, koska palmupas.ka pilaa kaiken.
Ei viitsi roskiinkaan heittää. Kyllä jollekin aina työpaikan sadasta ihmisestä kelpaa.
Minulla on jouluksi aina muutama rasia konvehteja piilotettuna kylpyhuoneeseen ja roskakatokseen. Sitten voi lahjasuklaat viedä työpaikalle. Autossa on lisäksi kuljettajan penkin alla yksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jouluksi aina muutama rasia konvehteja piilotettuna kylpyhuoneeseen ja roskakatokseen. Sitten voi lahjasuklaat viedä työpaikalle. Autossa on lisäksi kuljettajan penkin alla yksi.
Hyvä idea. Sitten voi käydä viemässä roskia useamman kerran päivässä ja käydä siinä välillä ahkerasti vessassa kun laatikko pisti mahan sekaisin.
Etätöissä ei tällaistakaan ongelmaa ole.
En syö suklaata, niin roskiinko ne kaikki jokavuotiset suklaalahjat pitäisi heittää?
Ei niitä sieltä kahvihuoneen pöydältä kukaan pakota syömään, ne voi syödä joille maistuu, muut jättäköön ottamatta.
Vien ne töihin, koska kotona on vielä viime vuotisia, kun niitä ei ole pariin vuoteen saanut viedä työpaikalle. Hyvä, jos joku ne syö, kun kotona ei ole menekkiä.
Vierailija kirjoitti:
En syö suklaata, niin roskiinko ne kaikki jokavuotiset suklaalahjat pitäisi heittää?
Ei niitä sieltä kahvihuoneen pöydältä kukaan pakota syömään, ne voi syödä joille maistuu, muut jättäköön ottamatta.
Syö pois vaan, se on annettu lahjaksi juuri sinulle.
Kuulostaa naisvaltaiselta työpaikalta jos tuodut namit aiheuttaa kiukkua 🤣 itse vien töihin jossa 99% miehiä, kukaan ei kitise vaan kulhot tyhjenee. Itse syön minkä maistuu.