Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten epävakaaseen tulisi suhtautua? Ja miten hänestä pääsee eroon traumatisoitumatta itse?

Vierailija
04.12.2022 |

Kyse kaverista jonka käytös tosi ailahtelevaa. Osaa olla tosi ihanakin mutta suuttuessaan on tosi ilkeä ja muutenkin mielipiteet ja tunteet heittelee laidasta laitaan. Pakko ottaa etäisyyttä kun en jaksa enää häntä. Mutta miten onnistuu niin ettei saa kauheaa viharyöppyä niskaansa? Näen häntä jatkossa pakosti töissä välillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos se haukkuminen ja viharyöppy alkaa, onko parasta olla itse vain hiljaa vai kannattaako sanoa suorat sanat?

Vierailija
2/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos se haukkuminen ja viharyöppy alkaa, onko parasta olla itse vain hiljaa vai kannattaako sanoa suorat sanat?

Ole hiljaa ja pyri olemaan asiallinen. Parasta on ehkä ilmoittaa jossain vaiheessa, kun on se henkilö myös rauhoittunut, ettei tämä ole sinun mielenterveydelle hyväksi ja haluat ottaa vähän välimatkaa häneen.

Vierailija
4/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa ja pyri olemaan asiallinen. Parasta on ehkä ilmoittaa jossain vaiheessa, kun on se henkilö myös rauhoittunut, ettei tämä ole sinun mielenterveydelle hyväksi ja haluat ottaa vähän välimatkaa häneen.

Olen yrittänyt aina itse olla asiallinen näissä tilanteissa. Joskus pitkien aikojen päästä tämä ihminen on tajunnut itsekin käyttäytyneensä huonosti. Mutta ei hän toisen tunteista välitä, on vain nolona omasta käytöksestään.

Mutta mietin vaan että joskus tekisi itsekin mieli sanoa suoraan tuosta käytöksestä. Kun pelkään että siinä vaiheessa kun hän tajuaa etten halua olla tekemisissä, voi tulla sellaista tekstiä häneltä että huhhuh. Kun on tullut muutenkin.

Vierailija
5/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät? Kohtele kuten muitakin. Vai onko hän ensimmäinen ihminen elämässäsi johon et haluakaan olla yhteydessä tarkemman tutustumisen perusteella?

Toivottavasti puhut oikeasti epävakaasta etkä vaan muodin vuoksi mollaa kyseistä ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi