onko kukaan tehnyt raskaustestiä ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa?
Mietin vaan, että kun mulla pitäisi kuukautisten alkaa maanantaina, et jos nyt tekis testin, niin näyttäiskö se jos oon raskaana? Vai pitääkö odottaa yli viikonlopun.
Kommentit (4)
Itse olen saanut acon 10:llä plussan samana päivänä, kuin menkkojen ois pitäny alkaa. Ois varmaan näkyny jo edellisenä päivänä.
Eli noin 13 pv hedelmöityksen jälkeen. Raskaus tosi päättyi keskenmenoon, mutta kyllä testi siis VOI näyttää plussaa jo, monilla tosin näyttää vasta myöhemmin. Eli jos tänään tulee nega niin älä lannistu! Jotkut saa plussan näkyviin vasta kun kuukautiset on reilusti myöhässä! Hirmuisesti peukkuja sulle! :)
on tullut plussaa, eka päättyi keskenmenoon kuukautisten yhteydessä, eli ilman aikaista testausta en olisi tiennyt olleeni raskaana. Toisella kerralla kaikki meni hyvin loppuun asti.
Eli se riski tuossa aikaisessa testaamisessa on, että voit nähdä sellaisen plussan joka päättyy normaaleihin kuukautisiin. Suuri osa keskenmenoista on kuulemma tällaisia, joita nainen ei periaatteessa tiedä (jollei testaa liian aikaisin).
eikö kukaan osaa vastata